درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 17:47   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36812صفحه نخست » ادامه مطلب سهیکشنبه، 7 بهمن 1397 - 20:48
طرح ایجاد دروازه قرآن توسط پیشکسوت روابط عمومی کشور
شما فکر کنید که ما مراکز اقامتی و استراحتگاه ها در جاده ها و اتوبانها را طوری سازمان یافته و مشخص و هدفمند ، مکان یابی و جانمایی کنیم که هم از نظر جغرافیایی حساب و کتابی داشته باشد و هم اینکه دارای یک بار مثبت ارزشی و معنوی و قرآنی باشد. پیشنهاد بنده در طرح ارائه شده این است که بیاییم در مبادی ورودی استانها یک دروازه قرآن ایجاد کنیم و سپس در دو طرف جاده و اتوبان، همین مراکز اقامتی و سیاحتی و خدماتی را در مجاورت دروازه قرآن بسازیم و تاسیس نمایم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| حسن خسروی پیشکسوت و مدرس عرصه روابط عمومی و ارتباطات کشور، طرح ایجاد دروازه قرآن در مبادی ورودی استانها را به وزارت راه و شهرسازی ارائه کرد.


شارا: اخیرا مطلع شدیم که آقای حسن خسروی از فعالان حوزه روابط عمومی و ارتباطات کشورمان ، طرحی را مبنی بر ایجاد دروازه قرآن در مبادی ورودی استانها به وزیر محترم راه و شهرسازی ارائه نموده اند که با توجه به نو بودن و خلاقانه بودن طرح و اهمیت موضوع و دامنه گسترده بحث ارتباطاتی آن ، برآن شدیم تا با ایشان گفتگویی داشته و از کم و کیف طرح برایمان بیشتر توضیح دهند .


شارا: جناب آقای خسروی ضمن تشکر از فرصتی که در اختیار مان قرار دادید لطفا در ابتدا ضمن معرفی خودتون خلاصه ای از سوابق قرآنی تان را هم برای اطلاع خوانندگان و هموطنان عزیز و اهالی قرآن بفرمایید تا سوالات بعدی رو خدمتتون مطرح کنیم.
حسن خسروی: با سلام و ادب و احترام و ضمن تشکر فراوان از کلیه دست اندرکاران محترم و تلاشگر شارا، بنده دانش آموخته دکتری تخصصی مدیریت منابع انسانی هستم و در این عرصه شاگردی و علم آموزی میکنم و حدود 22 سال است که در حوزه مدیریت و روابط عمومی و ارتباطات در دانشگاه های مختلف تدریس می نمایم. حدود 20 هم هست که جلسه آموزش علوم قرآنی در منطقه 15 تهران دارم و مولف کتاب آشنایی با قرآن و عترت و کتاب مدیریت منابع انسانی و ... نیز می باشم.


شارا: در باره طرح خودتون یعنی طرح ایجاد دروازه قرآن در مبادی ورودی استانها لطفا توضیحاتی بفرمایید؟
ببینید. سفر و مسافرت و گردش و سیر و سیاحت، اساسا از پدیده های شگفت انگیز زندگی انسان است که راز و رمزهای فراوانی در خود دارد . در عین حال ، ما در فرهنگ ایرانی اسلامی خود آیات و روایات و احادیث و اشعار فراوانی داریم که همگی حاکی از جایگاه و اهمیت سفر در زندگی انسان است. پس موضوع سفر اصولا موضوع جذاب و مهمی است و از سوی دیگر شما در جاده های کشورمان مراکز اقامتی و سیاحتی ( شامل پمپ بنزین و رستوران و مرکز خرید و... ) دارید که هیچ تعریف و برنامه و طرح معنوی مشخص و سازمان یافته ای برای احداث و جانمایی آنها نشده است .


شارا : ممکنه روشن تر بفرمایید که منظور شما از این ادعا چیست؟
خسروی: بله. مثلا شما در طول سفر از تهران به شهر مقدس قم در دو طرف اتوبان به فواصل مختلف مکانهایی رو میبینید که محل پذیرایی و استراحت و پمپ بنزین و... هستند ولی اینکه چرا این مرکز اقامتی و استراحتگاه در این فاصله و در این مکان مشخص ساخته شده ، عموما ، هیچ توجیه معنوی و فرهنگی خاصی ندارد و احتمالا صاحب آنجا میگوید که فکر میکرده در این مکان مسافران مثلا خسته بوده و احتیاج به استراحت و سوخت و پذیرایی دارند .


شارا : خوب حالا طرح شما چه کمکی به این موضوع می کند و چه توجیهی دارد؟

خسروی: سوال بسیار خوبی است. حالا شما فکر کنید که ما مراکز اقامتی و استراحتگاه ها در جاده ها و اتوبانها را طوری سازمان یافته و مشخص و هدفمند ، مکان یابی و جانمایی کنیم که هم از نظر جغرافیایی حساب و کتابی داشته باشد و هم اینکه دارای یک بار مثبت ارزشی و معنوی و قرآنی باشد. پیشنهاد بنده در طرح ارائه شده این است که بیاییم در مبادی ورودی استانها یک دروازه قرآن ایجاد کنیم و سپس در دو طرف جاده و اتوبان، همین مراکز اقامتی و سیاحتی و خدماتی را در مجاورت دروازه قرآن بسازیم و تاسیس نمایم.


شارا: این طرح چه محاسنی خواهد داشت؟
حسن اجرای دروازه قرآن در مبادی ورودی استانها این است که:
1 – در تمام جاده ها و اتوبانهایی که مرز یک استان با استان دیگر میباشد (ابتدای حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی استان ... و انتهای حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی استان .... ) دروازه قرآن ساخته شده و این خود مبدا و مقصدی میشود برای سفرهای جاده ای .


2 – وقتی که مسافران از زیر دروازه قرآن مربوطه رد میشوند در واقع سفر ، رنگ و بوی الهی و خدایی به خود گرفته و متبرک میشود و سفر ما دارای یک قداست خاصی میشود و حس شیرین امنیت و در پناه خدا و قرآن بودن به ما دست میدهد . بدین گونه در تمام کشور ، مسافران در پناه قرآن قرار میگیرند که این نوع نگاه به موضوع سفر ، فی نفسه یک مصداقی از امر به معروف هم میشود .


3 – دروازه قرآن در مبادی ورودی استانها یک برند گردشگری میشود و میتواند علاوه براینکه نام و یاد و ذکر قرآن را همواره پیش روی مسافر قرار داده و زنده نگه داشته ، محل قول و قرار مسافران و گردشگران هم باشد که هم فال است و هم تماشا .


4 – دروازه قرآن وقتی در تمام مبادی ورودی استانها ایجاد شود یک رکورد فرهنگی میشود در میان کشورهای اسلامی که میتواند باعث شده تا دیگر کشورها چنین طرحهای معنوی و خاص و اثرگذاری را اجرا نمایند و این یکی از مصادیق نشر و گسترش فرهنگ اسلامی و قرآنی و صدور انقلاب اسلامی است .


5 – مردم ایران ، عادت دارند بخاطر عقاید و باورهای دینی خود ، وقتی که به سفر میروند ، صدقه بدهند ، آیه الکرسی بخوانند ، حمد و قل هوالله بخوانند ، دعای سفر بخوانند و... و چه زیبا میشود که تمام این عقاید و باورها در مکانهایی به نام دروازه قرآن به صورت جشنواره و مسابقه و برنامه های فرهنگی قرآنی به کمال خود رسیده و در واقع دروازه قرآن میعادگاه فرهنگها و باورها و آداب و رسوم گردد حتی در میان دشتها و کوه ها و بیابانها و...


در حقیقت، آثار و برکات ایجاد دروازه قرآن در مبادی ورودی استانها آنقدر عمیق و جالب و بسیار است که طرح آنها از حوصله این گفتار خارج میباشد و این امر میبایست به شکل یک طرح ملی با مهندسی مناسب و سازمان یافته و با ساختار اجرایی و عملیاتی مشخص و قوی دنبال و مورد اقدام قرار گیرد .


شارا : طرح ایجاد دروازه قرآن چه کمکی به عرصه روابط عمومی و ارتباطات کشور میتواند داشته باشد؟
خسروی: ببینید وقتی که ما در جاده های سراسر کشور یک مکان و میعادگاه به نام دروازه قرآن داشته باشیم ، طبعا این مکان ، محفل و مرکزی میگردد برای ارتباطات انسانی و تحکیم روابط انسانی و خود در نهایت عاملی است برای گسترش ارتباطات و روابط عمومی.

 

چرا که وقتی انسانها در مکانی تجمع میکنند، خواه ناخواه میان آنان تعاملات و گفتگو و مبادلات مادی و معنوی صورت میگیرد و از این حیث ، دروازه قرآن در جاده ها هم میتواند کمک شایانی به تبادل افکار و عقاید اجتماعی و گفتگوی تمدنها و فرهنگها بنماید.

 

در حقیقت ما برای سفر ، ناگزیر هستیم که از مسیرها و جاده ها و مکانهایی عبور کنیم ، پس چه بهتر که محل استراحت ، محل قرار ، محل سوخت گیری ، محل خرید سوغات و... در جایی باشد به نام دروازه قرآن .


با تشکر فراوان از فرصتی که در اختیار قراردادین تا این طرح ملی مبتکرانه و با رویکرد قرآنی و قرآن محوری در تمامی شئونات زندگی مان تشریح و تبیین گردد.

باسمه تعالی
پیامبر اکرم ( ص ) میفرمایند : سافِروا تَصِحّوا و تَغنَموا
مسافرت کنید تا سالم و تندرست بمانید و بهره‌ها نصیبتان گردد. (مواعظ عددیه، ص ١٢)

طرح ایجاد دروازه قرآن
در مبادی ورودی استانها
طرح و ایده از : حسن خسروی
مدرس دانشگاه و مولف کتاب روابط عمومی و ارتباطات
09122174383
Khosravi100@yahoo.com
 

اشاره :
اگر بخواهیم از لابلای آیات و مفاهیم قرآن کریم در باره مجموعه وظایف و ماموریتهای وزارت راه و شهرسازی استفاده نماییم شاید بتوان گفت بهترین سوره که در آن بطور کلی وظایف و ماموریتهای وزارت متبوع را میتوان استخراج و بهره برداری نمود همانا سوره زخرف در جزء 25 قرآن کریم و بویژه آیات 9 تا 14 آن میباشد .


جالب است که آیه معروف به آیه سفر نیز در همین سوره زخرف است فلذا ذیلا آیات مزبور را ذکر مینماییم .
وَلَئِنْ سَأَلْتَهُمْ مَنْ خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ لَیَقُولُنَّ خَلَقَهُنَّ الْعَزِیزُ الْعَلِیمُ ﴿۹﴾
و اگر از آنان بپرسى آسمانها و زمین را چه کسى آفریده قطعا خواهند گفت آنها را همان قادر دانا آفریده است (۹)


الَّذِی جَعَلَ لَکُمُ الْأَرْضَ مَهْدًا وَجَعَلَ لَکُمْ فِیهَا سُبُلًا لَعَلَّکُمْ تَهْتَدُونَ ﴿۱۰﴾
همان کسى که این زمین را براى شما گهواره‏ اى گردانید و براى شما در آن راهها نهاد باشد که راه یابید ( ۱۰ )


وَالَّذِی نَزَّلَ مِنَ السَّمَاءِ مَاءً بِقَدَرٍ فَأَنْشَرْنَا بِهِ بَلْدَةً مَیْتًا کَذَلِکَ تُخْرَجُونَ ﴿۱۱﴾
و آن کس که آبى به اندازه از آسمان فرود آورد پس به وسیله آن سرزمینى مرده را زنده گردانیدیم همین گونه [از گورها] بیرون آورده مى ‏شوید (۱۱)


وَالَّذِی خَلَقَ الْأَزْوَاجَ کُلَّهَا وَجَعَلَ لَکُمْ مِنَ الْفُلْکِ وَالْأَنْعَامِ مَا تَرْکَبُونَ ﴿۱۲﴾
و همان کسى که جفتها را یکسره آفرید و براى شما از کشتیها و دامها [وسیله‏ اى که] سوار شوید قرار داد (۱۲)


لِتَسْتَوُوا عَلَى ظُهُورِهِ ثُمَّ تَذْکُرُوا نِعْمَةَ رَبِّکُمْ إِذَا اسْتَوَیْتُمْ عَلَیْهِ وَتَقُولُوا سُبْحَانَ الَّذِی سَخَّرَ لَنَا هَذَا وَمَا کُنَّا لَهُ مُقْرِنِینَ ﴿۱۳﴾
تا بر پشت آن[ها] قرار گیرید پس چون بر آن[ها] برنشستید نعمت پروردگار خود را یاد کنید و بگویید پاک است کسى که این را براى ما رام کرد و[گرنه] ما را یاراى [رام‏ساختن] آنها نبود (۱۳)
وَإِنَّا إِلَى رَبِّنَا لَمُنْقَلِبُونَ ﴿۱۴﴾


و به راستى که ما به سوى پروردگارمان بازخواهیم گشت (۱۴) .


اگر به آیات فوق توجه کنیم ملاحظه میشودکه تقریبا تمام وظایف و ماموریتها و کارکردهای وزارت راه و ترابری سابق ( وزارت راه و شهرسازی ) در آن به نوعی اشاره شده است .


آیه 10 - وَجَعَلَ لَکُمْ فِیهَا سُبُلًا . خداوند راه و جاده در روی زمین برایمان قرار داده است ( حمل و نقل جاده ای – سفر جاده ای ). سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای .


آیه 11 - وَالَّذِی نَزَّلَ مِنَ السَّمَاءِ مَاءً . خداوند نزولات جوی ( باران وبرف ) برایمان میفرستد . ( سازمان هواشناسی ) .


آیه 12 - وَجَعَلَ لَکُمْ مِنَ الْفُلْکِ وَالْأَنْعَامِ مَا تَرْکَبُونَ . خداوند برای ما چهار پایان و کشتی قرار داده تا با استفاده از آنها سفر کنیم . ( سازمان بنادر و دریا نوردی – وسیله نقلیه – کشتی - حمل و نقل جاده ای ) .


آیه 13 و آیه 14 – آیه سفر . سُبْحَانَ الَّذِی سَخَّرَ لَنَا هَذَا وَمَا کُنَّا لَهُ مُقْرِنِینَ ﴿۱۳﴾ وَإِنَّا إِلَى رَبِّنَا لَمُنْقَلِبُونَ ﴿۱۴﴾ .
پاک و منزه است کسى که ( خدایی که ) این را براى ما رام کرد و[گرنه] ما را یاراى [رام‏ساختن] آنها نبود (13 ) . و به راستى که ما به سوى پروردگارمان بازخواهیم گشت (۱۴) .

پس ملاحظه میشود که سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای – سازمان هواشناسی – سازمان بنادر و دریا نوردی که از زیر مجموعه های وزارت راه و شهرسازی هستند در این آیات قابل بهره برداری هستند .


مقدمه :
سفر و مسافرت به قصد کار و تجارت ، گردش و تفریح ، ماجراجویی و کسب تجربه و هر چه که باشد ، یکی از پدیده های شگفت انگیز حیات بشری است و چه بسا اگر مسافرت و گشت و گذار نبود این همه سرزمین و معدن و چیزهای خارق العاده و جالب ، کشف و یا اختراع نمیشد .


سفرکردن ، دانش ، بینش و توانش انسان را وسعت داده و پنجره های جدیدی پیش روی آدمی باز میکند . سفر و مسافرت ، باعث پخته شدن آدمی و آگاهی و تبادل کالا و فرهنگ و تجربیات میگردد. مسافرت کردن و به گردش رفتن و سیر و سیاحت ، نقش مهمی در ارتقای سطح روابط فیمابین کشورها داشته و بیراه نیست اگر بگوییم که سفر باعث شده تا اقتصاد و کشاورزی و جامعه شناسی و سایر علوم و فنون توسعه و گسترش بیابند . ما علاوه بر سفر و گردش در عالم ماده و طبیعت ، یک سفر درونی و معنوی هم داریم به نام سیر و سلوک و سیر آفاق و انفس ومراقبه و در خویشتن غوطه خوردن تا به کمال مطلوب رسیدن و سیر الی ا....


درفرهنگ غنی ایرانی اسلامی ما ، برای مسافر و برای بدرقه کننده ، سفر یک حس و حال عجیبی دارد و ما از قدیم الایام عادت داشته ایم تا مسافر را از زیر قرآن رد کرده ، صدقه داده و پشت سر او برای مبارکی و سلامتی و برگشت با خیر و سعادتمندی ، آب ریخته ایم . بنابراین سفر با هر قصد و نیتی که باشد چنانچه رنگ و بوی الهی و معنوی به خود بگیرد قطعا بر خیرات و برکات سفر افزوده و بدین ترتیب در واقع خود را در زیر چتر حمایت و حفاظت خداوندمتعال قرار داده ایم که بسیار هم نیکوست . در حقیقت ما اگر سفر و مسافرت خود را با نام و یاد خدا و قرآن و عترت گره بزنیم و باور قلبی و ایمان واقعی داشته باشیم که خدا یاور و پشتیبان ما در سفر است آنوقت مسافرت و گردش و سیر و سیاحت ما متبرک به توکل بر خدا و توسل به قرآن و عترت میشود .


در جاده های کشور به تناسب ، مراکزی وجود دارند تحت عنوان استراحتگاه یا سایت اقامتی و پذیرایی که عمدتا شامل پمپ بنزین و سوپرمارکت و مراکز خرید و رستوران میباشند و معلوم نیست که سازندگان آنها از لحاظ جغرافیایی چرا در چنین زمینهایی و با چه هدف مشخصی اقدام به ساخت و ساز در آن مکانها کرده اند و هر چه هست ساخت مراکز اقامتی و استراحتگاهی بین جاده ای بار معنوی مشخصی ندارد . نگارنده را اعتقاد بر آن است که ساخت جاده و اتوبان ، علاوه بر استانداردهای فنی و مسائل علمی کار ، نیازمند یک پیوست فرهنگی نیز میباشند . به بیان دیگر ، ما جاده میسازیم ولی آنطور که باید و شاید ، هیچ پیام معنوی و آموزنده ای در جاده ها برای مسافران نداریم ، مگر یکسری علائم راهنمایی و رانندگی که این کافی نیست .


مثلا کسی که در جاده شمال ، تهران به چالوس ، مسافرت میکند با کسی که از جاده تهران به سمنان و نهایتا مشهد در حرکت است اغلب حال و هوای و قیافه و تیپ و نشست و برخاست متفاوت تری نسبت به هم دارند و حتی وسائلی هم که با خود دارند نیز متفاوت است . حال ، وزارت راه و شهرسازی برای آنکه مسافر جاده چالوس و مسافر جاده مشهد به خیر و خوشی و سلامتی به مقصد برسد چه تدابیر بین راهی برای این مسافران به تناسب ، تدارک دیده و اجرا کرده که سفر با شادکامی و خاطره خوب و مثبت و سازنده ای همراه باشد؟ تقریبا هیچی .

 

 این است که ما معتقدیم وقتی جاده میسازیم بایستی هر جاده یک پیوست فرهنگی هم داشته باشد و چه بهتر که مثلا ما در مبادی ورودی استانها یک دروازه قرآن ایجاد کنیم و در کنار این دروازه قرآن ، مراکز اقامتی و استراحتگاه و پمپ بنزین و فروشگاه و رستوران هم باشد که قطعا هم فال است و هم تماشا . بدین ترتیب ، هم سفر بار معنوی خاصی پیدا میکند هم اینکه ساخت مراکز اقامتی و استراحتگاه ها هم بار معنایی زیبا و خداپسندانه ای میابند . و اگر از سرمایه گذاری سوال شود که چرا در این مکان مرکز تفریحی و استراحتگاه درست کرده ای؟ در پاسخ خواهد گفت : بدلیل آنکه این مکان از لحاظ جغرافیایی ، هم ابتدای ورودی استان فلان است و هم اینکه در جوار دروازه قرآن میباشد و باعث میمنت و تبرک در سفر است .


پس اگر ما در مبادی ورودی استانها دروازه قرآن ایجاد کنیم ، اولا : ابتدا و انتهای حوزه استحفاظی استانها در جاده های کشور را مشخص کرده ایم و ثانیا : سفر ما رنگ و بوی الهی و معنوی بخود گرفته و در پناه خداوند قرار میگیریم . وقتی که مسافر از زیر دروازه قرآن رد شده و به سفر و مسافرت میرود ، در حقیقت خود ، یک ترویج و گسترش فرهنگ و معارف اسلامی است .

 

مثلا افراد وقتی در طول مسیر میخواهند با هم قرار بگذارند میگویند در زیر دروازه قرآن فلان جا منتظر شما هستیم و این خواه ناخواه در سراسر کشور باعث انس و الفت مردم با قرآن میشود که بسیار نیکو و پسندیده است . هم چنین ، محل دروازه قرآن میتواند محفلی برای برگزاری انواع جشنواره و مسابقه و سرگرمی سالم و معنوی برای مسافران باشد که قطعا برآیند آن برای جامعه ، شادابی و نشاط معنوی و سلامتی روح و روان و... خواهد بود .

نتیجه گیری :
ساخت و ایجاد دروازه قرآن در مبادی ورودی استانها ، سبب رونق فعالیتهای عمرانی در سراسر کشور و جذب انواع سرمایه گذاریها شده و رقابتی معنوی در خدمت رسانی به آستان مقدس قرآن را فراهم نموده و میتواند باعث یکپارچگی و نظم و هماهنگی در ساخت و ساز مراکز اقامتی بین راهی شده و هم اینکه علاوه بر تبرک و تیمن بخشیدن به سفر ، کمک بسیار شایانی به توسعه گردشگری و توریسم در کشور نماید و از این حیث یک رکورد خوبی در میان کشورهای اسلامی خواهد شد که تنها ، ایران دارای چنین مزیتی میگردد و صد البته این امر در راستای امر به معروف و نهی از منکر که از واجبات دینی و تاکیدات مهم شرع مقدس اسلام میباشد خواهد بود .

 

امید است اجرای این طرح ، به عنوان یک صدقه جاریه ، باقیات الصالحاتی برای خدمتگزاران دلسوز و راستین به این آب و خاک باشد . تا چه قبول افتد و چه در نظر آید .

 

 






 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد