درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 29 بهمن 1397 - 05:02   

تاریخچه و زاد روز روزنامه نگاری آنلاین

  تاریخچه و زاد روز روزنامه نگاری آنلاین


ادامه ادامه مطلب یک

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان رضوی منصوب شد

  مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان رضوی منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

نقش اتاق‌های فکر در تصمیم‌سازی‌ها

  نقش اتاق‌های فکر در تصمیم‌سازی‌ها


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  راهکارهایی برای حرفه ای جلوه کردن کار و کسب جدید شما
  توییتر احتمالا به جای امکان ویرایش توییت ها، میزبان قابلیت «شفاف سازی» می شود
  نشست هم اندیشی اصحاب رسانه و مدیران روابط عمومی ادارات پیشوا
  حملات "خطرناک" هکرها به مؤسسات زیرساختی مهم در آلمان
  مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان رضوی منصوب شد
  کمپین های ایجاد شده در فضای مجازی چقدر تاثیرگذارند؟
  عملکرد صندوق پس انداز مسکن علامت چیست؟
  ناصر بزرگمهر: یک شیوه جدید اداره روزنامه؛ خبرنگاران سهام‌داران روزنامه‌ها
  منشور اخلاق حرفه‌ای روزنامه‌نگاری در روزنامه صمت
  نقش اتاق‌های فکر در تصمیم‌سازی‌ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36802صفحه نخست » مدیریت روابط عمومییکشنبه، 7 بهمن 1397 - 08:00
یاد بگیرید چه موقع اظهار نظر کنید و چه موقع نظرتان را برای خودتان نگه دارید
عقاید و نظرات شما برای شما محترم است اما نباید ان را به دیگران تحمیل کنید. دیگران در پذیرش نظرات شما حق انتخاب دارند و برای مخالفت با شما کاملا آزادند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| هر انسانی برای خودش اعتقاداتی دارد و عقاید هر کس برای خودش محترم است که البته به نظر من نه تنها برای خودش محترم است که دیگران نیز باید به عقاید آنها احترام بگذارند. این رفتار انسانی نیست که با حمله به اعتقادات و نظرات دیگران، آنها را تخریب کنیم.


همه ما عقاید و نظریات خاص خودمان را داریم. خب تا این جا مشکلی وجود ندارد. مشکل زمانی آغاز می شود که ندانیم چه وقت عقیده مان را ابراز کنیم و چه وقت آن را برای خودمان نگه داریم و سکوت کنیم. علت اینکه بیشتر مردم نمی دانند چه وقت باید سکوت کنند این است که فکر می کنند عقایدشان:


- بسیار ارزشمند است نه فقط برای خودشان که برای دیگران.
- مخاطبی دارد که با رویی گشاده شنونده آن باشد.
- آنقدر مهم و مفید است که حیف است به زبان نیاید.
- با اظهار آن می توانند به نوعی خودنمایی عملی کنند و خود را فردی با هوش و با شعور نشان دهند.
- موجب جلب توجه، محبت و از همه مهمتر تایید دیگران شوند.


البته هیچ کدام از دلایل فوق، ابراز عقیده شما را موجه نمی سازد.


زمانی شما مجاز به اظهار نظر هستید که از شما سوال شود و نظر شما را بخواهند. اگر از شما پرسیده شود: خوب در این مورد نظرتان چیست؟ حالا می توانید اظهار نظر کنید، در غیر این صورت لطفا سکوت کنید.


عقیده و نظر شما نماینده شخصیت شما است. مراقب باشید مانند حرف های روزانه و روزمره، از عقیده تان حرف نزنید. قرار نیست دهانتان را باز کنید و با هر آنچه بدون فکر قبلی بیرون می آید دیگران را موعظه کنید. شما:


- برای خودتان نظر و عقیده ای داریدکه فقط در صورت پرسیدن، آن را ابراز می کنید.
- یاد می گیرید همیشه به طور واضح، دقیق و درست اظهار نظر کنید.
- نظرخود را نه صرفا به عنوان یک عقیده بلکه به عنوان یک راه حل موثر مطرح می کنید.


زمانی که عقیده تان را به عنوان یک حقیقت مطرح می کنید، به عنوان یک حقیقت قابل قبول نیز پذیرفته می شود. مثلا نگویید: من فکر می کنم که ما باید در روش کاری خود تجدید نظر کنیم. بلکه بگویید: ما باید در روش کاری خود تجدید نظرکنیم. یا نگویید: به عقیده من zx300 دستگاه خوبی است بلکه بگویید: zx300 دستگاه خوبی است.


به طور کلی از به کار بردن عبارات ذیل پرهیز نمایید:
- من فکر می کنم.
- من احساس می کنم.
- به عقیده من.


کلام آخر:
عقاید و نظرات شما برای شما محترم است اما نباید ان را به دیگران تحمیل کنید. دیگران در پذیرش نظرات شما حق انتخاب دارند و برای مخالفت با شما کاملا آزادند.
 

منبع: صد قانون کار



 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تاریخچه و زاد روز روزنامه نگاری آنلاین


  روابط عمومی‌ها و امید اجتماعی


  جشنواره روابط عمومی‌های برتر بنیاد برگزار می‌شود


  قربانی: استفاده از ظرفیت ادارات در راستای اطلاع رسانی از وظایف خطیر روابط عمومی است


  دوره آموزشی استاندارد مسئولیت اجتماعی و مهارت های زندگی برای سالمندان و معلولین در گلستان برگزار می شود


  نفوذ تبلیغات پزشکی در اینستاگرام


  بر اساس نتایج یک تحقیق: 85 درصد متخصصان ارتباطات، تنوع را خیلی مهم می دانند


  مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان رضوی منصوب شد


  منشور اخلاق حرفه‌ای روزنامه‌نگاری در روزنامه صمت


  نقش اتاق‌های فکر در تصمیم‌سازی‌ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: تدوین تقویم اجرایی، یک ضرورت برای روابط عمومی