درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 تیر 1398 - 10:50   

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد


ادامه ادامه مطلب یک

انقلاب نسل پنجم اینترنت نزدیک است

  انقلاب نسل پنجم اینترنت نزدیک است


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان

  انتصاب مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان


ادامه ادامه مطلب سه

مجوز انتشار 27 نشریه دستگاه‌های دولتی صادر شد

  مجوز انتشار 27 نشریه دستگاه‌های دولتی صادر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بیل گیتس واگذاری عرصه به گوگل و اندروید را بزرگ ترین اشتباه عمرش می داند
  طالبان خبرنگاران و رسانه‌های افغانستان را به حمله نظامی تهدید کردند
  کتاب« آداب معاشرت» منتشر شد
  مجوز انتشار 27 نشریه دستگاه‌های دولتی صادر شد
  نام‌نویسی بیمه درمان تکمیلی فرهنگ، هنر و رسانه شروع شد
  توجه بیشتر روابط عمومی ها به تولید محتوا در راستای مدیریت مصرف آب و برق
  خود مدیریتی با هوش هیجانی
  دیدار مدیرعامل بانک توسعه تعاون با استاندار خراسان جنوبی
  پرداخت 9 میلیارد ریال تسهیلات بانک توسعه تعاون به تعاونی عسل تاجکوه استان خراسان جنوبی
  طی سال 97 صورت گرفت: بانک توسعه تعاون استان خراسان جنوبی هزار و چهارصد میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 3693صفحه نخست » ایده و اندیشه روابط عمومیجمعه، 24 خرداد 1392 - 20:53
طرح ویژه سفیران سلامت پگاه تهران
  

 مقدمه

شارا-  تحقیقات نشان می دهد کاهش میزان استفاده از غذای سالم و بویژه شیر و فرآورده های شیری در حال لطمه زدن و وارد کردن خسارات جبران ناپذیری به سلامت اقشار مختلف جامعه بخصوص بانوان، کودکان و کهنسالان است؛ درچنین شرایطی، تشکیل کمیته و ارائه استراتژی مفید، جهت عبور از این بحران بسیار ضروری به نظر می رسد.

شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان غذای سالم، افزایش سطح آگاهی عموم مردم استان تهران و ترویج فرهنگ مصرف شیر و غذای سالم به خصوص شیر و فرآورده های آن را مسئولیت اجتماعی خود می داند و در این راستا ارائه طرحی ویژه جهت کمک به خروج از وضعیت بحران را در دستور کار خود قرار داده است.

این ایده برای اولین بار در ایران توسط پگاه تهران مطرح شده و به اجرا خواهد رسید.

 

بیانیه اصول و فلسفه طرح سفیران سلامت  

 پگاه تهران به عنوان اولین و بزرگترین شرکت تولید کننده لبنیات در کشور و خاورمیانه در نظر دارد با ارائه طرح سفیران سلامت در سطح استان تهران ، به افزایش سرانه مصرف شیر و ترویج فرهنگ مصرف غذای سالم و نیز افزایش سطح آگاهی افکار عمومی نسبت به مزیت های مصرف لبنیات و غذای سالم و مضرات کمبود آنها در برنامه غذایی اقدام کند، تا با ارائه پیشنهادات کارشناسی شده و علمی از ابتلاء هموطنان به عوارض جبران ناپذیر کمبود مصرف شیر و غذای سالم جلوگیری شود.

پگاه تهران مایل است افکار عمومی، این نام تجاری را به عنوان حامی سلامتی خود و پیام آور سلامتی و شادابی به خاطر بسپارند.

 

کارشناسان درباره کم بودن سرانه مصرف شیر در کشور ایران هشدار دادند. 

کارشناسان می گویند، سرانه مصرف شیر در کشور ایران با متوسط استانداردهای جهانی فاصله زیادی دارد و لازم است تلاش بیشتری در این رابطه صورت گیرد . آنان اعلام کردند سرانه مصرف شیر در ایران کمتر از نصف استاندارد جهانی و یک سوم کشورهای اروپایی است.

در حالی که کارشناسان، متوسط مصرف سرانه شیر را در جهان۱۹۰ کیلوگرم و برای مردم کشورهای اروپایی به ازای هر نفر در سال ۳۰۰ تا ۴۵۰ کیلوگرم برآورد کرده اند، سرانه مصرف شیر در ایران اکنون سالانه حدود ۹۰ کیلوگرم است. البته مصرف شیر در برخی از استان‌ها به ویژه چهارمحال و بختیاری، آذربایجان غربی و شرقی از متوسط کشور بیشتر است. میزان مصرف هر فرد بالغ از سوی سازمان‌های ملی و بین‌المللی، روزانه نیم لیتر شیر مایع، ۲۵ تا ۳۵ گرم پنیر و ۲۰۰ گرم ماست توصیه شده است.

حداقل نیاز هر فرد به شیر و فرآورده‌های آن در سال ۱۵۶ کیلوگرم، حد مطلوب ۳۰۰ کیلو و میزان ایده‌آل ۴۵۰ کیلوگرم است.

یکی از خطرناکترین عوارض کمبود مصرف شیر ، بیماری پوکی استخوان است.

تحقیق منتشر شده درنشریه سازمان بهداشت جهانی می گوید حدود 40 درصد زنان و 10 درصد مردان در طول زندگی خود با خطر ابتلا به پوکی استخوان مواجهند .

پوکی استخوان یا استئوپروز، بیماری خاموش نامیده می شود، چرا که در آن، استخوان ها بدون هیچ علتی پوک می شوند و وقتی علائم درد و شکستگی بروز پیدا می کند که بیماری در مرحله پیشرفته است، حتی اگر شکستگی در استخوان های اندام ها رخ ندهد، پس از گذشت سالیان، علائمی چون درد کمر و خمیدگی قامت ایجاد می شود که ناشی از شکستگی یا بهتر است بگوییم خردشدگی استخوان مهره های کمری است.

پوکی استخوان در واقع، خالی شدن استخوان از مواد سازنده آن است؛ در این بیماری گاهی فرد در تمام استخوان های خود احساس درد و سوزش می کند و گاهی حتی خود فرد متوجه شکستن استخوان های خود هم نمی شود؛ چنان که گاهی فشاری کوچک مثل خم شدن یا بلند کردن یک وسیله سنگین یا حتی سرفه می تواند موجب شکستگی استخوان شود.

آمارها می گویند در ایران در طول یک سال، شاهد از دست دادن 36 هزار و 761 سال از عمر کل جامعه به علت این بیماری هستیم .

 

تأثیر مصرف شیر و لبنیات

ü      رشد و استحکام استخوان

ü      ساخت سلول های عضلانی

ü      انقباض عضلانی

ü      فعالیت های هورمون تیروئید، انسولین، تیروکسین، هموگلوبین

ü      حفظ تعادل مایعات بدن

ü      تحریک پذیری عضله قلب

ü      تنظیم فشار خون

ü      تنظیم مکانیسم بینایی

ü      مؤثر در فعالیت آنزیم ها

ü      تشکیل پروتئین

ü      ساخت متابولیسم پروتئین

ü      تولید انرژی

ü      مؤثر در فرآیند اکسیداسیون مواد غذایی و تولید انرژی

ü      ساخت استخوان

ü      فعالیت قلب و مغز

ü      ساخت آنزیم ها

ü      سلامت بافت های عصبی

ü      سلامت پوست

ü      رشد و نمو طبیعی

ü      ساخت بافت های بدن ، استخوان ها و رگ های خونی

ü      کمک به جذب آهن

ü      تنظیم غلظت کلسیم خون

ü      ساخت گلبول قرمز و سفید خون

ü      انعقاد خون

ü      خون سازی

ü      کمک به جذب کلسیم و تشکیل دندان های سالم، سلامت دندان ها، سلامت لثه و دندان

 

 عوارض کمبود مصرف شیر

·  کم خونی و در موارد حاد کم خونی کشنده

·         کم خونی در دوران حاملگی

·         افزیش فشار خون

·         نرمی استخوان

·         پوکی استخوان

·         خرابی و فساد دندان ها

·         تولد زودرس

·         تولد نوزاد کم وزن

·         عدم رشد کافی

·         عوارض مشابه کمبود کلسیم

·         ناراحتی های پوستی

·         وقفه در ترمیم ترک گوشه دهان

·         پوسته پوسته شدن اطراف دهان

·         موارد شدید خون ریزی زیر پوست وتورم لثه

·         تحریک چشم

·         شب کوری

·         سوء تغذیه

·         خستگی

·         کم اشتهایی

·         اختلالات عصبی

·         گیجی

·         کاهش مقاومت بدن در مقابل بیماری های عفونی

·         تورم بدن

·         تحلیل عضلات

·         بی حسی

·         بزرگ شدن غده تیروئید ( بیماری گواتر )

·         افزایش تحریک پذیری

·         بیهوشی

 

مهم ترین خواص شیر

کلسیم که نقش اساسی در شکل ‌گیری و استحکام استخوان ها و سلامت دندان ها دارد ، از مهم‌ ترین ترکیبات موجود در شیر است.

فسفر که برای بسیاری از واکنش‌های شیمیایی بدن و فعال کردن آنزیم‌ها لازم است و در رشد و ترمیم بافتی دخالت دارد ، در میان املاح موجود در شیر حضور داشته و به غیر از آن، سدیم و پتاسیم که در تنظیم اسیدی و بازی بودن سلول‌ های بدن نقش ایفا می کنند، با خوردن شیر دریافت می ‌شوند.

اما مهم‌ ترین خواص آن به قرار زیر است:

نوشیدن شیر در بهبود علایم قاعدگی که با نام سندرم پیش از قاعدگی معروف است نقش به سزایی دارد. بسیاری از خانم ‌ها قبل از دوران قاعدگی دچار نشانه‌هایی از جمله افسردگی، اختلالات خلقی، کمردرد و سردرد می ‌شوند. این افراد باید بدانند که مصرف شیر می ‌تواند این نشانه‌ها را تسکین دهد.

شیر برای داشتن ناخن‌ها، دندان‌ها و موهایی سالم ‌تر لازم است. این نوشیدنی چون کلسیم فراوان دارد، مصرفش به همراه ویتامین D باعث استحکام استخوان‌ها و دندان ها و تقویت رشد موها و پیشگیری از ریزش آن ها می ‌شود. وجود کلسیم به همراه ویتامین A، ویتامین های گروه B و پتاسیم مانع از نرم و نازک شدن موها می ‌شود و به درخشان شدن آن ها کمک فراوان می‌ کند.

 مطالعات بسیاری نشان داده است که مصرف روزانه شیر به همراه میوه‌ها و سبزیجات، هم در بچه‌ها و هم در بزرگسالان باعث کاهش فشار خون بالا می‌ شود اگر چه هنوز مکانیسم آن مشخص نیست، اما به نظر می‌‌ رسد که کلسیم، پتاسیم، منیزیم و پروتئین شیر نقش مهمی در این زمینه داشته باشند.

تحقیقات زیادی وجود دارد مبنی بر این که مصرف شیر و لبنیات، خطر بیماری‌ های قلبی - ‌عروقی را کاهش می ‌دهد. مردانی که بیشتر از دیگران شیر مصرف می‌ کنند، کمتر دچار حملات قلبی می ‌شوند. همچنین مصرف شیر کم‌ چرب به دلیل سرشار بودن از کلسیم میزان کلسترول بد را در خون کاهش داده و میزان کلسترول خوب را بالا می برد، اما فراموش نکنید که منظور ما از شیر، نوع کم چرب آن است.

 برخلاف تصور عموم، دیده شده است، افرادی که از شیر کم‌ چرب استفاده می‌ کنند، لاغرتر از سایرین هستند. شما می ‌توانید با مصرف شیر و لبنیات کم ‌چرب میزان کالری دریافتی تان را تحت کنترل داشته باشید تا از بروز چاقی، مخصوصا چاقی شکم پیشگیری شود.

از آنجا که دوران نوجوانی و کودکی، مرحله ای خیلی مهم در سلامت جسمانی و روانی فرد است، رژیم غذایی سرشار از لبنیات و شیر در این دوران پایه ‌گذار دوران جوانی و میانسالی و حتی سالمندی سالم تر به حساب می آید.

به علاوه، مطالعات نشان می ‌دهد کودکانی که روزانه شیر مصرف می‌ کنند، از سایر کودکانی که علاقه‌ای به خوردن آن ندارند، باهوش ‌ترند. 

شیر دشمن دیابت نوع دوم است. محققان به این نتیجه دست یافته اند که مصرف منظم لبنیات و شیر کم‌ چرب می ‌تواند خطر بروز دیابت نوع دوم را در بزرگسالان پایین آورد.

با شیر به جنگ سرطان برویم. تحقیقات زیادی وجود دارد که نشان ‌دهنده تاثیر شیر در پیشگیری از سرطان بوده‌ است . نقش خوردن شیر در پیشگیری از سرطان‌های پستان و روده بزرگ به اثبات رسیده است. طبق تحقیقات دانشمندان سوئدی، مردانی که روزانه 5/1 لیوان شیر می‌ خورند، 35 درصد کمتر احتمال دارد که به سرطان روده بزرگ مبتلا ‌شوند.

 یک رژیم غذایی خوب و سالم نقش مهمی در سلامت سالمندان دارد و حتی به آن ها کمک می ‌کند که برای مدت طولانی‌ تری زندگی شاد و فعالی داشته باشند و از شر بسیاری از بیماری ‌ها در امان بمانند.

مصرف روزانه شیر در دوران نوجوانی و کودکی پایه ‌گذار استخوان ‌هایی محکم بوده و از عوامل اصلی پیشگیری کننده پوکی استخوان و زندگی سالمندی فعال تر محسوب می شود.

 همان طور که می دانید در دوران بارداری و شیردهی، نیازهای غذایی مادر افزایش پیدا می‌ کند، بنابراین مادران باردار در این دوران مخصوصا در سه‌ ماهه دوم و سوم باید میزان بیشتری کالری، پروتئین، انواع ویتامین‌ و کلسیم مصرف کنند شیر از آن دسته مواد غذایی است که مادران باردار به آن نیاز بیشتری دارند.


 

 اهداف استراتژیک  

·   بازسازی تصویر ذهنی از پگاه تهران به عنوان یک سازمان دوستدار سلامتی مردم.

·   القاء باور (پگاه تهران ، پیام آور سلامتی و شادابی ).

·   تثبیت جایگاه پگاه تهران به عنوان حامی و دوستدار سلامتی انسانها.

·  ارتقاء گرایش عمومی به مصرف شیر و فرآوردهای شیری .

·  بهبود روابط با مخاطبان و مشتریان فعلی.

·  ترمیم روابط از دست رفته.

·  ارتقاء سطح دانش عمومی درباره مزایای مصرف لبنیات و مضرات عدم مصرف آن.

·  افزایش میزان حمایت های عمومی  از اهداف اجتماعی پگاه تهران.

·  توسعه نگرش مثبت در افکار عمومی در جهت افزایش سرانه مصرف شیر و لبنیات.

·  ایجاد تأثیر در رفتارهای سازمانی و عمومی در جهت ترویج فرهنگ سلامتی.

·  استفاده از ابزارهای بازاریابی اجتماعی در جهت افزایش مخاطبان.

 

اهداف عملیاتی

·  افزایش سطح دانش کودکان و خرسالان استان تهران در مورد مصرف لبنیات و غذای سالم (100 نفر در ماه).

·  افزایش سطح دانش  دانش آموزان مدارس استان تهران در مورد مصرف لبنیات و غذای سالم (3000 نفر در ماه).

·  افزایش سطح دانش دانشجویان استان تهران در مورد مصرف لبنیات و غذای سالم (150 نفر در ماه ).

·  افزایش سطح دانش شهروندان میان سال استان تهران درباره مضرات عدم مصرف شیر و بیماری های ناشی از آن و راهکارهای پیشگیری (50 نفردر ماه ).  

·  افزایش سطح دانش شهروندان مسن استان تهران درباره مضرات کمبود لبنیات در برنامه غذایی و بیماری های ناشی از آن و راهکارهای پیشگیری ( 20 نفر در ماه ).

·  ایجاد گرایش در اساتید معلمان و مربیان برای استفاده از دوره ها جهت آموزش به مخاطبانشان( 10در ماه).

·  ایجاد علاقه در همه اقشار استان تهران در پیگیری آموزشهای سفیران سلامت به صورت استفاده مستقیم از برنامه های این گروه (50 درصد در ماه ).

·  ایجاد گرایش نسبت به پیگیری مباحث سفیران سلامت در افرادی که از این دوره ها استفاده کرده اند.

·  ایجاد گرایش در پزشکان جهت استفاده از پروبیوتیک های پگاه تهران (10 پزشک در هر ماه).

·  تأثیر گذاری بر میزان مصرف لبنیات در افراد شرکت کننده در دوره های سفیران سلامت (50 درصد افزایش در ماه).

·  ترغیب افراد شرکت کننده در دوره ها به جذب اطرافیان جهت استفاده از دوره ها (50 نفر در ماه).

·  تشویق اقشار مختلف استان تهران به استفاده از دوره ها ( 20% در هر ماه).  

