درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 1 اردیبهشت 1398 - 01:20   

درس آموخته های کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران

  درس آموخته های کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

زمان برگزاری نمایشگاه کتاب در سال 98 اعلام شد

  زمان برگزاری نمایشگاه کتاب در سال 98 اعلام شد


ادامه ادامه مطلب دو

رباتی که در شبکه تلویزیونی روسیه خبرخوان شد

  رباتی که در شبکه تلویزیونی روسیه خبرخوان شد


ادامه ادامه مطلب سه

اقدامات روابط عمومی فولاد مبارکه در حوزه مسئولیت‌ اجتماعی

  اقدامات روابط عمومی فولاد مبارکه در حوزه مسئولیت‌ اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دیدار مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اصفهان، تأکید بر اهمیت اطلاع‌رسانی صحیح و به‌موقع
  معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور: فولاد مبارکه اقدامات مداوم و مؤثری برای حفظ محیط‌زیست انجام داده است
  سامانه مدیریت تجربه مشتری در بیمه کوثر راه‌اندازی شد
  اقدامات روابط عمومی فولاد مبارکه در حوزه مسئولیت‌ اجتماعی
  مدیرعامل خانه مطبوعات هرمزگان: افزایش مهارت پوشش خبری در اولویت خانه مطبوعات است
  تعداد لایک‌های اینستاگرام مخفی می‌شود؟
  فیس‌بوک اعلام کرد؛ رمز میلیون‌ها کاربر اینستاگرام در اختیار کارمندان این شرکت
  پیام‌رسان دولتی فرانسه هک شد
  پنجمین کنفرانس بین‌المللی وب‌پژوهی برگزار می‌شود
  اعلام ساعات کار شعب بانک آینده در نیمه اول سال 1398
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36744صفحه نخست » جهان روابط عمومیسه شنبه، 2 بهمن 1397 - 23:29
اعتماد سنج ادلمن: در دو دهه گذشته یک روند ویرانگر از اعتماد به نهادهای اجتماعی دیده می شود
این مطالعه را موسسه قابل اعتماد روابط عمومی شرکت ادلمن هر ساله در آغاز اجلاس اقتصادی جهان که در پیست اسکی داووس سوییس برگزار می شود منتشر کرد. این شرکت دریافت که 75 درصد از پاسخ دهندگان به کارفرمایانشان اعتماد دارند. این مقدار در کل 19 درصد بیشتر از اعتماد نسبت به کسب وکار و 27 درصد بیشتر از اعتماد به دولت بوده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| بر اساس پژوهشی که در روز دوشنبه راجع به دولت هایی که اعتماد به آن ها در نتیجه بحران مالی صدمه دیده است منتشر شد؛ مردم سرتاسر جهان کارفرمایانشان را معتمدترین نهادها در زندگی شان می دانند.


به گزارش گروه ترجمه شارا، این مطالعه را موسسه قابل اعتماد روابط عمومی شرکت ادلمن هر ساله در آغاز اجلاس اقتصادی جهان که در پیست اسکی داووس سوییس برگزار می شود منتشر کرد. این شرکت دریافت که 75 درصد از پاسخ دهندگان به کارفرمایانشان اعتماد دارند. این مقدار در کل 19 درصد بیشتر از اعتماد نسبت به کسب وکار و 27 درصد بیشتر از اعتماد به دولت بوده است.


ریچارد ادلمن رئیس و مدیر اجرایی شرکت می گوید: رکود اقتصادی بزرگ، مکانیزه و جهانی شدن باعث ترس از مهاجرت و تغییرات اقتصادی شده است و منجر شده در دو دهه گذشته یک روند ویرانگر از اعتماد به نهادهای اجتماعی دیده شود.


از زمان انتخابات ریاست جمهوری دونالد ترامپ تا رای گیری بریتانیا برای ترک اروپا و کاهش اعتماد به نهادهای دولتی در سال های اخیر، منجر به افزایش سیاست های پوپولیستی و ناسیونالیستی شده است و در طول سال گذشته، جنبش # می توو از هالیوود به دنیای سیاست و تجارت گسترش پیدا کرده است، این در حالی است که جنبش جلیقه زرد فرانسه اعتراض خود را نسبت به مالیات سوختی بیان داشت که باعث شد امانوئل مکرون برخی اصلاحات خود را برگرداند.


این مطالعه همچنین بزرگترین تفاوت را در اعتماد به نهادهای دولتی بین افراد پولدار با تحصیلات دانشگاهی و افراد فقیر بدون مدرک یافت. یکی از دلایل این است که افراد ثروتمند می توانند از رونق بازار سهام و رشد اقتصادی چند سال گذشته بهره مند شوند. این شکاف 16 درصد بیشتر از مجموع کل است که در بریتانیا نیز بیشتر و نزدیک به 24 درصد بود و این عمق دو دستگی را در این کشور نشان می دهد که بریتانیا را آماده خروج از اتحادیه اروپا می کند.


ادلمن فکر می کند کسب و کارها مجبورند نقش اصلی را در بازگرداندن اعتماد به نهادها ایفا کنند. او گفت شرکت ها باید تلاش کنند که تاثیر اجتماعی داشته باشند و بپذیرند که آنها وظیفه مراقبت از کشوری که در آن کار می کنند را دارند. او همچنین در ادامه به تعهد هفته گذشته مایکروسافت برای سرمایه گذاری 500 میلیون دلاری در مسکن ارزان قیمت سیاتل اشاره کرد.


ادلمن همچنین شرکتها را بر آن داشت تا کارکنان و مدیران عامل را توانمند سازند تا در مورد مسائل اجتماعی مانند مهاجرت و تنوع سخن بگویند.


به گزارش گروه ترجمه شارا، او گفت این راهی است که کسب و کارها برای کمک به برگرداندن اعتماد باید انجام دهند.


پژوهش آنلاین ادلمن که از تاریخ نه اکتبر تا شانزده نوامبر 2018 برگزار شد در 27 تجارت برگزار شد و بیش از سی و سه هزار شرکت کننده را در بر داشت.

 

فشارسنج اعتماد ادلمن در سال 2017 نشان داد که اعتماد در حالت بحرانی است. اعتماد عمومی جامعه در چهار نهاد کلیدی تجارت، دولت، سازمان های غیردولتی و رسانه ها به طور قابل ملاحظه ای کاهش پیدا کرده است.


در نتیجۀ کاهش اعتماد، فشارسنج ادلمن نشان داد که 53 درصد از پاسخ دهندگان معتقدند که سیستم کلی حاضر آنها را ناامید کرده است- این عقیده منصفانه است و امید کمی به آینده را نشان می دهد. به گفتۀ ادمان، رئیس و مدیر عامل شرکت ادلمن «پیامدهای بحران اعتماد عمیق و گسترده هستند.»


از چهار نهاد، تجارت تنها نهادی است که می تواند تفاوتی را ایجاد کند، سه مورد از چهار مورد پاسخ دهندگان اعتقاد دارند که یک شرکت می تواند در جهت افزایش سود و همچنین بهبود شرایط اقتصادی و اجتماعی در جامعه ای که در آن کار می کند، نقش داشته باشد. رهبران این شرکت ها باید برای حل مسائل مهم جامعه گامی بردارند.


 ادلمن پیشنهاد امیدوارکننده ای ارائه می دهد: برای بازسازی اعتماد و برگرداندن ایمان به سیستم کاری، مؤسسات باید چرخه های سنتی خودشان را بشکنند و در جهت مدل عملیاتی یکپارچه تر و جدیدتری که مردم را در مرکز توجه قرار می دهد در تمام فعالیت هایی که شرکت می کند، کار کنند.

 

به گزارش شارا به نقل از cnbc و بر اساس بررسی 2017 ادلمن، 72 درصد از مردم فرانسه موافقند که سیستم رسمی و سازمانی کشورشان سبب شکست آن ها، و قرار گرفتن این کشور در آخرین جایگاه در کنار کشور همسایه ایتالیا، شده است.


پدیده مهاجرت به داخل این کشور، جهانی شدن و نزول ارزش های اجتماعی، به عنوان اصلی ترین زیر بنای این نتایج منفی، مطرح بوده و پرده از احساسات بسیار مأیوس کننده پیش از انتخابات ریاست جمهوری فرانسه در بهار امسال بر می دارد.

این پژوهش نسبت به این مسئله هم در فرانسه و هم در سایر کشورهایی که در آن سرخوردگی عمومی افزایش یافته است، هشدار می دهد.


"کشورهایی که عدم اعتماد به سیستم را با یک ترس اجتماعی عمیق در ترکیب با هم دارند، مانند فرانسه، ایتالیا، آفریقای جنوبی، ایالات متحده و مکزیک، نامزدهای پوپولیست (عوام گرا، توده گرا) را انتخاب می کنند و یا به سمت آن ها تغییر جهت خواهند داد."


این ناامیدی همچنین به فراتر از حداقل حق رأی به عناصر بهتر در جامعه فرانسه گسترش می یابد. در حالی که تنها بخش اندک 38 درصدی از اعتماد جمعی به موسسات در فرانسه وجود دارد، تنها 56 درصد از این افراد به عنوان "افراد آگاه" همچنان ایمان خود را به نهادهای مشابه حفظ کرده اند.


منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)


 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انقلاب گوگل در اجراء بازی‌های کامپیوتری با "پروجکت استریم"


  اولین مینی‌بوک های انگلیسی انتشارات پنگوئن


  کارایی روابط عمومی ها تنزل پیدا کرده است


  قوانین پنج گانه برقراری ارتباط‌های موثر/ قانون اول: در صحبت‌های خود، منافع عامة مردم را در نظر بگیرید، نه منافع شرکت را


  زمان برگزاری نمایشگاه کتاب در سال 98 اعلام شد


  مشکلات رسانه‌ها با همت اهالی مطبوعات قابل رفع است


  مدیرکل دفتر بازرسی مدیریت عملکرد و امور حقوقی: پاسخگویی صریح و شفاف به مردم رسالت مدیران است


  دنیای «رباتیک» در دستان گوگل


  پنجمین کنفرانس بین‌المللی وب‌پژوهی برگزار می‌شود


  مدیرعامل خانه مطبوعات هرمزگان: افزایش مهارت پوشش خبری در اولویت خانه مطبوعات است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ثبت نام سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی