درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 27 خرداد 1398 - 22:03   

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد


ادامه ادامه مطلب یک

اپلیکیشنی که به کاربران پول می‌دهد

  اپلیکیشنی که به کاربران پول می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

سرپرست جدید مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) منصوب شد

  سرپرست جدید مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) منصوب شد


ادامه ادامه مطلب سه

نحوه استفاده اصحاب رسانه از بیمه تکمیلی

  نحوه استفاده اصحاب رسانه از بیمه تکمیلی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتظار از نهادهای صنفی روابط عمومی/ یک طرفه به محکمه نرویم
  مدرس و پیشکسوت روابط‌عمومی: روابط‌عمومی‌ها باید زیر نظر بالاترین مقام دستگاه فعالیت کنند
  سرپرست جدید مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) منصوب شد
  اکران نماد تبلیغاتی بیمه سرمد؛ این بار در برج سپهر بانک صادرات
  مدیرعامل بیمه آسیا: روابط عمومی ها،تجربیات موفق خود را مستند سازی کنند
  حاجیلو مدیر روابط عمومی استقلال شد
  اپلیکیشنی که به کاربران پول می‌دهد
  بنیانگذار هواوی: فروش‌ شرکت در دو سال آینده به ۱۰۰ میلیارد دلار کاهش می‌یابد
  در اردیبهشت ماه ٩٨ نسبت به فروردین‌ماه رقم خورد؛ رشد ٥٧ درصدی تراکنش‌ها در بخش اینترنت بانک صادرات ایران
  کانون بازنشستگان بانک مسکن خبر داد: حمایت مالی بازنشستگان بانک مسکن از سیل زدگان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36673صفحه نخست » جهان روابط عمومییکشنبه، 30 دی 1397 - 08:27
4 تا از بهترین و بدترین عمل‌های روابط عمومی در سال 2018
با نگاهی به یک سال گذشته ما درمی‌یابیم که چه چیزی برخی برندها و انتخاب‌هایشان را فراموش‌نشدنی کرده است. در اینجا نگاهی به برخی از بهترین و بدترین لحظه‌های روابط عمومی در یک سال اخیر می‌پردازیم:
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| با نگاهی به یک سال گذشته  درمی‌یابیم که چه چیزی برخی برندها و انتخاب‌هایشان را فراموش‌نشدنی کرده است.


در اینجا نگاهی به برخی از بهترین و بدترین لحظه‌های روابط عمومی در یک سال اخیر می‌پردازیم:


بدترین رسانه اجتماعی شکست‌خورده: زد-برگر
در جولای سال گذشته زد-برگر خبری را که بسیار بحث‌برانگیز بود در رسانه‌های اجتماعی مربوط به خود پست کرد.


بر طبق گفته واشنگتن‌پست، «فروشگاه زنجیره‌ای همبرگر زد- برگر بعد از آنکه در رسانه های اجتماعی مربوط به خود پستی مبنی بر اعدام یک روزنامه‌نگار آزاد آمریکایی در خاورمیانه گذاشته بود مورد انتقاد قرار گرفت. این اتفاق همه افراد حرفه‌ای روابط عمومی را متعجب ساخت. سرانجام شرکت روابط عمومی استخدام‌شده برای زد-برگر از این اتفاق عذرخواهی کرد که این عذرخواهی از خود پست نیز بدتر بود.


مورال: هیچ‌گاه یک شخص 22 ساله را برای مدیریت رسانه اجتماعی‌تان استخدام نکنید.


بهترین استفاده از مسئولیت اجتماعی: دومینوز
دومینوز یک مثال کامل از این است که به ما نشان دهد که چگونه مسئولیت اجتماعی بر روابط عمومی تأثیر می‌گذارد وقتی در یک کمپین پیتزا اجرا می‌شود.


تنها اتصال ضعیف بین مسیرها و تحویل‌دهندگان پیتزا می‌تواند کفایت کند تا توجیهی به دست دومینوز دهد تا در یک کمپینی بزرگ برای نشان دادن مسئولیت اجتماعی خود شرکت کند. (گفته‌شده توسط گاردین)


بزرگترین کمپین: نایک
البته بزرگترین کمپین سال مربوط به نایک است که سی‌امین سالگرد آن با کلین کیاپرنیک برگزار شد.


بر اساس گزارش اپکس مارکتینگ، از زمان معرفی این کمپین و قرار گرفتن نام تجاری نایک در تلویزیون، رادیو، اینترنت و رسانه‌های اجتماعی، سرمایه‌ای به ارزش 163.5 میلیون دلار، حاصل‌شده است. سی ان بی سی گزارش داد فروش آنلاین یک جهش 31 درصدی داشته است.


بزرگترین بحران اخلاقی: پاپا جونز
وقتی‌که جان اسکانتر از یک کلمه توهین‌آمیز در یک کنفرانس صوتی استفاده کرد آژانس‌ روابط عمومی پاپا جونز خود را در یک سرگردانی یافت و از کار خود استعفا و به همکاری خود خاتمه داد.


این موضوع یک مسئله اخلاقی را به وجود آورد. بسیاری از افراد روابط عمومی در مورد آنچه عقیده دارند وقتی‌که با چنین وضعیت مشابهی مواجه می‌شوند پایش می ایستند و از اصول حرفه ای و اخلاقی خود محافظت می کنند.

 

 اگر اصول اخلاقی شما با مشتریان همخوانی ندارد، بهتر است کسب‌وکارتان را کنار بگذارید.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پدر اینترنت (WWW) جایزه گرفت


  رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل و مشاور وزیر و مسئول هماهنگی امور روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت کشور منصوب شدند


  اولین اقدام تحسین برانگیز وزیر آموزش و پرورش/ تفکیک مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی از دفتر وزارتی


  محمد زاده سرپرست مرکز امور هماهنگی ارتباطات و حوزه وزارتی وزارت آموزش و پرورش شد


  آیا وزیر اقتصاد هم به صف مخالفان روابط عمومی پیوست؟!


  کتاب روابط عمومی در عصر هوش مصنوعی به زودی منتشر می‌شود


  معاون روابط عمومی وزارت ورزش نایب رییس فدراسیون کاراته شد


  معرفی روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری به عنوان روابط عمومی شایسته تقدیر


  سیاستهای ارتباطی و اطلاع‌رسانی روابط عمومی ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تبیین شد


  مدیر روابط عمومی تئاتر مستقل معرفی شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: استاد هوشنگ عباس زاده چهره ماندگار روابط عمومی ایران چشم از جهان فرو بست