درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 3 اردیبهشت 1398 - 10:55   

حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران

  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی؛ عرصه‌ای تازه برای حقوق و اخلاق

  هوش مصنوعی؛ عرصه‌ای تازه برای حقوق و اخلاق


ادامه ادامه مطلب دو

تحریم 24 ساعته فضای مجازی توسط فوتبالیست‌های حرفه‌ای

  تحریم 24 ساعته فضای مجازی توسط فوتبالیست‌های حرفه‌ای


ادامه ادامه مطلب سه

ربات هوشمند و کلیسای مشتعل

  ربات هوشمند و کلیسای مشتعل


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  طبقه استثمارگر می کوشد که حکومت و رسانه ها را از دست ندهد
  قوانین پنج گانه برقراری ارتباط‌های موثر/ قانون چهارم: مهمترین مطالب را در ابتدای صحبت خود بیان کنید
  هفت راز فروشگاه های کاستکو برای آگاهی مشتریان
  هوش مصنوعی؛ عرصه‌ای تازه برای حقوق و اخلاق
  تعویق عرضه گوشی‌ تاشوی جدید سامسونگ
  تحریم 24 ساعته فضای مجازی توسط فوتبالیست‌های حرفه‌ای
  سرمایه‌ اهدایی میلیاردرها: تبدیل نوتردام به بنای یادبود ریاکاری‌
  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران
  ده کار که روابط عمومی ادارات هرگز نباید انجام دهند
  ربات هوشمند و کلیسای مشتعل
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36748صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 3 بهمن 1397 - 13:37
رییس دفتر رییس جمهور: نیازمند روابط عمومی و اطلاع رسانی فعال و پویا هستیم
رییس دفتر رییس جمهور با اشاره به اینکه رسانه و افکار عمومی از ارکان موثر در ادره جامعه به شمار می روند ، نقش موثر مراکز روابط عمومی دستگاهها را مورد تاکید قرار داد و گفت: مراکز روابط عمومی دستگاه های اجرایی جای انسان های باهوش و حرفه ای است که با هنرمندی و ابتکار عمل می توانند نقش سازنده و مفیدی در پیشبرد اهداف و سیاست های دولت ایفا کنند .
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| رییس دفتر رییس جمهور با اشاره به اینکه رسانه و افکار عمومی از ارکان موثر در ادره جامعه به شمار می روند ، نقش موثر مراکز روابط عمومی  دستگاهها را مورد تاکید قرار داد و گفت: مراکز روابط عمومی دستگاه های اجرایی جای انسان های باهوش و حرفه ای است که با هنرمندی و ابتکار عمل می توانند نقش سازنده و مفیدی در پیشبرد اهداف و سیاست های دولت ایفا کنند .


به گزارش شارا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمود واعظی روز سه شنبه در دیدار روسای روابط عمومی دستگاه های اجرایی و استانداری های سراسر کشور با تاکید بر اینکه باید در معرفی و تبیین سیاست های کلان دولت ، برنامه های واحد و هم افزایی توسط مراکز روابط عمومی اتخاذ گردد، اظهار داشت: روابط عمومی ها می توانند نقش مهمی در پیشبرد امور یفا کنند به شرط اینکه مدیرانش به اهمیت و اثرگذاری جایگاهی که در آن هستند باور داشته باشند.


رییس دفتر رییس جمهور خاطرنشان کرد : آمریکا و برخی کشورهای منطقه در ۴۰سال گذشته از طریق اعمال جنگ و فشارهای مختلف و امروز با توسل به جنگ اقتصادی ، روانی و تبلیغاتی در صدد هستند ، ما را از اهداف و آرمان هایمان منحرف کنند لذا همه باید در کنار یکدیگر بوده و مراقب باشیم که در بازی دشمن گرفتار نشویم .


واعظی با بیان اینکه دشمن با جنگ روانی و تبلیغات گسترده بدنبال تزریق روحیه یاس و نا امیدی در جامعه است، گفت: در شرایطی که دشمن برای یاس و نا امیدی مردم برنامه ریزی جدی دارد و اتاق فکری در این زمینه درمنطقه و واشنگتن فعال شده است باید بسیار هوشیار و مراقب بود که مواجهه درستی با این موضوع داشته و با اطلاع رسانی مناسب ضمن خنثی کردن تبلیغات دشمن، کلیت نظام نیز صدمه نبیند.


رئیس دفتر رئیس جهور القای ناکارآمدی نظام را از دیگر اهداف دشمنان دانست و اظهارداشت: جمهوری اسلامی ایران براساس توانایی های خود تاکنون اقدامات و توفیقات گسترده ای در عرصه های مختلف بویژه در عرصه سازندگی، توسعه کشور و محرومیت زدایی داشته است البته بدان معنا نیست که به همه انتظارات و مطالبات مردم برآورده شده باشد اما باید به تلاش های خود برای رفع همه مشکلات مردم ادامه دهیم چرا که دشمن برخی نارسایی ها و کمبودها را برجسته کرده و باتوسل به آن به دنبال القاء ناکارآمدی است.


واعظی تصریح کرد: هدف غایی دشمن از اقدامات خود این است که در فضای غبارآلودگی که ایجاد می کند، جدایی مردم از دولت و حکومت را رقم بزند لذا باید در مقابل دسیسه های آمریکا و شبکه رسانه ای اش مراقب باشیم و چنانچه به خوبی و آگاهانه به نقشه دشمن واکنش نشان دهیم، می توانیم آن را خنثی کنیم.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران


  ده کار که روابط عمومی ادارات هرگز نباید انجام دهند


  قوانین پنج گانه برقراری ارتباط‌های موثر/ قانون سوم: اگر مایل نیستید برخی اظهارات شما نقل قول شوند، اصلا آن‌ها را عنوان نکنید


  با اختلال اضطراب چه می‌توان کرد؟


  طراحی سایت و مدیریت آن چگونه است؟


  هماهنگی فعالیتهای رسانه‌یی بخش کشاورزی گیلان


  آیا شما از پسوردهایی استفاده می‌کنید که به آسانی هک می‌شوند؟


  ایلان ماسک در اندیشه افزودن بال اژدها به فضاپیمای استارشیپ


  کسب درآمد ۴.۵ میلیارد دلاری نت فلیکس با ۱۴۹ میلیون کاربر


  هوش مصنوعی؛ عرصه‌ای تازه برای حقوق و اخلاق


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ثبت نام سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی