درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 15:06   

روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن

  روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن


ادامه ادامه مطلب یک

ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش

  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش


ادامه ادامه مطلب دو

روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید

  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوروز خجسته باد/ بهار طبیعت، نویدبخش بهارِ تعامل و همدلی
  یادداشتی بر انتشار کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی
  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن
  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی
  12 گام برای ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی در سال جدید
  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36743صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 2 بهمن 1397 - 23:06
لزوم مردمی بودن روابط عمومی ها در پیشبرد اهداف سازمانی
مدیر روابط عمومی باید دارای فکر و ایده باشد تا در کنار دیگر داشته های خود، یک شبکه اطلاع رسانی پویایی راه اندازی کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیر روابط عمومی باید دارای فکر و ایده باشد تا در کنار دیگر داشته های خود، یک شبکه اطلاع رسانی پویایی راه اندازی کند.

 روابط عمومی به عنوان چشم و گوش و زبان یک مجموعه در گذشته تعریف می شد اما امروزه از روابط عمومی به عنوان مغز متفکر سازمان تعبیر می شود که باید درعصر جریان ها، وارد شود. سازمان ها و نهادها بدون موفقیت در حوزه روابط عمومی و مدیریت حرفه ای ارتباطات، نمی توانند نقش مطلوبی در جامعه داشته باشند. پویا بودن روابط عمومی ها موجب پیشبرد امور مدیریتی و هماهنگی اهداف سازمانی شده و حتی می تواند گفتمانی در این عرصه با استفاده از دانش و نوآوری ایجاد کند.

آنچه که مورد توجه مخاطبان قرار می گیرد، داشتن ایده های نو و خلاقانه است. مدیر روابط عمومی باید دارای فکر و ایده باشد تا در کنار دیگر داشته های خود، یک شبکه اطلاع رسانی پویایی راه اندازی کند. در صورت استفاده از نیروهای غیرمتخصص دراین حوزه، تلاش ها و پویایی آن سازمان به خارج از حوزه کاری منتقل نشده و آن سازمان ارتباط مناسب با جامعه نخواهد داشت.

یکی از مشکلات موجود در حوزه روابط عمومی ها، عرضه نکردن خدمات متناسب با انتظارات ایجاد شده است و امروزه روابط عمومی ها از رشته بودن یا دیسیپلین باید خارج شده و تبدیل شدن به روند را بپذیرند. توان به روز شدن روابط عمومی امری ضروری است و باید مخاطبان را بشناسد و متناسب با هر کدام اقدام کند.

باید به خاطر داشت مادیات در دوره محدودی به انسان کمک خواهد کرد، بنابراین مردمی بودن و برای مردم کار کردن نباید در جامعه امروزی نادیده گرفته شود.

روابط عمومی ها در واقع عملکرد مدیریت شهری را ارزیابی می کنند و تلاش آنها در جهت حفظ و پاسداری از سیاست ها و برنامه های مدیریت شهری است. در نتیجه وظیفه روابط عمومی، خدمت به مدیریت است و در این خدمت بیشترین سهم را مردم دارند.

 

 شبکه خبری تهران نیوز

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نوروز خجسته باد/ بهار طبیعت، نویدبخش بهارِ تعامل و همدلی


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن


  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل


  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی


  یادداشتی بر انتشار کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد