درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 مرداد 1398 - 02:21   

امروزه روابط عمومی بیش از هر چیز، نیاز به تفکر دارد

  امروزه روابط عمومی بیش از هر چیز، نیاز به تفکر دارد


ادامه ادامه مطلب یک

داوود ریواز انسانی شریف و ارتباط گری حرفه‌ای بود

  داوود ریواز انسانی شریف و ارتباط گری حرفه‌ای بود


ادامه ادامه مطلب دو

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فیسبوک چرا و چگونه پیام‌های صوتی کاربرانش را شنود می‌کرد؟

  فیسبوک چرا و چگونه پیام‌های صوتی کاربرانش را شنود می‌کرد؟


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فیسبوک چرا و چگونه پیام‌های صوتی کاربرانش را شنود می‌کرد؟
  آمازون کالاهای به فروش نرفته را به خیریه اهدا خواهد کرد
  ۷۰ درصد توان خود را باید برای شنیدن حرف مردم بگذاریم
  نظرات مردمی را به گوش روسای سازمان می رسانیم تا در تصمیم سازی ها مدنظر قرار گیرد
  نشست روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی با خبرنگاران لرستان
  نخستین جشنواره ملی رسانش آغاز شد
  کارگاه آموزشی بلاکچین ویژه خبرنگاران
  تلاش برای تولید محتوای هدفمند خبری
  داوود ریواز انسانی شریف و ارتباط گری حرفه‌ای بود
  محکومیت معاون سابق روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به ممنوعیت استفاده از گوشی هوشمند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36990صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیدوشنبه، 15 بهمن 1397 - 15:03
یک پلتفرم موفقیت برای سازمان های با کارایی بالا
کتاب دستورالعمل قطعی برای اهداف و نتایج کلیدی OKRs منتشر شد
انتشارات کارگزار روابط عمومی، کتاب «دستورالعمل قطعی برای اهداف و نتایج کلیدی OKRs » (یک پلتفرم موفقیت برای سازمان های با کارایی بالا)، در 73 صفحه منتشر شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| انتشارات کارگزار روابط عمومی، کتاب «دستورالعمل قطعی برای اهداف و نتایج کلیدی OKRs » (یک پلتفرم موفقیت برای سازمان های با کارایی بالا)، در 73 صفحه منتشر شد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی انتشارات کارگزار روابط عمومی، این کتاب اصول مقدماتی در مورد چگونگی کمک OKRها به سازمان‌ها برای بهبود عملکرد، به دست آوردن سطح بالاتری از بهره‌وری و وضوح سازمانی، و در نهایت کسب موفقیت با نتایج بهتر را توضیح می دهد. هدف ما در این کتاب این است که شما را به درک درستی از OKRها قبل از شروع کار با آنها برسانیم.

 

سیستم OKR یک مکانیزم توانمندساز برای داشتن عملیات موثر، کارآمد، هماهنگ و با کارایی بالاست که بسیاری، از آنها به عنوان برتری عملیاتی یاد می‌کنند. استفاده از آن به شفافیت و پاسخگویی تک تک افراد یک شرکت ختم می¬شود. می¬توان اینها را عمده دلایلی تلقی کرد که شرکت‌ها باید از OKR استفاده کنند.


OKRs (اهداف و نتایج کلیدی) یک سیستم هدفگذاری قدرتمند است که همترازی، عملکرد و نتایج در شرکت‌های با کارایی بالا را هدایت می‌کند. این نسل بعدی روند و سیستم هدفگذاری است؛ تکاملی از روش هدف S.M.A.R.T. (مشخص، قابل اندازه‌گیری، هماهنگ، مرتبط، مبتنی بر زمان) و MBO (مدیریت مبتنی بر اهداف). این شیوه‌های هدف‌گذاری سنتی از اوایل دهه 1950 به طور موفقیت آمیزی مورد استفاده قرار گرفته است، اما روند OKR از این روش‌ها متفاوت است، زیرا این دو جنبه مهم را به محیط‌های کاری سریع امروز می‌افزاید: 1. هماهنگی آبشاری اهداف و 2. تفکیک یک هدف به گام‌های کوچکتر(3 تا 5 نتیجه کلیدی).


توجه داشته باشید که OKR بیش از حد پیچیده نیست - به سادگی هدفگذاری است. با این وجود، هنگامی که شرکت‌ها بدون تجربه قبلی شروع به استفاده از آن می‌کنند یا زمانی که نیاز به هماهنگی دقیق حس می‌شود، می‌تواند کمی پیچیده شود. با این حال، همه اینها می‌تواند در طول زمان آموخته شود. در نهایت، OKR برای شرکت‌هایی که آن را با انضباط کامل و انسجام انجام می‌دهند، بسیار مفید خواهد بود.
 

علاقه مندان برای تهیه این کتاب با شماره تلفن های 88617576 و 88617577 تماس بگیرند.

فهرست مطالب
پیش گفتار


مقدمه

 

تاریخچه

OKRها چطور توسعه پیدا کردند


OKRها چه هستند؟

تعاریف
اهداف
نتایج کلیدی
نقش گوگل در ارتقاء OKRS
 

آیا باید از OKRها استفاده کنید؟
 

مزایای استفاده از OKRها
قابلیت اندازه‌گیری (اندازه‌گیری و تعیین کمیت پیشرفت‌تان)
تفکیک هدف به قطعات کوچکتر
مشارکت همه
انضباط
عملکرد
تمرکز
همترازی
زمان
شفافیت


نحوه استفاده از OKRها
تعیین کمیت (استفاده از اعداد)
همکاری
حفظ فراوانی


هماهنگی


آرمانی در برابر عملیاتی
انعطاف را بیشتر کنید
چیز قابل دستیابی را به دست آورید


زمانبندی
هرچند وقت باید OKRها را تنظیم کنید؟
تنظیم OKRها: یک چارچوب زمانی
مواردی که قطعاً باید انجام شود
بازبینی های هفتگی
برخی از نکات اضافی در مورد بازبینی ها


روند برنامه‌ریزی
محدود کردن OKRها به 3 تا 5 هدف و 3 تا 5 نتیجه کلیدی
پایین به بالا باید 70 درصد این روند باشد
اختصاص منابع - کارکنان، پول و زمان
KR‌های پایه
تاکتیک‌های کلیدی

اهمیت زبان


پیوند دادن روند OKR به جبران
OKRهای عملیاتی در مقابل آرمانی مرتبط با جبران
سیستم پرداخت به ازای عملکرد


درجه بندی
از درجه بندی به عنوان یک بازبینی عملکرد استفاده نکنید
به یاد داشته باشید، یادگیری بخشی از روند نمره دهی است!


چه می‌شود اگر یک هدف حاصل نشود؟
از اشتباهات رایج اجتناب کنید
موارد مهمی که باید به خاطر سپرد
شما نمی دانید که چه چیزی را نمی دانید
شما ممکن است به هر نتیجه کلیدی دست یابید، اما نه هر هدف
انجام آزمایش حیاتی است
خوب است که شکست بخورید


نمونه‌ها
اهداف قابل قبول در مقابل اهداف بد و نتایج کلیدی
قابل قبول اما نه عالی: (OKRهای "عالی" عملی، غیر مبهم، و متناسب
با معیار S.M.A.R.T هستند)
بد (خیلی مبهم است)
بینش‌هایی که ما از گوگل یاد گرفتیم


تعاریف
منابع 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  قانون مطبوعات مصوب 1358 شورای انقلاب ـ قانون مطبوعات مصوب 1364


  سخنرانان علمی پنجمین همایش تولید محتوا در روابط‌ عمومی مشخص شدند


  برپایی نخستین جشنواره ارزیابی روابط عمومی های صنعت آب و برق


  ۶ آمار و روندی که باید در رابطه با روابط عمومی بدانید


  ۶ گام ساده برای ایراد یک سخنرانی عالی


  مزیت های کسب و کارهای کوچک بر برندهای بزرگ در حوزه روابط عمومی


  گوناگونی کماکان یک عامل تاثیرگذار اقتصادی در صنعت نشر خواهد بود


  آیین تجلیل اعضای شورای اسلامی و شهردار کهریزک از خبرنگاران ری برگزار شد


  مدیران روابط عمومی های استان موظف به اطلاع رسانی از عملکرد دستگاه خود هستند


  تغییر در مدیریت روابط عمومی شورای شهر رشت


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: 20 مردادماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی