درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 19 تیر 1399 - 21:12   

بهترین هدفون

  بهترین هدفون


ادامه ادامه مطلب یک

بهترین گوشی هوشمند

  بهترین گوشی هوشمند


ادامه ادامه مطلب دو

پیدایش میز خبر و صفحه حوادث

  پیدایش میز خبر و صفحه حوادث


ادامه ادامه مطلب سه

آمازون ۲ میلیارد دلار در صنعت انرژی پاک سرمایه‌گذاری می‌کند

  آمازون ۲ میلیارد دلار در صنعت انرژی پاک سرمایه‌گذاری می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گفت و گوی مدیر عامل بانک رفاه با باشگاه خبرنگاران جوان
  گفت و گوی مدیر عامل بانک رفاه با خبرگزاری ایسنا
  روابط عمومی ها و مهارت لابیگری
  اینترنت «۴جی» با بالن‌های گوگل به آسمان کنیا رفت
  گوگل پلاس رسما تعطیل شد
  تقویم روز ارتباطات/ بازداشت «جودیت میلر» خبرنگار نیویورک تایمز و اظهار نظرهای مختلف درباره تصمیم هیات منصفه و قاضی
  تقویم روز ارتباطات/ داستان مخالفت ساواک با سردبیر شدن صالحیار و ریش گرو گذاردن سناتور مسعودی نزد شاه
  مایکروسافت و زوم ارائه اطلاعات کاربران به دولت هنگ‌کنگ را متوقف کردند
  ارتباط موثر بدون محتوای مناسب شکل نمی گیرد!
  فاکتورهای تأثیر مثبت بر اعتبار و خوشنامی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36850صفحه نخست » بانک و بیمهسه شنبه، 9 بهمن 1397 - 15:07
بانک آینده؛ رتبه هشتم در بین صد شرکت برتر ایران، رتبه چهارم از نظر شاخص ارزش افزوده و انتخاب به‌عنوان شرکت پیشرو ایرانی در سال 1397
سازمان مدیریت صنعتی ایران، از سال 1377، رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران را هر ساله (100- IMI) انجام داده است. این رتبه‌بندی، با فراهم نمودن آمار و اطلاعات شفاف و بررسی مستندات مربوط؛ ضمن ترسیم فضای روشن‌تر از اقتصاد کشور، شناخت و درک دقیق‌تری از مقیاس، ساختار و سلامت مالی و اقتصادی بنگاه‌های بزرگ کشور را ارائه می‌دهد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| سازمان مدیریت صنعتی ایران، از سال 1377، رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران را هر ساله (100- IMI) انجام داده است. این رتبه‌بندی، با فراهم نمودن آمار و اطلاعات شفاف و بررسی مستندات مربوط؛ ضمن ترسیم فضای روشن‌تر از اقتصاد کشور، شناخت و درک دقیق‌تری از مقیاس، ساختار و سلامت مالی و اقتصادی بنگاه‌های بزرگ کشور را ارائه می‌دهد.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک آینده، در بیست و یکمین سال رتبه‌بندی سازمان مدیریت صنعتی ایران در سال 1397، بانک آینده موفق شد؛ به مانند سال 1396، براساس روند رشد چهار ساله اخیر؛ مجدداً به‌‌عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در ایران، انتخاب گردد. مضافاً این‌که از نظر شاخص میزان فروش و درآمد، به رتبه هشتم (8) در سال جاری ارتقا یافته و هم‌چنین از نظر شاخص ارزش افزوده (سهم بانک از تولید ملّی و میزان اثرگذاری آن در اقتصاد کشور)، رتبه چهارم (4) را در بین صد شرکت برتر ایران، کسب نماید.


در مراسمی که به همین منظور توسط سازمان مدیریت صنعتی، در روز دوشنبه به تاریخ 08/11/1397 در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیمای ج.ا.ایران، با حضور جمعی از مسئولان و مدیران شرکت‌های برتر برگزار گردید؛ لوح و تندیس مربوط به بانک آینده، اهدا شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تاثیرات بازاریابی ارتباطات روابط عمومی بر تعامل برند در رسانه اجتماعی


  پیدایش میز خبر و صفحه حوادث


  ریشه روابط عمومی سیاسی در جمهوری اسپین


  تقویم روز ارتباطات/ نظر جهانی ناشران: روزنامه «کم تیراژ» نشریه ای خصوصی (پامفلیت) است، نه عمومی


  تقویم روز ارتباطات/ لاینوتایپ در ایران، 72 سال پس از آمریکا!


  تقویم روز ارتباطات/ بازداشت «جودیت میلر» خبرنگار نیویورک تایمز و اظهار نظرهای مختلف درباره تصمیم هیات منصفه و قاضی


  تقویم روز ارتباطات/ روزی که عکس های نبرد مرگبار «گتیسبورگ» انتشار یافت و فتو ژورنالیسم پا به عرصه وجود گذارد


  ارتباط موثر بدون محتوای مناسب شکل نمی گیرد!


  تقویم روز ارتباطات/ داستان مخالفت ساواک با سردبیر شدن صالحیار و ریش گرو گذاردن سناتور مسعودی نزد شاه


  معرفی کتاب/ «اصول» موفقیت در کار و زندگی، از نگاه یک مدیر موفق


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برداشت خبرنگار آزاد/ برگزاری چهارمین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی ایران