درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 11:19   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36797صفحه نخست » ادامه مطلب سهشنبه، 6 بهمن 1397 - 22:30
اسطوره‌زدایی از قهرمانان ورزشی در شبکه‌های اجتماعی
اسطوره‌زدایی از چهره‌های ورزشی، از نکات مثبت شبکه‌های اجتماعی است؛ شبکه‌هایی که مونولوگ یکطرفه‌ رسانه‌ها و قهرمانان را در سال‌های گذشته، به یک دیالوگ جمعی برای حمایت و همچنین انتقاد از قهرمانان ورزشی تبدیل کرده است. با این حال وی از توهین‌های گسترده در شبکه‌های اجتماعی به شدت انتقاد می‌کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| آیا تاکنون فکر کرده‌اید که اگر در زمانه ناصر حجازی، علی پروین، حسن روشن و یا حتی در دوره کریم باقری، علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا، "توییتر"، "اینستاگرام" و "تلگرام" وجود داشت، اکنون ما چه تصویری از آنها در ذهن داشتیم؟

"ناظران" در برنامه این هفته خود در گفتگو با "مهدی رستم‌پور" روزنامه‌نگار و تحلیلگر ورزشی و صاحب امتیاز و مدیر مسئول روزنامه "کشتی"، به موضوع تأثیر
شبکه های اجتماعی بر تصویر ذهنی از قهرمانان ورزشی، در خاطرۀ جمعیِ ایرانیان می‌پردازد.

اسطوره‌هایی چون "حجازی" و "تختی"، همچون دژهای رسوخ‌ناپذیری در خاطره جمعیِ ایرانیان هستند؛ اما آیا آنها هیچ وقت اشتباهی در زندگی ورزشی خود مرتکب نشده‌اند؟ آیا هیچ‌گاه گافی نداده‌اند؟ یا نبود شبکه‌های اجتماعی که کوچکترین رفتار و اشتباه ورزشکاران را با دقتی بی‌سابقه ثبت می‌کند، چنین تصویری در ذهن ما ساخته است.

آیا "حجازی"، "پیوس" و "حسن روشن" بازیکنانی به مراتب بهتر از "بیرانوند" و "سردار آزمون" و" طارمی" بودند؟ یا اینکه این توییتر و اینستاگرام هستند که به شکل غلوشده، روی اشتباهات بازیکنان و قهرمانان ورزشی دوره حاضر زوم میکند و تصویری اسطوره‌زدایی شده از آنها به ما می دهد؟

مهدی رستم‌پور معتقد است، اسطوره‌زدایی از چهره‌های ورزشی، از نکات مثبت شبکه‌های اجتماعی است؛ شبکه‌هایی که مونولوگ یکطرفه‌ رسانه‌ها و قهرمانان را در سال‌های گذشته، به یک دیالوگ جمعی برای حمایت و همچنین انتقاد از قهرمانان ورزشی تبدیل کرده است. با این حال وی از توهین‌های گسترده در شبکه‌های اجتماعی به شدت انتقاد می‌کند.

 

منبع: http://fa.rfi.fr

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد