درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 1 اردیبهشت 1398 - 01:41   

درس آموخته های کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران

  درس آموخته های کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

زمان برگزاری نمایشگاه کتاب در سال 98 اعلام شد

  زمان برگزاری نمایشگاه کتاب در سال 98 اعلام شد


ادامه ادامه مطلب دو

رباتی که در شبکه تلویزیونی روسیه خبرخوان شد

  رباتی که در شبکه تلویزیونی روسیه خبرخوان شد


ادامه ادامه مطلب سه

اقدامات روابط عمومی فولاد مبارکه در حوزه مسئولیت‌ اجتماعی

  اقدامات روابط عمومی فولاد مبارکه در حوزه مسئولیت‌ اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دیدار مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اصفهان، تأکید بر اهمیت اطلاع‌رسانی صحیح و به‌موقع
  معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور: فولاد مبارکه اقدامات مداوم و مؤثری برای حفظ محیط‌زیست انجام داده است
  سامانه مدیریت تجربه مشتری در بیمه کوثر راه‌اندازی شد
  اقدامات روابط عمومی فولاد مبارکه در حوزه مسئولیت‌ اجتماعی
  مدیرعامل خانه مطبوعات هرمزگان: افزایش مهارت پوشش خبری در اولویت خانه مطبوعات است
  تعداد لایک‌های اینستاگرام مخفی می‌شود؟
  فیس‌بوک اعلام کرد؛ رمز میلیون‌ها کاربر اینستاگرام در اختیار کارمندان این شرکت
  پیام‌رسان دولتی فرانسه هک شد
  پنجمین کنفرانس بین‌المللی وب‌پژوهی برگزار می‌شود
  اعلام ساعات کار شعب بانک آینده در نیمه اول سال 1398
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36673صفحه نخست » جهان روابط عمومییکشنبه، 30 دی 1397 - 08:27
4 تا از بهترین و بدترین عمل‌های روابط عمومی در سال 2018
با نگاهی به یک سال گذشته ما درمی‌یابیم که چه چیزی برخی برندها و انتخاب‌هایشان را فراموش‌نشدنی کرده است. در اینجا نگاهی به برخی از بهترین و بدترین لحظه‌های روابط عمومی در یک سال اخیر می‌پردازیم:
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| با نگاهی به یک سال گذشته  درمی‌یابیم که چه چیزی برخی برندها و انتخاب‌هایشان را فراموش‌نشدنی کرده است.


در اینجا نگاهی به برخی از بهترین و بدترین لحظه‌های روابط عمومی در یک سال اخیر می‌پردازیم:


بدترین رسانه اجتماعی شکست‌خورده: زد-برگر
در جولای سال گذشته زد-برگر خبری را که بسیار بحث‌برانگیز بود در رسانه‌های اجتماعی مربوط به خود پست کرد.


بر طبق گفته واشنگتن‌پست، «فروشگاه زنجیره‌ای همبرگر زد- برگر بعد از آنکه در رسانه های اجتماعی مربوط به خود پستی مبنی بر اعدام یک روزنامه‌نگار آزاد آمریکایی در خاورمیانه گذاشته بود مورد انتقاد قرار گرفت. این اتفاق همه افراد حرفه‌ای روابط عمومی را متعجب ساخت. سرانجام شرکت روابط عمومی استخدام‌شده برای زد-برگر از این اتفاق عذرخواهی کرد که این عذرخواهی از خود پست نیز بدتر بود.


مورال: هیچ‌گاه یک شخص 22 ساله را برای مدیریت رسانه اجتماعی‌تان استخدام نکنید.


بهترین استفاده از مسئولیت اجتماعی: دومینوز
دومینوز یک مثال کامل از این است که به ما نشان دهد که چگونه مسئولیت اجتماعی بر روابط عمومی تأثیر می‌گذارد وقتی در یک کمپین پیتزا اجرا می‌شود.


تنها اتصال ضعیف بین مسیرها و تحویل‌دهندگان پیتزا می‌تواند کفایت کند تا توجیهی به دست دومینوز دهد تا در یک کمپینی بزرگ برای نشان دادن مسئولیت اجتماعی خود شرکت کند. (گفته‌شده توسط گاردین)


بزرگترین کمپین: نایک
البته بزرگترین کمپین سال مربوط به نایک است که سی‌امین سالگرد آن با کلین کیاپرنیک برگزار شد.


بر اساس گزارش اپکس مارکتینگ، از زمان معرفی این کمپین و قرار گرفتن نام تجاری نایک در تلویزیون، رادیو، اینترنت و رسانه‌های اجتماعی، سرمایه‌ای به ارزش 163.5 میلیون دلار، حاصل‌شده است. سی ان بی سی گزارش داد فروش آنلاین یک جهش 31 درصدی داشته است.


بزرگترین بحران اخلاقی: پاپا جونز
وقتی‌که جان اسکانتر از یک کلمه توهین‌آمیز در یک کنفرانس صوتی استفاده کرد آژانس‌ روابط عمومی پاپا جونز خود را در یک سرگردانی یافت و از کار خود استعفا و به همکاری خود خاتمه داد.


این موضوع یک مسئله اخلاقی را به وجود آورد. بسیاری از افراد روابط عمومی در مورد آنچه عقیده دارند وقتی‌که با چنین وضعیت مشابهی مواجه می‌شوند پایش می ایستند و از اصول حرفه ای و اخلاقی خود محافظت می کنند.

 

 اگر اصول اخلاقی شما با مشتریان همخوانی ندارد، بهتر است کسب‌وکارتان را کنار بگذارید.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انقلاب گوگل در اجراء بازی‌های کامپیوتری با "پروجکت استریم"


  اولین مینی‌بوک های انگلیسی انتشارات پنگوئن


  کارایی روابط عمومی ها تنزل پیدا کرده است


  قوانین پنج گانه برقراری ارتباط‌های موثر/ قانون اول: در صحبت‌های خود، منافع عامة مردم را در نظر بگیرید، نه منافع شرکت را


  زمان برگزاری نمایشگاه کتاب در سال 98 اعلام شد


  مشکلات رسانه‌ها با همت اهالی مطبوعات قابل رفع است


  مدیرکل دفتر بازرسی مدیریت عملکرد و امور حقوقی: پاسخگویی صریح و شفاف به مردم رسالت مدیران است


  دنیای «رباتیک» در دستان گوگل


  پنجمین کنفرانس بین‌المللی وب‌پژوهی برگزار می‌شود


  مدیرعامل خانه مطبوعات هرمزگان: افزایش مهارت پوشش خبری در اولویت خانه مطبوعات است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ثبت نام سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی