درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 28 شهریور 1398 - 02:54   

انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان

  انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان


ادامه ادامه مطلب یک

تحمیل نیرو به شهرداری رشت، اینبار به بهانه تغییر در مدیریت روابط عمومی شورا

  تحمیل نیرو به شهرداری رشت، اینبار به بهانه تغییر در مدیریت روابط عمومی شورا


ادامه ادامه مطلب دو

آمریکا می‌خواهد مانع پول درآوردن اسنودن از فروش خاطراتش شود

  آمریکا می‌خواهد مانع پول درآوردن اسنودن از فروش خاطراتش شود


ادامه ادامه مطلب سه

بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد

  بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دبیری شورای اطلاع رسانی استان کرمان از استانداری به ارشاد انتقال داده شد
  تحمیل نیرو به شهرداری رشت، اینبار به بهانه تغییر در مدیریت روابط عمومی شورا
  ترکیبی از مهارت های جدید و قدیمی که متخصصین روابط عمومی باید بر آن تسلط داشته باشند
  چگونه با افسردگی فصلی مقابله کنیم؟
  سیگاری‌ها: تبلیغات را کم کنید
  عملکرد روابط عمومی های استان با برگزاری جشنواره روابط عمومی ها سنجش می شود
  تصویب صورت های مالی سال 97 بانک ملی ایران
  بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد
  معاون فرماندار ملایر: خبرنویسی یکی از ابزارهای بسیار مهم برای اطلاع رسانی روابط عمومی ها محسوب می شود
  آمریکا می‌خواهد مانع پول درآوردن اسنودن از فروش خاطراتش شود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36802صفحه نخست » مدیریت روابط عمومییکشنبه، 7 بهمن 1397 - 08:00
یاد بگیرید چه موقع اظهار نظر کنید و چه موقع نظرتان را برای خودتان نگه دارید
عقاید و نظرات شما برای شما محترم است اما نباید ان را به دیگران تحمیل کنید. دیگران در پذیرش نظرات شما حق انتخاب دارند و برای مخالفت با شما کاملا آزادند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| هر انسانی برای خودش اعتقاداتی دارد و عقاید هر کس برای خودش محترم است که البته به نظر من نه تنها برای خودش محترم است که دیگران نیز باید به عقاید آنها احترام بگذارند. این رفتار انسانی نیست که با حمله به اعتقادات و نظرات دیگران، آنها را تخریب کنیم.


همه ما عقاید و نظریات خاص خودمان را داریم. خب تا این جا مشکلی وجود ندارد. مشکل زمانی آغاز می شود که ندانیم چه وقت عقیده مان را ابراز کنیم و چه وقت آن را برای خودمان نگه داریم و سکوت کنیم. علت اینکه بیشتر مردم نمی دانند چه وقت باید سکوت کنند این است که فکر می کنند عقایدشان:


- بسیار ارزشمند است نه فقط برای خودشان که برای دیگران.
- مخاطبی دارد که با رویی گشاده شنونده آن باشد.
- آنقدر مهم و مفید است که حیف است به زبان نیاید.
- با اظهار آن می توانند به نوعی خودنمایی عملی کنند و خود را فردی با هوش و با شعور نشان دهند.
- موجب جلب توجه، محبت و از همه مهمتر تایید دیگران شوند.


البته هیچ کدام از دلایل فوق، ابراز عقیده شما را موجه نمی سازد.


زمانی شما مجاز به اظهار نظر هستید که از شما سوال شود و نظر شما را بخواهند. اگر از شما پرسیده شود: خوب در این مورد نظرتان چیست؟ حالا می توانید اظهار نظر کنید، در غیر این صورت لطفا سکوت کنید.


عقیده و نظر شما نماینده شخصیت شما است. مراقب باشید مانند حرف های روزانه و روزمره، از عقیده تان حرف نزنید. قرار نیست دهانتان را باز کنید و با هر آنچه بدون فکر قبلی بیرون می آید دیگران را موعظه کنید. شما:


- برای خودتان نظر و عقیده ای داریدکه فقط در صورت پرسیدن، آن را ابراز می کنید.
- یاد می گیرید همیشه به طور واضح، دقیق و درست اظهار نظر کنید.
- نظرخود را نه صرفا به عنوان یک عقیده بلکه به عنوان یک راه حل موثر مطرح می کنید.


زمانی که عقیده تان را به عنوان یک حقیقت مطرح می کنید، به عنوان یک حقیقت قابل قبول نیز پذیرفته می شود. مثلا نگویید: من فکر می کنم که ما باید در روش کاری خود تجدید نظر کنیم. بلکه بگویید: ما باید در روش کاری خود تجدید نظرکنیم. یا نگویید: به عقیده من zx300 دستگاه خوبی است بلکه بگویید: zx300 دستگاه خوبی است.


به طور کلی از به کار بردن عبارات ذیل پرهیز نمایید:
- من فکر می کنم.
- من احساس می کنم.
- به عقیده من.


کلام آخر:
عقاید و نظرات شما برای شما محترم است اما نباید ان را به دیگران تحمیل کنید. دیگران در پذیرش نظرات شما حق انتخاب دارند و برای مخالفت با شما کاملا آزادند.
 

منبع: صد قانون کار



 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 تاکتیک کارآمد برای نوشتن


  نشر الکترونیک: یک مطالعه‎ تحلیلی


  انتصاب مدیر جدید روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم


  روابط عمومی؛ کاهنده فاصله بین ملت و مسئولان


  چگونه می توان روابط عمومی را توصیف کرد?


  جای خالی رسانه های رسمی در کارزار شایعات


  سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری اپل در هند؛ مقدمه ای برای خروج از چین


  انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان


  بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد


  ترکیبی از مهارت های جدید و قدیمی که متخصصین روابط عمومی باید بر آن تسلط داشته باشند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران