درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 31 فروردین 1398 - 05:15   

درس آموخته های کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران

  درس آموخته های کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

انقلاب گوگل در اجراء بازی‌های کامپیوتری با "پروجکت استریم"

  انقلاب گوگل در اجراء بازی‌های کامپیوتری با "پروجکت استریم"


ادامه ادامه مطلب دو

رباتی که در شبکه تلویزیونی روسیه خبرخوان شد

  رباتی که در شبکه تلویزیونی روسیه خبرخوان شد


ادامه ادامه مطلب سه

27 مصوبه برای مراسم بزرگداشت روز روابط عمومی

  27 مصوبه برای مراسم بزرگداشت روز روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  درس آموخته های کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران
  انقلاب گوگل در اجراء بازی‌های کامپیوتری با "پروجکت استریم"
  اولین مینی‌بوک های انگلیسی انتشارات پنگوئن
  یک خبرنگار در ناآرامی‌های ایرلند شمالی کشته شد
  رباتی که در شبکه تلویزیونی روسیه خبرخوان شد
  منابع آگاه می‌گویند آمازون بازار داخلی خود را در چین تعطیل می‌کند
  27 مصوبه برای مراسم بزرگداشت روز روابط عمومی
  کارایی روابط عمومی ها تنزل پیدا کرده است
  هم افزایی و تعامل با انجمن ها و موسسات تخصصی روابط عمومی در دستور کار استانداری البرز
  فیسبوک صفحه‌های چند فرد و سازمان دست‌راستی بریتانیا را بست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36977صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابییکشنبه، 14 بهمن 1397 - 22:23
نبرد آگهی های بازرگانی در بزرگترین رویداد ورزشی آمریکا
سال ۲۰۱۷ اگر می‌خواستید ۳۰ ثانیه تبلیغ در سوپر بال داشته باشید، برایتان ۵ میلیون دلار آب می‌خورد. اگر می‌خواهید بدانید قیمت تبلیغات این مسابقه چقدر بالاتر رفته کافی است بدانید که این رقم در اولین مسابقه فقط ۴۰ هزار دلار بود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| تورنمنت‌های ورزشی در کشورهای مختلف محبوبیتی متفاوت دارند، اما سخت بتوان تک مسابقه‌ای را پیدا کرد که قابل مقایسه با سوپر بال باشد. سوپر بال (مسابقه‌ای بین تیم‌های نخست دو کنفرانس فوتبال آمریکایی) حالا نه یک مسابقه ورزشی صرف که رویدادی سرشار از موسیقی، غذا و البته یک حادثه بزرگ تجاری است. برای مثال بیش از صد میلیون نفر اجرای پارسال جاستین تیمبرلیک بین دو نیمه این بازی را نگاه کردند.

 

قیمت هنگفت آگهی‌های بازرگانی
سال ۲۰۱۷ اگر می‌خواستید ۳۰ ثانیه تبلیغ در سوپر بال داشته باشید، برایتان ۵ میلیون دلار آب می‌خورد. اگر می‌خواهید بدانید قیمت تبلیغات این مسابقه چقدر بالاتر رفته کافی است بدانید که این رقم در اولین مسابقه فقط ۴۰ هزار دلار بود.
 

نبرد آگهی های بازرگانی در بزرگترین رویداد ورزشی آمریکا
دلیل این قیمت هنگفت هم ساده است، شمار بسیار زیاد کسانی که این مسابقه را می‌بینند. سوپر بال سال ۲۰۱۴ با ۱۱۴ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر، پربیننده‌ترین مسابقه تاریخ این مسابقات است و رتبه بعدی به مسابقه سال قبل از آن می‌رسد که ۱۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر بیننده داشت.

 

به گزارش شارا، سوپر بال در آغاز بصورت یک رویداد بزرگ ورزشی در سال ۱۹۶۶ آغاز شد و با هر سالی که گذشت آنچنان بر میزان محبوبیت آن اضافه شد که امروزه بصورت نوعی جشن ملی در زندگی آمریکایی جلوه می کند.

سوپر بال در حقیقت بهانه ای شده است برای "دوستان" که برای دیدن این مسابقه و نکات جنبی و تماشایی آن دور هم جمع می شوند و حتی آنان که رغبت چندانی به دیدن مسابقات ورزشی ندارند، در این شور و شوق جمعی به اکثریت ملحق می شوتد و روزی را یا بهتر بگوییم عصر و شبی را به بهانه "فوتبال" با هم سر کنند.

این اکثریت، از رئیس جمهور آمریکا تاهمه اقشار جامعه آمریکا را در برمیگیرد. پرزیدنت بوش، که سوپر بال در ایالت خانگی او تکزاس برگزار می شود، در پاسخ خبرنگار سی بی اس که از او با شوخی پرسید فکر می کنید تیم نیوانگلند یا کارولینا، کدام تیم برنده می شود؟ همان خط شوخی را دنبال کرد و با خنده گفت: " خوب این مسابقه خیلی نزدیکی خواهد بود، ولی من چی سرم میشه؟ من فقط یک پرزیدنت هستم."

در مجموع اگر بخواهیم روز سوپر بال را هم مثل دیگر روزها، مثل روز مادر، روز پدر، روز شکرگزاری و روز کریستمس نامگذاری کنیم،شاید بهترین نام برای این روز ، "روز دوستان" باشد، چون عملأ این روزیست که دوستان را گرد هم می آورد و در زندگی پر شتاب آمریکایی به آنان فرصت تجدید دیدار و آگاهی از هم را می دهد.

سوپر بال سال گذشته را متجاوز از یک میلیارد نفر در سراسر جهان بطور مستقیم تماشا کردند و امسال احتمالأ تعداد بینندگان ازین رقم هم بالاتر خواهد بود.



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نگاهی به «باپلیک ادیتور» در رسانه ها


  افشاگری یکجانبه در روزنامه نگاری ـ اصطلاح مطبوعات زرد


  چاپ خبر جعلی در روزنامه بوستون گلوب - خبر، توسط یک خبرنگار «فری لنس» جعل شده بود!


  خبرگزاری های اصطلاحا جهانی و مسئله تبلیغ نامرئی و کنترل خبر


  پوستر نخستین جشنواره رسانه‌های کردی در سنندج رونمایی شد


  آشنایی با ۷ نکته کاربردی برای گرفتن عکس خوب با موبایل


  نخستین شورای هماهنگی روابط عمومی های چهارمحال و بختیاری برگزار شد


  کارایی روابط عمومی ها تنزل پیدا کرده است


  انقلاب گوگل در اجراء بازی‌های کامپیوتری با "پروجکت استریم"


  اولین مینی‌بوک های انگلیسی انتشارات پنگوئن


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ثبت نام سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی