درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 4 اردیبهشت 1398 - 22:53   

حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران

  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران


ادامه ادامه مطلب یک

روزنامه نگاری در ایران ساختار حرفه‌ای ندارد

  روزنامه نگاری در ایران ساختار حرفه‌ای ندارد


ادامه ادامه مطلب دو

استاد روزنامه نگاری که به تیترهایش شهره بود

  استاد روزنامه نگاری که به تیترهایش شهره بود


ادامه ادامه مطلب سه

دردسر گوشی‌های تاشوی سامسونگ

  دردسر گوشی‌های تاشوی سامسونگ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری اختتامیه چهارمین جشنواره تجلیل از خبرنگاران و روابط عمومی های برتر منطقه دو کشور
  دوره آموزشی اصول و مبانی ارتباط جمعی در کرمان برگزار می شود
  تعامل ایرنا و روابط عمومی ها موجب کاهش آسیب فضای مجازی می شود
  درخشش روابط عمومی دانشگاه شهرداری کرج
  2 شورای اطلاع رسانی و روابط عمومی های البرز احیا می شوند
  روابط عمومی‌ دستگاهها در نقش مدعی العموم
  هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های ری احکام خود را دریافت کردند
  هم افزایی دستگاه های مسئول عضو قرارگاه در اطلاع رسانی به موقع
  فرماندار ری: نقش روابط عمومی در شکوفایی مجموعه ها غیر قابل انکار است
  روزنامه نگاری در ایران ساختار حرفه‌ای ندارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36994صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیدوشنبه، 15 بهمن 1397 - 22:14
دوربین ۳۵ میلیمتری بدون آینه «لومیکس» هم وارد بازار شد
در ادامه موج جدید دوربین‌های فول‌فریم و بدون آینه در جهان عکاسی و پس از لایکا، سونی، نیکون و کنون حالا پاناسونیک هم تحت برند لومیکس دوربین بدون آینه ۳۵ میلی‌متری (فول فریم) خود را معرفی کرده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| در ادامه موج جدید دوربین‌های فول‌فریم و بدون آینه در جهان عکاسی و پس از لایکا، سونی، نیکون و کنون حالا پاناسونیک هم تحت برند لومیکس دوربین بدون آینه ۳۵ میلی‌متری (فول فریم) خود را معرفی کرده است.

دوربین جدید پاناسونیک با همکاری شرکت لایکا و سیگما تحت برند لومیکس توسعه پیدا کرده است. این سه شرکت قصد دارند در این سری جدید ازدوربین‌ها با هم همکاری کنند. لنزهای دوربین‌هایی که این سه شرکت تحت این اتحاد می‌سازند روی دوربین‌های شرکت همکار سوار می‌شود.

دوربین‌های سری جدید لومیکس اس یک و اس یک آر نام دارند. شرکت لومیکس از پیشتازان دوربین‌های بدون آینه در جهان است. البته این شرکت دوربین‌های بدون آینه خود را با سنسور میکرو سه چهارم که تقریبا نصف سنسور دوربین‌های ۳۵ میلی‌متری مساحت دارد، تولید می‌کند.

این روش باعث سبک‌سازی و ارزان‌سازی در کنار امکان افزایش کیفیت بالای فیلمبرداری در اندازه کوچک می‌شد. اما این روش ایراد‌هایی هم دارد. مانند اینکه عکس‌ها در نورکم، کیفیت کمتری نسبت به دوربین‌های ۳۵ میلی‌متری دارند و از طرفی عمق میدان مانند دوربین‌های ۳۵ میلی‌متری نیست. برای همین دوربین‌های لومیکس بیشتر برای فیلمبرداری کاربرد دارند تا عکاسی و به همین دلیل هم در میان طیف‌های مختلفی از فیلم‌سازان محبوب هستند.

اما با معرفی دوربین‌های سری آلفا هفت سونی بازار تغییر کرد. این دوربین‌ها با سنسور ۳۵ میلی‌متری هم قابلیت فیلمبرداری مناسبی دارند و هم عکاسی آن‌ها با دوربین‌های آینه دار کنون و نیکون رقابت می‌کند. ولی به‌نظر می‌رسد پاناسونیک می‌خواهد با محصول جدید خود دوربین سازان بزرگ را با چالش جدیدی روبه‌رو کند. برای همین با قیمت کمتر کیفیت بیشتری را در دوبین‌های سری اس خود معرفی کره است. چندین قابلیت هم برای اولین بار در دوربین‌های عکاسی معرفی شده‌اند از جمله روشی برای افزایش بسیار زیاد مگاپیکسل و لرزش‌گیر شش حالته.

در بخش پشتی دوربین‌های جدید لومیکس، منظره‌یاب الکترونیکی با رزولوشن ۵.۷۶ میلیون نقطه جانمایی شده است.

لومیکس در عین حال برای اولین بار برای حالت اتوفوکوس از هوش مصنوعی استفاده کرده است. هوش مصنوعی در این دوربین می‌تواند انسان، حیوانات و اشیا را تشخیص دهد و تصمیم بگیرد کدام سوژه باید فوکوس شوند. هوش مصنوعی حتی می‌تواند نقاط مختلف بدن انسان را هم از هم تمیز دهد و روی مهمترین آن‌ها مانند چشم‌ها فوکوس کند.

پاناسونیک در هر دو دوربین جدید خود از سیستم فوکوس تشخیص کنتراست dfd با ۲۲۵ نقطه‌ فوکوس بهره گرفته است.

پاناسونیک در لومیکس اس یک آر از حسگر ۴۷.۳ مگاپیکسلی فول‌فریم با حساسیت حداکثر ۲۵۶۰۰ استفاده کرده است. با استفاده از قابلیتی جدید در جهان عکاسی با نام High Resolution می‌تواند عکس‌های ۱۸۷ مگاپیکسلی ثبت کند.

این قابلیت برای عکاسان صنعتی و عکس گرفتن از اشیا ثابت و با دوربین روی پایه کاربرد دارد. در این حالت دوربین با حرکت حسگر و ثبت هشت تصویر چنین کیفیتی را ثبت می‌کند.


اس یک آر بیشتر برای قابلیت‌های عکاسی توسعه یافته است اما در حالت فیلمبرداری هم می‌تواند با سرعت ۶۰ فریم و در رزولوشن فور کی با کراپ فیلم‌برداری کند. البته کیفیت تصاویر هشت بیتی است.

پاناسونیک برای افرادی که در کنار عکاسی، تمرکزشان روی فیلمسازی است، دوربین اس یک را توسعه داده است. این دوربین به حسگر فول‌فریم ۲۴.۲ مگاپیکسلی با حداکثر حساسیت ۵۱۲۰۰ مجهز شده است.

این دوربین بدون کراپ و با حالت ۱۰ بیتی بصورت ۴۲۲ و در حالت ۶۰ فریم در ثانیه در حالت فوری کی می‌تواند فیلمبرداری کند. این کیفیت قابلیت استفاده برای پروژه‌های فیلم‌های صنعتی و سینمایی را دارد.

قیمت اس یک آر سه هزار و ۶۹۹ دلار و قیمت اس یک دو هزار ۴۹۹ دلار است.

پیش از این دوربین نیکون با دوربین‌های سری زد و کنون با دوربین‌های سری آر وارد رقابت در زمینه دوربین‌های عکاسی بدون آینه ۳۵ میلی‌متری شده بودند.







 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تحولات رسانه ها؛ سه قرن و اندی پس از انتشار نخستین روزنامه در آمریکا ...


  امضای تفاهم نامه همکاری بین انجمن بین‌المللی روابط عمومی‌ و سازمان بورس و اوراق بهادار


  زرند؛ میزبان هفتمین گردهمایی مسئولان روابط عمومی و فرهنگی دادگستری‌های سراسر استان کرمان


  تفکر انتقادی


  شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه کشور برگزار کرد


  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی: روابط عمومی ها زمینه پویایی دستگاه های اجرایی را فراهم کنند


  نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان مرکزی / رونمایی از طرح سفیران آب


  بازدید مدیرکل روابط عمومی استانداری البرز از دفتر خبرگزاری فارس


  تیراژ کل روزنامه‌های ایران زیر یک میلیون است


  تمدید ‌مهلت ثبت‌نام یازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: سخنرانان سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط عمومی مشخص شدند