·  پوشش بیش از 80% درصد مصرف کنندگان تهران با طرح سفیران سلامت در 5 سال.

·  پوشش بیش از 80% پزشکان مصرف کنندگان تهران با طرح سفیران سلامت در 5 سال.

·  پوشش بیش از 80% مربیان و معلمان و اساتید تهران مصرف کنندگان تهران با طرح سفیران سلامت در 5 سال.

·  آموزش کارشناسان پگاه تهران به عنوان سفیر سلامت (10 نفر در ماه اول ) .

·  افزایش تعداد سفیران سلامت از میان کارشناسان پگاه تهران (10 نفر در هر ماه ).

·  آموزش فرهنگیان وزرات آموزش و پرورش به عنوان سفیران سلامت(20 نفر در ماه ).

 

استراتژی های کنشی  

·  مشارکت عموم مصرف کنندگان در مراسم و جشن هایی که در راستای اهداف سفیران سلامت برگزار می شود.

·  تشکیل باشگاه های مختلف در جوامع هدف مختلف با موضوع سلامتی و در راستای عملکرد سلامتی و افزایش فرهنگ مصرف شیر.

·  استفاده کامل از فعالیت های رسانه ای و خبری در راستای اطلاع رسانی و دریافت استقبال بیشتر.

·  برقراری روابط پویا در محیطی تعاملی با مصرف کنندگان و علاقه مندان.

·  شرکت پگاه تهران در راستای رسیدن به اهداف مورد نظر در طرح سفیران سلامت، تعدادی از کارشناسان خود را آموزش داده و به عنوان مروجان این فرهنگ و در واقع سخنگویان طرح معرفی می نماید. این کارشناسان از بین متخصصین تغذیه انتخاب شده و افرادی خوش برخورد، جوان و پویا هستند و با توجه به اینکه در صنعت شیر مشغول به کارند از سطح اطلاعاتی مفید، مرتبط و بالایی برخوردارند.

 

استراتژی های واکنشی

به نظر می رسد به دلیل فعالیت اجتماعی مثبت و همچنین بی ضرر بودن برای عموم، واکنشی از سوی اقشار مختلف دریافت نشود.

 

تاکتیک های ارتباطی

·  طراحی، چاپ و توزیع انواع بروشور، پوستر وتراکت در داخل و خارج از شرکت.

·  تهیه اسلاید ( متن و تصویر ) و ارائه آن به صورت چاپی یا فایل رایانه ای که معمولا از طریق ارائه سی دی پخش می شوند و در سایت پگاه تهران نیز قابل دسترسی است.

·  حضور در بیمارستان ها و خانه های سلامت شهرداری.

·  حضور در مراکز آموزشی و پرورشی و اجرای مراسم زنگ شیر.

·  حضور در مراکز توانبخشی و خیریه.

·  شرکت در سمینارهای مختلف با موضوعات مرتبط با سلامتی و حمایت و ارائه در قالب پذیرایی رایگان و سخنرانی.

·  آموزش و تربیت کارشناسان تغذیه به عنوان سفیران سلامت.

·  برگزاری سمینارهای آموزشی برای اقشار مختلف گروه های هدف در داخل مجموعه پگاه تهران.

·  برپایی غرفه در حاشیه ی سمینارها و مراسم های مختلف شهری و سازمانی و ارائه خدمات مشاوره ای رایگان.

·  برپایی غرفه در نمایشگاه های مختلف و ارائه خدمات مشاوره ای رایگان.

·  برپایی جلسات سازمانی با سفیران سلامت ، بررسی راهکارها و پیشرفت ها.

·  برپایی جلسات بین سازمانی با سازمانهای فعال در زمینه سلامت شهروندان تهران و بررسی راهکارهای همکاری.

·  ارائه سخنرانی توسط سفیران سلامت در برنامه های مرتبط با سلامت شهروندان.

·  حضور در مراسم های مناسبتی محله های مختلف شهر تهران در قالب حمایت،  پذیرایی رایگان و سخنرانی.

·  برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در داخل سازمان و ارائه جوایز.

·  برگزاری مسابقات علمی مختلف از طریق رسانه های چاپی، وب سایت، ایمیل، مراسم های داخلی و خارجی.

·  حضور در مراسم های خاص در رویدادهای ویژه و برگزاری مراسم در ایام مختلف مانند روز جهانی کودک، روز کهنسالان، روز زن و غیره.....

·  ارائه سخنرانی در یادبودهای مختلف تاریخی مانند هفته دفاع مقدس و غیره....

·  ارائه مقاله در نشریات سلامتی عمومی.

·  ارسال پیامک به مخاطبین و ارائه ی جملات مختلف مرتبط با سلامتی و فرهنگ مصرف لبنیات.

·  شرکت در برنامه های رادیویی و ارائه مطالب مفید و کاربردی.

·  تهیه سی دی های مختلف با موضوع سلامتی و توزیع میان مخاطبان .

·  ارائه مقاله در نشریات تخصصی.

·  مصاحبه با نشریات مختلف با موضوعات مرتبط با سلامتی.

·  درج مطالب مفید در پوسترها و بنرهای مختلف.

·  ارائه هدایای تبلیغاتی همراه با بروشورهای حاوی مطالب مفید.

  

جدول زمانبندی فعالیت ها  (مهر و آبان 89):

1  مهر ماه

انجام مقدمات قانونی سازمانی و رایزنی های لازم

7 مهر ماه

دریافت تاییدیه برای ارائه پروپوزال و ارائه طرح دفاعیه

15 مهر ماه

برگزاری اولین جلسه سفیران سلامت و شناسایی همکاران واجد شرایط جهت آموزش

20 مهر ماه

شناسایی گروه های مختلف جهت بستن قرارداد آموزش سفیران سلامت

25 مهر ماه

انتخاب یکی از گروه ها جهت آموزش سفیران سلامت و انعقاد قرارداد

30 مهر ماه

جلسه برنامه ریزی جهت استقبال از بازدیدهای مدارس و سازمانها از مجموعه پگاه تهران

5 آبان ماه

جلسه برنامه ریزی حضور سفیران سلامت در مکان مخاطبان

10 آبان ماه

جلسه انجام روش های بازاریابی اجتماعی با حضور مشاور تبلیغاتی و بررسی راهکارها

15 آبان ماه

شناسایی و ثبت نام در سرویس های مختلف خبری جهت دریافت آخرین اطلاعات مربوط به مراسم های اجتماعی و با موضوع سلامتی جهت اعزام سفیر، حمایت و پذیرایی با لبنیات

20 آبان ماه

جلسه سفیران سلامت، بررسی روند پیشرفت پروژه و ارائه راهکارها و بررسی موارد

30 ابان ماه

جلسه با حضور مسئولین سلامت شهرداری تهران و بررسی زمینه های همکاری

20 آبان ماه برنامه دو ماهه دوم ارائه خواهد شد.

  

طرح تحقیق (ارزیابی برنامه استراتژیک – تحقیقات ارزشیابی)

ü   تعداد افراد شرکت کننده در دوره ها به تفکیک گروه سنی

ü   مطالعه تغییرات در میزان اهمیت دهی افراد به سلامتی

ü   مطالعه الگوهای رفتاری افراد در برخورد با غذای سالم

ü   مطالعه پویای برنامه غذایی افراد و تغییرات آن

ü   مطالعه میزان تاثیر مطالب دوره ها در فرهنگ مصرف غذای سالم بویژه شیر

ü   مطالعه میزان وفاداری افراد به ادامه جلسات

ü   مطالعه میزان علاقه و پیگیری افراد

ü   مطالعه تعداد افراد متقاضی دوره که به صورت غیر مستقیم با طرح آشنا شده اند

ü   مطالعه تاثیر دوره ها بر فروش محصولات پگاه تهران

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  قتل دست اندرکاران نشریات در باغ شاه


  زوال روابط عمومی ها


  افزایش اعتبارات اطلاع‌رسانی و تبلیغی دستاورد‌های دستگاه‌های اجرایی/ یک اقدام قابل تحسین


  وزیر علوم آیین‌نامه جدید ارتقای ساختار و عملکرد روابط عمومی‌ها را ابلاغ کرد


  انقلاب نسل پنجم اینترنت نزدیک است


  دومین نشست کمیته هماهنگی اطلاع رسانی مدیریت مصرف برق استان تهران


  خسرویی که به دریا زد


  باشگاه توانمندسازی استارتاپ‌ها (بتا) در دانشگاه صنعتی قم راه‌اندازی شد


  خمارلو: برانکو خواست فقط مدیر رسانه ای باشم


  5 مانع برقراری ارتباط موثر رهبران و راه کارهای غلبه بر آنها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: رانندگی با روابط عمومی حداکثر دید