درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 مرداد 1398 - 02:17   

امروزه روابط عمومی بیش از هر چیز، نیاز به تفکر دارد

  امروزه روابط عمومی بیش از هر چیز، نیاز به تفکر دارد


ادامه ادامه مطلب یک

داوود ریواز انسانی شریف و ارتباط گری حرفه‌ای بود

  داوود ریواز انسانی شریف و ارتباط گری حرفه‌ای بود


ادامه ادامه مطلب دو

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فیسبوک چرا و چگونه پیام‌های صوتی کاربرانش را شنود می‌کرد؟

  فیسبوک چرا و چگونه پیام‌های صوتی کاربرانش را شنود می‌کرد؟


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فیسبوک چرا و چگونه پیام‌های صوتی کاربرانش را شنود می‌کرد؟
  آمازون کالاهای به فروش نرفته را به خیریه اهدا خواهد کرد
  ۷۰ درصد توان خود را باید برای شنیدن حرف مردم بگذاریم
  نظرات مردمی را به گوش روسای سازمان می رسانیم تا در تصمیم سازی ها مدنظر قرار گیرد
  نشست روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی با خبرنگاران لرستان
  نخستین جشنواره ملی رسانش آغاز شد
  کارگاه آموزشی بلاکچین ویژه خبرنگاران
  تلاش برای تولید محتوای هدفمند خبری
  داوود ریواز انسانی شریف و ارتباط گری حرفه‌ای بود
  محکومیت معاون سابق روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به ممنوعیت استفاده از گوشی هوشمند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36748صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 3 بهمن 1397 - 13:37
رییس دفتر رییس جمهور: نیازمند روابط عمومی و اطلاع رسانی فعال و پویا هستیم
رییس دفتر رییس جمهور با اشاره به اینکه رسانه و افکار عمومی از ارکان موثر در ادره جامعه به شمار می روند ، نقش موثر مراکز روابط عمومی دستگاهها را مورد تاکید قرار داد و گفت: مراکز روابط عمومی دستگاه های اجرایی جای انسان های باهوش و حرفه ای است که با هنرمندی و ابتکار عمل می توانند نقش سازنده و مفیدی در پیشبرد اهداف و سیاست های دولت ایفا کنند .
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| رییس دفتر رییس جمهور با اشاره به اینکه رسانه و افکار عمومی از ارکان موثر در ادره جامعه به شمار می روند ، نقش موثر مراکز روابط عمومی  دستگاهها را مورد تاکید قرار داد و گفت: مراکز روابط عمومی دستگاه های اجرایی جای انسان های باهوش و حرفه ای است که با هنرمندی و ابتکار عمل می توانند نقش سازنده و مفیدی در پیشبرد اهداف و سیاست های دولت ایفا کنند .


به گزارش شارا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمود واعظی روز سه شنبه در دیدار روسای روابط عمومی دستگاه های اجرایی و استانداری های سراسر کشور با تاکید بر اینکه باید در معرفی و تبیین سیاست های کلان دولت ، برنامه های واحد و هم افزایی توسط مراکز روابط عمومی اتخاذ گردد، اظهار داشت: روابط عمومی ها می توانند نقش مهمی در پیشبرد امور یفا کنند به شرط اینکه مدیرانش به اهمیت و اثرگذاری جایگاهی که در آن هستند باور داشته باشند.


رییس دفتر رییس جمهور خاطرنشان کرد : آمریکا و برخی کشورهای منطقه در ۴۰سال گذشته از طریق اعمال جنگ و فشارهای مختلف و امروز با توسل به جنگ اقتصادی ، روانی و تبلیغاتی در صدد هستند ، ما را از اهداف و آرمان هایمان منحرف کنند لذا همه باید در کنار یکدیگر بوده و مراقب باشیم که در بازی دشمن گرفتار نشویم .


واعظی با بیان اینکه دشمن با جنگ روانی و تبلیغات گسترده بدنبال تزریق روحیه یاس و نا امیدی در جامعه است، گفت: در شرایطی که دشمن برای یاس و نا امیدی مردم برنامه ریزی جدی دارد و اتاق فکری در این زمینه درمنطقه و واشنگتن فعال شده است باید بسیار هوشیار و مراقب بود که مواجهه درستی با این موضوع داشته و با اطلاع رسانی مناسب ضمن خنثی کردن تبلیغات دشمن، کلیت نظام نیز صدمه نبیند.


رئیس دفتر رئیس جهور القای ناکارآمدی نظام را از دیگر اهداف دشمنان دانست و اظهارداشت: جمهوری اسلامی ایران براساس توانایی های خود تاکنون اقدامات و توفیقات گسترده ای در عرصه های مختلف بویژه در عرصه سازندگی، توسعه کشور و محرومیت زدایی داشته است البته بدان معنا نیست که به همه انتظارات و مطالبات مردم برآورده شده باشد اما باید به تلاش های خود برای رفع همه مشکلات مردم ادامه دهیم چرا که دشمن برخی نارسایی ها و کمبودها را برجسته کرده و باتوسل به آن به دنبال القاء ناکارآمدی است.


واعظی تصریح کرد: هدف غایی دشمن از اقدامات خود این است که در فضای غبارآلودگی که ایجاد می کند، جدایی مردم از دولت و حکومت را رقم بزند لذا باید در مقابل دسیسه های آمریکا و شبکه رسانه ای اش مراقب باشیم و چنانچه به خوبی و آگاهانه به نقشه دشمن واکنش نشان دهیم، می توانیم آن را خنثی کنیم.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  قانون مطبوعات مصوب 1358 شورای انقلاب ـ قانون مطبوعات مصوب 1364


  سخنرانان علمی پنجمین همایش تولید محتوا در روابط‌ عمومی مشخص شدند


  برپایی نخستین جشنواره ارزیابی روابط عمومی های صنعت آب و برق


  ۶ آمار و روندی که باید در رابطه با روابط عمومی بدانید


  ۶ گام ساده برای ایراد یک سخنرانی عالی


  مزیت های کسب و کارهای کوچک بر برندهای بزرگ در حوزه روابط عمومی


  گوناگونی کماکان یک عامل تاثیرگذار اقتصادی در صنعت نشر خواهد بود


  آیین تجلیل اعضای شورای اسلامی و شهردار کهریزک از خبرنگاران ری برگزار شد


  مدیران روابط عمومی های استان موظف به اطلاع رسانی از عملکرد دستگاه خود هستند


  تغییر در مدیریت روابط عمومی شورای شهر رشت


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: 20 مردادماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی