درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 04:51   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36974صفحه نخست » یکشنبه، 14 بهمن 1397 - 21:58
نتایج یک پژوهش: ترک شبکه‌های اجتماعی کاربران را خوشحال‌تر و نسبت به اخبار خونسردتر می‌کند
ترک فیسبوک برای تنها ۴ هفته می‌تواند رفتار و وضعیت ذهنی کاربران را تغییر دهد: غیرفعال کردن حساب فیسبوک منجر به کاهش دانسته‌ها از اتفاقات کنونی و جهت‌گیری‌های سیاسی شده و تغییرات هرچند کوچکی را در سطح رضایت از زندگی و بروز حس خوشحالی ایجاد می‌کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| به‌ گزارش روزنامه واشنگتن پست، نتایج یک پژوهش تازه درباره تاثیر شبکه های اجتماعی بر زندگی شخصی کاربران که در دانشگاه‌های نیویورک و استفورد انجام شده است نشان می‌دهد ترک فیسبوک برای تنها ۴ هفته می‌تواند رفتار و وضعیت ذهنی کاربران را تغییر دهد: غیرفعال کردن حساب فیسبوک منجر به کاهش دانسته‌ها از اتفاقات کنونی و جهت‌گیری‌های سیاسی شده و تغییرات هرچند کوچکی را در سطح رضایت از زندگی و بروز حس خوشحالی ایجاد می‌کند.

 

کاربرانی که در این پژوهش شرکت کرده‌اند گفته‌اند که با فاصله گرفتن از فیسبوک واکنش‌ آن‌ها نسبت به اخبار نیز «خونسردانه»تر شده است.

 

همچنین براساس این پژوهش استفاده از فیسبوک در افرادی که حساب خود را به صورت موقتی غیرفعال کرده‌اند کاهش پیدا کرده و در بعضی مواقع افراد به صورت دائمی فیسبوک را ترک کرده‌اند.

 

به صورت عمومی استفاده از فیسبوک و بقیه شبکه‌های اجتماعی به عنوان یکی از عوامل قطبی‌شدن نظرات کاربران و ایجاد افسردگی و اعتیاد در آن‌ها شمرده می‌شود.

 

به گزارش زمان،  نتایج این تحقیق در حالی منتشر شده‌اند که بسیاری از کاربران این شبکه به دلیل رسوایی‌های مرتبط با رعایت حریم خصوصی حساب کابری خود را حذف کرده‌اند. با این وجود طبق آمارهای ارائه شده توسط فیسبوک، تعداد کاربران این شبکه کاهش چشمگیری نداشته است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد