درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 3 اردیبهشت 1398 - 11:05   

حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران

  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی؛ عرصه‌ای تازه برای حقوق و اخلاق

  هوش مصنوعی؛ عرصه‌ای تازه برای حقوق و اخلاق


ادامه ادامه مطلب دو

تحریم 24 ساعته فضای مجازی توسط فوتبالیست‌های حرفه‌ای

  تحریم 24 ساعته فضای مجازی توسط فوتبالیست‌های حرفه‌ای


ادامه ادامه مطلب سه

ربات هوشمند و کلیسای مشتعل

  ربات هوشمند و کلیسای مشتعل


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  طبقه استثمارگر می کوشد که حکومت و رسانه ها را از دست ندهد
  قوانین پنج گانه برقراری ارتباط‌های موثر/ قانون چهارم: مهمترین مطالب را در ابتدای صحبت خود بیان کنید
  هفت راز فروشگاه های کاستکو برای آگاهی مشتریان
  هوش مصنوعی؛ عرصه‌ای تازه برای حقوق و اخلاق
  تعویق عرضه گوشی‌ تاشوی جدید سامسونگ
  تحریم 24 ساعته فضای مجازی توسط فوتبالیست‌های حرفه‌ای
  سرمایه‌ اهدایی میلیاردرها: تبدیل نوتردام به بنای یادبود ریاکاری‌
  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران
  ده کار که روابط عمومی ادارات هرگز نباید انجام دهند
  ربات هوشمند و کلیسای مشتعل
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36752صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیچهارشنبه، 3 بهمن 1397 - 14:30
فرانسه شرکت گوگل را 50 میلیون یورو جریمه کرد
فرانسه شرکت گوگل را به دلیل نقض قوانین حریم خصوصی اتحادیه اروپا 50 میلیون یورو جریمه کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| فرانسه شرکت گوگل را به دلیل نقض قوانین حریم خصوصی اتحادیه اروپا 50 میلیون یورو جریمه کرد.

به گزارش رسانه ها، کمیسیون ملی اطلاعات و آزادی‌ها در فرانسه روز دوشنبه 21 ژانویه اعلام کرد که شرکت گوگل باید مبلغ 50 میلیون یورو به دلیل نقض قوانین این اتحادیه در موضوع حفظ حریم خصوصی در فضای اینترنتی پرداخت کند.

به گفته این کمیسیون، گوگل بزرگترین موتور جستجوی جهان، فاقد شفافیت و وضوح لازم برای آگاه سازی کاربران دربارۀ چگونگی استفاده از اطلاعات شخصی آنها بویژه برای تبلیغات هدفمند است.

مقررات حفاظت از اطلاعات عمومی اتحادیه اروپا که بزرگترین مجموعۀ قوانین حفظ حریم خصوصی در بیش از دو دهۀ اخیر محسوب می‌شود، از ماه مه اجرایی شده است. این قوانین به کاربران اینترنت امکان می‌دهد تا داده‌های شخصی خود را بهتر کنترل کنند و به نهادهای ناظر نیز قدرت می‌دهد تا بتوانند جریمه‌ای به ارزش حداکثر چهار درصد از مبلغ درآمد جهانی شرکت ناقض وضع کنند.

این جریمه پس از آن تعیین شده که دو سازمان غیردولتی اروپایی یعنی سازمان «None Of Your Business» مستقر در وین پایتخت اتریش و سازمان فرانسوی «La Quadrature du Net» از شرکت گوگل شکایت کردند؛ شکایاتی که از پشتیبانی مردمی با 10 هزار امضا برخوردار بود.

شرکت گوگل در واکنش به این جریمه 50 میلیون یورویی اعلام کرد: «مردم از ما انتظار سطح بالایی از استانداردها در موضوع شفافیت و کنترل را دارند... ما بر تعهد عمیق خود در برآورده کردن این انتظارات همچنین رضایتی که مد نظر مقررات حفاظت از اطلاعات عمومی اتحادیه اروپا است، تاکید می‌کنیم.»
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران


  ده کار که روابط عمومی ادارات هرگز نباید انجام دهند


  قوانین پنج گانه برقراری ارتباط‌های موثر/ قانون سوم: اگر مایل نیستید برخی اظهارات شما نقل قول شوند، اصلا آن‌ها را عنوان نکنید


  با اختلال اضطراب چه می‌توان کرد؟


  طراحی سایت و مدیریت آن چگونه است؟


  هماهنگی فعالیتهای رسانه‌یی بخش کشاورزی گیلان


  آیا شما از پسوردهایی استفاده می‌کنید که به آسانی هک می‌شوند؟


  ایلان ماسک در اندیشه افزودن بال اژدها به فضاپیمای استارشیپ


  کسب درآمد ۴.۵ میلیارد دلاری نت فلیکس با ۱۴۹ میلیون کاربر


  هوش مصنوعی؛ عرصه‌ای تازه برای حقوق و اخلاق


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ثبت نام سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی