درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 3 اردیبهشت 1398 - 10:58   

حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران

  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی؛ عرصه‌ای تازه برای حقوق و اخلاق

  هوش مصنوعی؛ عرصه‌ای تازه برای حقوق و اخلاق


ادامه ادامه مطلب دو

تحریم 24 ساعته فضای مجازی توسط فوتبالیست‌های حرفه‌ای

  تحریم 24 ساعته فضای مجازی توسط فوتبالیست‌های حرفه‌ای


ادامه ادامه مطلب سه

ربات هوشمند و کلیسای مشتعل

  ربات هوشمند و کلیسای مشتعل


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  طبقه استثمارگر می کوشد که حکومت و رسانه ها را از دست ندهد
  قوانین پنج گانه برقراری ارتباط‌های موثر/ قانون چهارم: مهمترین مطالب را در ابتدای صحبت خود بیان کنید
  هفت راز فروشگاه های کاستکو برای آگاهی مشتریان
  هوش مصنوعی؛ عرصه‌ای تازه برای حقوق و اخلاق
  تعویق عرضه گوشی‌ تاشوی جدید سامسونگ
  تحریم 24 ساعته فضای مجازی توسط فوتبالیست‌های حرفه‌ای
  سرمایه‌ اهدایی میلیاردرها: تبدیل نوتردام به بنای یادبود ریاکاری‌
  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران
  ده کار که روابط عمومی ادارات هرگز نباید انجام دهند
  ربات هوشمند و کلیسای مشتعل
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36916صفحه نخست » خبر یکپنجشنبه، 11 بهمن 1397 - 15:45
مدیرعامل شستا: ادارات روابط عمومی در شرکت های تابعه به شفافیت به عنوان یک مقوله صرفاً شکلی نگاه نکنند
ادارات روابط عمومی در شرکت های تابعه باید در زمان ایجاد ارتباطات راهبردی به شفافیت به عنوان یک مقوله صرفاً شکلی نگاه نکنند. باید به تمام وجوه شفافیت در اداره بنگاه های اقتصادی و تجاری شستا توجه شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| نشست شورای مدیران روابط عمومی شرکت های تابعه شستا با حضور دکتر محمد رضوانی فر مدیرعامل، روزبه کردونی مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در محل این شرکت برگزار شد
 

به گزارش شارا به نقل از وبسایت شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی، دکتر رضوانی فر در این نشست ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: هر سالگرد تولد فرصتی است برای تغییر و بهبود و اصولا به همین علت به انسان ها در سالگرد تولدشان تبریک گفته می شود. نوروز نیز از این جهت که تغییر فصل همراه با تغییر سال اتفاق می افتد، عید بزرگ ما ایرانیان است. جالب آنکه دعای نوروز هم مبتنی بر تغییر از حالی به حال بهتر است. «یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال».


دکتر رضوانی فر در ادامه افزود:« سالگرد تولد انقلاب در چهل سالگی آن فرصتی برای تغییر است. تغییر در نگرش های ما، در برنامه ریزی ما و در گام برداشتن به سمت آینده روشن تر. من این چهل سالگی را به این قرینه به شما همکارانم در ادارات روابط عمومی، همه علاقمندان به انقلاب اسلامی و هموطنان عزیز تبریک می گویم.».


مدیرعامل شستا در ادامه با اشاره به پشتوانه نظریِ خط مشی برگزیده شده توسط وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای اداره این وزارت خانه به موضوع «شفافیت» به عنوان یکی از محورهای این خط مشی پرداخت و گفت:« ادارات روابط عمومی در شرکت های تابعه باید در زمان ایجاد ارتباطات راهبردی به شفافیت به عنوان یک مقوله صرفاً شکلی نگاه نکنند. باید به تمام وجوه شفافیت در اداره بنگاه های اقتصادی و تجاری شستا توجه شود.»


مدیرعامل شستا در ادامه سخنان خود در جمع مدیران روابط عمومی شرکت های تابعه به نکاتی همچون لزوم توجه به روابط عمومی درون سازمانی، همسویی و هماهنگی شرکت های تابعه در تبلیغات، توجه به همه اجزاء فعالیت در حوزه روابط عمومی، ضرورت شناخت کامل روابط عمومی ها از محصولات و فعالیت های شرکت های خود، توازن در استفاده از ابزارهای ارتباط جمعی، رعایت شئونات اخلاقی و حرفه ای در تبلیغات و ارتباطات، توجه مناسبت های ملی و مذهبی جامعه، رعایت خطوط قرمز در ارتباطات با فعالیت های رسانه های بیگانه، امیدآفرینی با توجه به شرایط عمومی، دور شدن از فضاهای سیاسی و انتخاباتی در سال آینده پرداخت.


کردونی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این نشست به تشریح سیاست های کلی وزارتخانه در حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی در شرایط کنونی پرداخت و گفت: «ما در روابط عمومی سازمان های دولتی و شرکت ها باید جزو وفاداران به نظام و دولت در شرایط خاص امروز باشیم. ما در روابط عمومی های شرکت های تابعه شستا باید خود را با چهار واقعیت تطبیق بدهیم. اول فهم شرایط تحریم، دوم فهم فشارها بر دولت، سوم فهم وزیر جدید سیاست ها و اولیت های ایشان و فهم سیاست هاى مدیرعامل جدید شستا »


کردونی در ادامه افزود: «در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ما حق نداریم با ریخت و پاش و اسراف روی اعصاب مردم راه برویم. به همین جهت استفاده از روش های کم هزینه و در عین حال جذاب و فراگیر در بزرگداشت انقلاب اهمیت دارد.باید بدانیم که دوره تریبون مرکزی در تبلیغات و ارتباطات جمعی تمام شده است. باید از ظرفیت های منطقه ای و بومی برای بزرگداشت انقلاب و انتقال سیاست ها و رویکردهای دولت و وزراتخانه استفاده کرد.»


حسن محمدی مشاورمدیرعامل و مدیرجدید روابط عمومی شستا نیز در این نشست، گفت:« ما در مجموعه روابط عمومی ها باید باور کنیم که شستا حق الناس است و بر همین اساس برای فعالیت های خود برنامه ریزی کنیم.

 

در اداره روابط عمومی شستا تلاش خواهیم کرد با کمک شما عزیزان «شفافیت» و «پاسخگویی» را به عنوان شعارهای محوری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سرلوحه اقدامات خویش قراردهیم.

 

ما وظیفه خود می دانیم با همدلی نگاه های منفی به شستا را از این مجموعه عظیم دور کنیم.»

محمدی در ادامه افزود: « امروز روابط عمومی های شستا باید پیشانی مقابله با تهدیدهایی نظیر تحریم ها باشند. ما روابط عمومی ها به عنوان خاکریز اول جنگ اقتصادی در یک مجموعه اقتصادی باید خطوط تبلیغات و جنگ رسانه ای طرف مقابل را شناسایی و متناسب با آن برنامه ریزی و حرکت کنیم.»


مدیر روابط عمومی شستا در ادامه افزود: «امروز طرف مقابل در تبلیغات رسانه ای از کارشناسان تحریم ایران در وزارت خزانه داری آمریکا به عنوان چریک های کت و شلوارپوش یاد می کنند. در این شرایط طرف مقابل دیگر با اسلحه به جنگ ما نیامده پس ما نیز باید با شیوه های متناسب با روش دشمن در این جنگ عمل کنیم.»


شایان ذکر است در این مراسم ضمن تقدیر از محمدعلی بنیادی مدیر سابق روابط عمومی شستا، حسن محمدی به عنوان مدیر جدید روابط عمومی به همکاران شرکت ها و هلدینگ های تابعه معرفی شد.




 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران


  ده کار که روابط عمومی ادارات هرگز نباید انجام دهند


  قوانین پنج گانه برقراری ارتباط‌های موثر/ قانون سوم: اگر مایل نیستید برخی اظهارات شما نقل قول شوند، اصلا آن‌ها را عنوان نکنید


  با اختلال اضطراب چه می‌توان کرد؟


  طراحی سایت و مدیریت آن چگونه است؟


  هماهنگی فعالیتهای رسانه‌یی بخش کشاورزی گیلان


  آیا شما از پسوردهایی استفاده می‌کنید که به آسانی هک می‌شوند؟


  ایلان ماسک در اندیشه افزودن بال اژدها به فضاپیمای استارشیپ


  کسب درآمد ۴.۵ میلیارد دلاری نت فلیکس با ۱۴۹ میلیون کاربر


  هوش مصنوعی؛ عرصه‌ای تازه برای حقوق و اخلاق


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ثبت نام سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی