درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 29 بهمن 1397 - 05:06   

تاریخچه و زاد روز روزنامه نگاری آنلاین

  تاریخچه و زاد روز روزنامه نگاری آنلاین


ادامه ادامه مطلب یک

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان رضوی منصوب شد

  مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان رضوی منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

نقش اتاق‌های فکر در تصمیم‌سازی‌ها

  نقش اتاق‌های فکر در تصمیم‌سازی‌ها


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  راهکارهایی برای حرفه ای جلوه کردن کار و کسب جدید شما
  توییتر احتمالا به جای امکان ویرایش توییت ها، میزبان قابلیت «شفاف سازی» می شود
  نشست هم اندیشی اصحاب رسانه و مدیران روابط عمومی ادارات پیشوا
  حملات "خطرناک" هکرها به مؤسسات زیرساختی مهم در آلمان
  مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان رضوی منصوب شد
  کمپین های ایجاد شده در فضای مجازی چقدر تاثیرگذارند؟
  عملکرد صندوق پس انداز مسکن علامت چیست؟
  ناصر بزرگمهر: یک شیوه جدید اداره روزنامه؛ خبرنگاران سهام‌داران روزنامه‌ها
  منشور اخلاق حرفه‌ای روزنامه‌نگاری در روزنامه صمت
  نقش اتاق‌های فکر در تصمیم‌سازی‌ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36829صفحه نخست » جهان روابط عمومیدوشنبه، 8 بهمن 1397 - 15:33
حجم تجارت بازار نرم افزار روابط عمومی جهان، 4.55 میلیارد دلار ارزش گذاری شد
حجم تجارت بازار نرم افزار روابط عمومی جهان در سال 2015، 4.55 میلیارد دلار آمریکا ارزش گذاری شد و پیش بینی می شود که طی هشت سال آینده ارزش بیشتری بدست بیاورد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| حجم تجارت بازار نرم افزار روابط عمومی جهان در سال 2015، 4.55 میلیارد دلار آمریکا ارزش گذاری شد و پیش بینی می شود که طی هشت سال آینده ارزش بیشتری بدست بیاورد.


به گزارش اختصاصی شارا، بازار نرم افزار روابط عمومی جهان شامل ابزارها و تکنیک های گوناگون می شود تا به طور موثر رسانه های چاپی، آنلاین و دیجیتال را مانیتور کرده و یک گزارش جامع و بینش عمیق و رسا از آن ارایه نماید.

 

بر اساس این گزارش، همانطور که استفاده از زیرساخت های مختلف باعث دست یافتن به مشتریان بیشتر می شود، توسعه ابزارها و تکنیک هایی برای ردیابی و کنترل این زیرساخت های گوناگون در یک پنجره، اهمیت زیادی پیدا می کند و با تکثیر بیش از حد شبکه های اجتماعی مشهور و شبکه های اجتماعی گروه هدف، ردیاب رسانه ای می تواند باعث بهینه سازی هزینه های رسانه ای سازمان نیز شود.


در این گزارش که تحت عنوان "گزارش بازار نرم افزار جهانی روابط عمومی ها در سال 2019،" منتشر شده است، حجم تجارت بازار نرم افزار روابط عمومی جهان در سال 2015، 4.55 میلیارد دلار آمریکا ارزش گذاری شد و پیش بینی می شود که طی هشت سال آینده ارزش بیشتری بدست خواهد آورد.


این گزارش تاکید می کند کسب و کارها برای بازار نرم افزار روابط عمومی جهان در بین سال های 2016 تا 2021 احترام قائل خواهند بود. این پیش بینی در مورد توسعه کسب و کارهای بازار به ترتیب بر اساس مرتب سازی، اپلیکیشن ها و ناحیه ها محاسبه شده اند.

 

بخشی از ارزیابی فاکتور های موثر بازار برای مثال، تغییرات طبیعی به دلیل مشکلات سیاسی و مالی، تغییر در تمایل مشتریان و توسعه نوآورانه در بخش های مرتبط، منابع بی پایانی از فوری ترین دیدگاه ها را آشکار کرد. این تحقیق بر این مساله استوار است که درک لازم چگونگی انجام معاملات منجر به چهارچوب زمانی منطقی خواهد شد.


در ادامه این گزارش آمده است: این نرم افزار می تواند اطلاعات عمیق تری به عنوان یک تحلیل گر از طریق تهیه و ارایه گزارش برای عمده فروشان، بازرگانان و عوامل اصلی دیگر را فراهم سازد.

به لحاظ تحلیل منطقه ای، این گزارش مناطق جغرافیایی خاصی از جمله آمریکای شمالی، اروپا، خاورمیانه و آفریقا، آسیا، اقیانوسیه و آمریکا لاتین را شامل می شود. با استفاده از بررسی دوره فوق، خوانندگان درباره ارزش و فروش این بازارها در هر یک از مناطق جغرافیایی از لحاظ روند قیمت، درآمد و نرخ رشد مطلع می شوند.


در بخش های پایانی این گزارش اشاره شده است "خریداران می توانند به داده های خاصی از رقبای خود شامل تولیدات پایه، اپلیکیشن ها، انواع محصولات و ... در کنار تجارت اصلی خودشان دسترسی داشته باشند."


چیزی که گزارش ما ارائه می دهد:
• ارزیابی سهم بازار برای بخش هایی در سطح منطقه ای و کشوری
• تحلیل سهم بازار از بازیکنان برتر صنعت
• توصیه های استراتژیک برای تازه واردان
• پیش بینی های بازار برای حداقل 7 سال از تمام بخش های ذکر شده، زیر بخش ها و بازارهای منطقه ای
• روند بازار شامل (هدایت کنندگان، محدودیت ها، فرصت ها، تهدیدات، چالش ها، فرصت های سرمایه گذاری و توصیه ها)
• توصیه های استراتژیک در بخش های کلیدی کسب و کار در تخمین روند بازار
• چشم انداز فضای رقابتی یک روند کلیدی را ترسیم می کند.
• توصیف شرکت ها با جزئیاتی در خصوص استراتژی ها، فرایند های مالی و توسعه های اخیرشان
• روند زنجیره تامین که آخرین تکنولوژی های پیشرفته را به تصویر کشیده است.


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تاریخچه و زاد روز روزنامه نگاری آنلاین


  روابط عمومی‌ها و امید اجتماعی


  جشنواره روابط عمومی‌های برتر بنیاد برگزار می‌شود


  قربانی: استفاده از ظرفیت ادارات در راستای اطلاع رسانی از وظایف خطیر روابط عمومی است


  دوره آموزشی استاندارد مسئولیت اجتماعی و مهارت های زندگی برای سالمندان و معلولین در گلستان برگزار می شود


  نفوذ تبلیغات پزشکی در اینستاگرام


  بر اساس نتایج یک تحقیق: 85 درصد متخصصان ارتباطات، تنوع را خیلی مهم می دانند


  مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان رضوی منصوب شد


  منشور اخلاق حرفه‌ای روزنامه‌نگاری در روزنامه صمت


  نقش اتاق‌های فکر در تصمیم‌سازی‌ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: تدوین تقویم اجرایی، یک ضرورت برای روابط عمومی