درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 2 اسفند 1397 - 12:51   

شیوه ارتباطی جالب و جدید استاندار یزد

  شیوه ارتباطی جالب و جدید استاندار یزد


ادامه ادامه مطلب یک

«مدیریت دولتی» در ایران دوران ساسانیان

  «مدیریت دولتی» در ایران دوران ساسانیان


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی

  فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

معاون سخنگوی کاخ‌سفید هم استعفا داد

  معاون سخنگوی کاخ‌سفید هم استعفا داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  رئیس هیات مدیره بیمه دانا: طرح مهر دانا موجب تقویت شاخص‌های اقتصادی کشور می‌شود
  بازوند در دیدار با مجموعه روابط عمومی استانداری کرمانشاه: اطلاع‌رسانی دستاوردها موجب امیدواری مردم می‌شود
  معاون سخنگوی کاخ‌سفید هم استعفا داد
  مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی: برای برقراری ارتباط موثرتر با جامعه هدف نیازمند یاری هنرمندان هستیم
  دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی: روابط عمومی ها منعکس کننده خواسته های مردم به مسئولان باشند
  سه مرحله مدیریت بحران
  اعتقاد اکثر کانادایی‌ها بر تاثیرات منفی فیس بوک در انتخابات فدرال
  شیوه ارتباطی جالب و جدید استاندار یزد
  آمازون در 2 سال گذشته هیچ مالیاتی در آمریکا پرداخت نکرده است
  انتصاب سرپرست اداره روابط عمومی دانشگاه قم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36990صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیدوشنبه، 15 بهمن 1397 - 15:03
یک پلتفرم موفقیت برای سازمان های با کارایی بالا
کتاب دستورالعمل قطعی برای اهداف و نتایج کلیدی OKRs منتشر شد
انتشارات کارگزار روابط عمومی، کتاب «دستورالعمل قطعی برای اهداف و نتایج کلیدی OKRs » (یک پلتفرم موفقیت برای سازمان های با کارایی بالا)، در 73 صفحه منتشر شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| انتشارات کارگزار روابط عمومی، کتاب «دستورالعمل قطعی برای اهداف و نتایج کلیدی OKRs » (یک پلتفرم موفقیت برای سازمان های با کارایی بالا)، در 73 صفحه منتشر شد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی انتشارات کارگزار روابط عمومی، این کتاب اصول مقدماتی در مورد چگونگی کمک OKRها به سازمان‌ها برای بهبود عملکرد، به دست آوردن سطح بالاتری از بهره‌وری و وضوح سازمانی، و در نهایت کسب موفقیت با نتایج بهتر را توضیح می دهد. هدف ما در این کتاب این است که شما را به درک درستی از OKRها قبل از شروع کار با آنها برسانیم.

 

سیستم OKR یک مکانیزم توانمندساز برای داشتن عملیات موثر، کارآمد، هماهنگ و با کارایی بالاست که بسیاری، از آنها به عنوان برتری عملیاتی یاد می‌کنند. استفاده از آن به شفافیت و پاسخگویی تک تک افراد یک شرکت ختم می¬شود. می¬توان اینها را عمده دلایلی تلقی کرد که شرکت‌ها باید از OKR استفاده کنند.


OKRs (اهداف و نتایج کلیدی) یک سیستم هدفگذاری قدرتمند است که همترازی، عملکرد و نتایج در شرکت‌های با کارایی بالا را هدایت می‌کند. این نسل بعدی روند و سیستم هدفگذاری است؛ تکاملی از روش هدف S.M.A.R.T. (مشخص، قابل اندازه‌گیری، هماهنگ، مرتبط، مبتنی بر زمان) و MBO (مدیریت مبتنی بر اهداف). این شیوه‌های هدف‌گذاری سنتی از اوایل دهه 1950 به طور موفقیت آمیزی مورد استفاده قرار گرفته است، اما روند OKR از این روش‌ها متفاوت است، زیرا این دو جنبه مهم را به محیط‌های کاری سریع امروز می‌افزاید: 1. هماهنگی آبشاری اهداف و 2. تفکیک یک هدف به گام‌های کوچکتر(3 تا 5 نتیجه کلیدی).


توجه داشته باشید که OKR بیش از حد پیچیده نیست - به سادگی هدفگذاری است. با این وجود، هنگامی که شرکت‌ها بدون تجربه قبلی شروع به استفاده از آن می‌کنند یا زمانی که نیاز به هماهنگی دقیق حس می‌شود، می‌تواند کمی پیچیده شود. با این حال، همه اینها می‌تواند در طول زمان آموخته شود. در نهایت، OKR برای شرکت‌هایی که آن را با انضباط کامل و انسجام انجام می‌دهند، بسیار مفید خواهد بود.
 

علاقه مندان برای تهیه این کتاب با شماره تلفن های 88617576 و 88617577 تماس بگیرند.

فهرست مطالب
پیش گفتار


مقدمه

 

تاریخچه

OKRها چطور توسعه پیدا کردند


OKRها چه هستند؟

تعاریف
اهداف
نتایج کلیدی
نقش گوگل در ارتقاء OKRS
 

آیا باید از OKRها استفاده کنید؟
 

مزایای استفاده از OKRها
قابلیت اندازه‌گیری (اندازه‌گیری و تعیین کمیت پیشرفت‌تان)
تفکیک هدف به قطعات کوچکتر
مشارکت همه
انضباط
عملکرد
تمرکز
همترازی
زمان
شفافیت


نحوه استفاده از OKRها
تعیین کمیت (استفاده از اعداد)
همکاری
حفظ فراوانی


هماهنگی


آرمانی در برابر عملیاتی
انعطاف را بیشتر کنید
چیز قابل دستیابی را به دست آورید


زمانبندی
هرچند وقت باید OKRها را تنظیم کنید؟
تنظیم OKRها: یک چارچوب زمانی
مواردی که قطعاً باید انجام شود
بازبینی های هفتگی
برخی از نکات اضافی در مورد بازبینی ها


روند برنامه‌ریزی
محدود کردن OKRها به 3 تا 5 هدف و 3 تا 5 نتیجه کلیدی
پایین به بالا باید 70 درصد این روند باشد
اختصاص منابع - کارکنان، پول و زمان
KR‌های پایه
تاکتیک‌های کلیدی

اهمیت زبان


پیوند دادن روند OKR به جبران
OKRهای عملیاتی در مقابل آرمانی مرتبط با جبران
سیستم پرداخت به ازای عملکرد


درجه بندی
از درجه بندی به عنوان یک بازبینی عملکرد استفاده نکنید
به یاد داشته باشید، یادگیری بخشی از روند نمره دهی است!


چه می‌شود اگر یک هدف حاصل نشود؟
از اشتباهات رایج اجتناب کنید
موارد مهمی که باید به خاطر سپرد
شما نمی دانید که چه چیزی را نمی دانید
شما ممکن است به هر نتیجه کلیدی دست یابید، اما نه هر هدف
انجام آزمایش حیاتی است
خوب است که شکست بخورید


نمونه‌ها
اهداف قابل قبول در مقابل اهداف بد و نتایج کلیدی
قابل قبول اما نه عالی: (OKRهای "عالی" عملی، غیر مبهم، و متناسب
با معیار S.M.A.R.T هستند)
بد (خیلی مبهم است)
بینش‌هایی که ما از گوگل یاد گرفتیم


تعاریف
منابع 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  «مدیریت دولتی» در ایران دوران ساسانیان


  آغاز فرایند تدوین سند جامع شیوه اقدام مشترک روابط عمومیها در زمان بحران


  سازمان نهضت سواد رسانه‌ای تشکیل شود


  انتصاب تیم رسانه‌ای در کمپین انتخاباتی ۲۰۲۰ دونالد ترامپ


  رئیس روابط عمومی قوه قضائیه پس از 10 سال تغییر می کند


  پنجمین همایش تخصصی مدیران و کارشناسان بازاریابی موسسه اعتباری کوثر


  سلسله نشست های تخصصی پدافند رسانه ای فرهنگ سرای رسانه برگزار می شود


  رسانه های خراسان رضوی برای گسترش فرهنگ اقتصاد مقاومتی همدل شدند


  معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور: ‌ایمنی پدافندی نیروگاه اتمی بوشهر با استاندارد‌های جهانی برابری می‌کند


  ال جی: به جای تولید موبایل تاشو باید به فکر نجات برندمان باشیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی