درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 29 دی 1398 - 14:46   

روابط عمومی انسان محور

  روابط عمومی انسان محور


ادامه ادامه مطلب یک

شرکت مادر گوگل یک تریلیون دلاری شد

  شرکت مادر گوگل یک تریلیون دلاری شد


ادامه ادامه مطلب دو

واتساپ صحنه تبلیغات نمی ‌شود

  واتساپ صحنه تبلیغات نمی ‌شود


ادامه ادامه مطلب سه

کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی

  کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نصب بیلبوردهای ضد ترودو در آلبرتا
  مسئول جدید روابط عمومی اداره‌کل اوقاف مازندران منصوب شد
  برگزاری جلسه هماهنگی شورای سیاست گذاری هشتمین کنفرانس روابط عمومی در خوزستان
  فعالیت در محیط های نامشخص/ عدم اطمینان به عنوان یک احساس
  به یاد هارولد بورسون
  ایده منتخب/ الگوی کاربردی آسیب شناسی ارتباطات درون سازمانی (مطالعه موردی: شرکت فجر انرژی خلیج فارس)
  بازدید جف بزوس از هند و اعلام سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری در این کشور
  چکیده/ گزارش برگزاری شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران
  روابط عمومی انسان محور
  گزارش برگزاری شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان همدان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36785صفحه نخست » بانک و بیمهجمعه، 5 بهمن 1397 - 23:45
اعلام برگزیدگان نخستین دوره جشنواره عکس «نگاه به آینده»
از برگزیدگان بخش اصلی جشنواره عکس «نگاه به آینده» و نیز برنده جایزه ویژه این جشنواره در مراسم افتتاح نمایشگاه آثار منتخب تقدیر شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| از برگزیدگان بخش اصلی جشنواره عکس «نگاه به آینده» و نیز برنده جایزه ویژه این جشنواره در مراسم افتتاح نمایشگاه آثار منتخب تقدیر شد.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک آینده، نخستین دوره جشنواره عکس «نگاه به آینده»، از آبان تا آذرماه سال 1397 توسط بانک آینده و با هدف تشویق عکاسان و هنرمندان ایران به ثبت دیدگاه‌هایشان نسبت به موضوع «آینده» در قالب عکس برگزارشد.


در مراسم افتتاح این نمایشگاه که با حضور اعضای هیأت مدیره و مدیران ارشد بانک آینده، هیأت داوران، هنرمندان و عکاسان برگزار شد، هیأت داوران جشنواره عکس «نگاه به آینده» متشکل از محمود کلاری، حمید جبلی و مهدی آشنا، برگزیدگان این جشنواره را به شرح زیر معرفی کردند:


- عکس «اشتراک گذاری» با موضوع آموزش و تحصیل، اثر محمد دهقانی از استان اصفهان، موفق به دریافت تندیس جشنواره و «جایزه ویژه نگاه به آینده» به مبلغ 100 (یک¬صد) میلیون ریال شد.


- عکس «آرامش در طوفان» با موضوع گردشگری، اثر احسان جزینی از استان اصفهان، به¬عنوان عکس اول انتخاب شده و موفق به دریافت تندیس جشنواره و جایزه به مبلغ 50 (پنجاه) میلیون ریال شد.


- عکس «بدون عنوان» با موضوع کسب و کار، اثر جمشید فرجوندفردا از استان کردستان، به¬عنوان عکس دوم انتخاب شده و موفق به دریافت تندیس جشنواره و جایزه به مبلغ 40 (چهل) میلیون ریال شد.


- عکس «سفر» با موضوع گردشگری، اثر سید محمد صادق حسینی از استان فارس، به¬عنوان عکس سوم انتخاب شده و موفق به دریافت تندیس جشنواره و جایزه به مبلغ 30 (سی) میلیون ریال شد.


در نمایشگاه عکس «نگاه به آینده» که به همت بانک آینده، در خانه هنرمندان ایران برپاست، تعداد 95 اثر منتخب از میان 4983 اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره، به معرض نمایش درآمده‌اند که از یکم تا هشتم بهمن‌ماه سال 1397، پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.


بنا به اعلام دبیرخانه جشنواره، هم‌زمان با این نمایشگاه، آثار منتخب در 35 شعبه بانک آینده در 26 استان کشور نیز به نمایش درمی‌آیند. هُنردوستان و مشتریان بانک آینده می‌توانند با حضور در شعب منتخب این بانک، از آثار به نمایش درآمده بازدید نمایند.


لیست شعب مذکور در تارگاه جشنواره به نشانی: www.ba-festival.com قابل مشاهده است.
 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی


  گزارش برگزاری شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران


  گزارش تصویری/ شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران


  ایده منتخب/ پیوست اطلاع رسانی طرحها و پروژه های عمرانی و خدماتی دستگاههای اجرایی


  شرکت مادر گوگل یک تریلیون دلاری شد


  واتساپ صحنه تبلیغات نمی ‌شود


  اپلیکیشن تیک تاک در سال ۲۰۱۹ بیش از فیس بوک و Messenger فیس بوک دانلود شده است


  برگزاری کارگاه آموزشی روزنامه نگاری اقتصادی مساله محور


  روابط عمومی انسان محور


  گزارش برگزاری شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان همدان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی