درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 08:20   

روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن

  روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن


ادامه ادامه مطلب یک

ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش

  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش


ادامه ادامه مطلب دو

روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید

  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی
  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن
  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی
  12 گام برای ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی در سال جدید
  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید
  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش
  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36705صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 1 بهمن 1397 - 14:36
سیمان کرمان برترین شرکت در شفافیت اطلاع رسانی مالی دربین شرکت‌های سیمانی کشور
این شرکت موفق به کسب رتبه نخست شفافیت اطلاع رسانی مالی در بین شرکتهای سیمانی گردید و این درحالیست که سیمان کرمان دربین شرکت‌های بورسی هم در سنوات اخیر از جایگاه قابل توجهی برخوردار بوده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| این شرکت موفق به کسب رتبه نخست شفافیت اطلاع رسانی مالی در بین شرکتهای سیمانی گردید و این درحالیست که سیمان کرمان دربین شرکت‌های بورسی هم در سنوات اخیر از جایگاه قابل توجهی برخوردار بوده است.

به گزارش شارا به نقل از
روابط عمومی سیمان کرمان، این رتبه بندی هرساله بر اساس اطلاعات وگزارشهای مالی ارائه شده شرکت‌ها وبنگاه‌های اقتصادی به سازمان بورس توسط این سازمان صورت می پذیرد که در کدال منتشر می‌گردد.

درحاشیه کسب این عنوان عضوهیات مدیره ومعاونت مالی واداری سیمان کرمان ضمن اشاره به رشد ۲۲درصدی اخیر ارزش سهام این شرکت که موجب شگفتی سرمایه گذاران وجامعه بورس کشور گردید، به سیاست گذاری مدیریتی این مجموعه مبنی بر استقرار معیارها واستانداردهای مالی واقتصادی خصوصا در عرصه اطلاع رسانی وشفاف سازی اشاره و از مجموعه کادر وپرسنل امورمالی واقتصادی سیمان کرمان برای دست یابی به این مهم تقدیر وتشکر نمود.

خانی افزود: سیمان کرمان در هدف گذاری وایجاد رویه اقتصادی خودتلاش نموده تا معیار وابزارهای مناسبی برای تصمیم گیری دراختیارسهامداران وسرمایه گذاران بورسی قراردهد.ایشان در ادامه گفت: اتخاذ تصمیم مناسب برای سرمایه گذاری فعالان اقتصادی خصوصا اشخاص حقیقی و حقوقی فعال در بورس نیاز به در اختیار داشتن اطلاعات شفاف وبه موقع دارد که این مهم به همت واحد مالی شرکت سیمان کرمان طی سال گذشته برای کلیه اشخاص وعلاقه مندان فراهم گردیده و در سامانه کدال سازمان بورس واوراق بهادارنیز منتشر شده است.

وجود شفافیت بالای مالی بعنوان یکی از امتیازات مهم سیمان کرمان برای جذب سرمایه است. در کنار دهها مزیت رقابتی تولیدی، کیفیت، تنوع محصول، استانداردهای معتبر، حسن سابقه وبرندممتاز ومنتخب وسهم بازار، رتبه برتر شفافیت اطلاع رسانی امورمالی نیز بعنوان افتخاری دیگر برای سیمان کرمان در کنار مجموعه افتخارات متعدد اخیر سیمان کرمان ثبت گردید.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  12 گام برای ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی در سال جدید


  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی


  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش


  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید


  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن


  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل


  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد