درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 08:56   

روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن

  روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن


ادامه ادامه مطلب یک

ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش

  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش


ادامه ادامه مطلب دو

روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید

  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی
  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن
  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی
  12 گام برای ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی در سال جدید
  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید
  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش
  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36649صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیدوشنبه، 24 تیر 1398 - 22:12
چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد
جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، جشنواره ای برای انتخاب و معرفی بهترین الگوها و عملکردها در زمینه انتشارات روابط عمومی هاست که توسط انجمن متخصصان روابط عمومی همه ساله برگزار می گردد. این انجمن با استعانت از پروردگار عالمیان و به پشتوانه همیاری و همدلی صاحب نظران و متخصصان و با حمایت و همکاری دست اندرکاران روابط عمومی سازمانها، موسسات دولتی و غیردولتی، استادان، کارشناسان و دانشجویان این رشته، در نظر دارد تا برای چهاردهمین بار، جشنواره ملی انتشارات را در شهریورماه سال 1398 برگزار نماید.
  

اشاره
جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، جشنواره ای برای انتخاب و معرفی بهترین الگوها و عملکردها در زمینه انتشارات روابط عمومی هاست که توسط انجمن متخصصان روابط عمومی همه ساله برگزار می گردد. این انجمن با استعانت از پروردگار عالمیان و به پشتوانه همیاری و همدلی صاحب نظران و متخصصان و با حمایت و همکاری دست اندرکاران روابط عمومی سازمانها، موسسات دولتی و غیردولتی، استادان، کارشناسان و دانشجویان این رشته، در نظر دارد تا برای چهاردهمین بار، جشنواره ملی انتشارات را در شهریورماه سال 1398 برگزار نماید.

اهداف
- آشنایی با اصول و استانداردهای نشرالکترونیک و مکتوب در روابط عمومی و ارائه آثار و تجارب موفق
- توسعه و ارتقای سطح توانمندیها و مهارتهای مدیران و کارشناسان روابط عمومی در حوزه فعالیتهای انتشاراتی
- فرهنگ سازی مناسب و تکریم و معرفی نخبگان و الگوهای برتر در حوزه انتشارات
- تبیین نقش تکنولوژیهای نوین ارتباطی و آموزشی در فرآیند انتشارات
- دستیابی به راهکارهای مناسب برای اعتلا و ارتقای نشر الکترونیک و مکتوب در روابط عمومی ها
- ایجاد فضای رقابتی سالم و شور و نشاط علمی و تعامل بین متخصصان و کارشناسان این عرصه
- فراهم شدن بستر مناسب جهت عرضه فعالیتهای برتر و شاخص و تحرک بخشیدن به فعالیتهای انتشاراتی به لحاظ کیفی و کمی


 برنامه های جشنواره
الف: بخش رقابتی
ب: بخش آموزشی
1- همایش تخصصی تولید محتوا
الف. انتشار ویژه نامه جشنواره


موضوعات جشنواره
۱) ادبیات
۱-۱- مستندسازی: “گردآوری، تدوین، پردازش، تصحیح، بروز رسانی و نگهداری داده ها و اطلاعات (مانند مستندسازی فرایندها، تجارب، پروژه ها، سوابق، رویدادها، عملکرد سازمان و…)
۱-۲-  داستانسرایی: توصیفی دقیق از موفقیت یک مدیر یا شخص (بیوگرافی)، سازمان یا شرکت، و … از طریق مشاهده عینی(مانند داستان های سازمانی، داستان های موفقیت، داستان های خبری و …)

 

۲) برنامه انتشاراتی
این جایزه به روابط عمومی هایی که بهترین برنامه انتشاراتی را در طی سال گذشته برای بخشهای مختلف انتشارات موسسه به اتمام رسانیده باشند و مستندات لازم را ارائه کنند، اهداء می گردد.

 

۳) انتشارات اصلی
۳-۱- کتاب

توجه: سازمان ها و شرکت هایی که از انتشار آثار علمی و چاپ کتاب در حوزه روابط عمومی حمایت می کنند از امسال به طور جداگانه مورد تجلیل قرار می گیرند.
۳-۲- نشریه داخلی
در این بخش آثار ارسالی در هفت شاخه: (۱) سرمقاله، (۲) مقاله، (۳) گزارش، (۴) خبر، (۵) صفحه خوانندگان، (۶) مصاحبه و (۷) صفحه آرایی مورد ارزیابی داوران قرار می گیرد.


توجه: روابط عمومی ها باید آثارشان را در هفت بخش اعلام شده، به طور جداگانه و تفکیکی تعیین نموده و برای ارزیابی ارسال نمایند. تاکید می شود هیچ نشریه ای خارج از قالب مذکور و به طور کلی و به عنوان “نشریه برتر” مورد ارزیابی قرار نمی گیرد.


۳-۳- بروشور
۳-۴- ویژه نامه
 

۴) هنرهای تجسمی/ بصری
۴-۱- پوستر
۴-۲- اینفوگرافی
۴-۳- عکس
۴-۴- کاریکاتور

ابعاد آثار: حداقل اندازه ضلع بزرگتر آثار ۲۰ سانتی متر و حداکثر ۱۵۰ سانتی متر است. علاوه بر نسخه کاغذی، فایل لوح فشرده آن نیز باید فرستاده شود.

 

۵) رسانه های دیداری و شنیداری
۵-۱- فیلم های مستند
۵-۲- تیزر
۵-۳- کلیپ
۵-۴- انیمیشن
۵-۵- موشن گرافیک
۵-۶- برنامه های ویدیوئی کوتاه

 

۶) رسانه های دیجیتالی
۶-۱- وبسایت
۶-۲- مولتی مدیا
۶-۳- برنامه های کاربردی و پیام رسان های موبایلی
۶-۴- رسانه های اجتماعی

 

۷) تبلیغات

۷-۱- تبلیغات مکتوب شامل تبلیغات در مطبوعات و رپرتاژآگهی
۷-۲- هدایای انتشاراتی (اشانتیون)

 

۸) تحلیل محتوا
تحلیل محتوای رسانه های درون و برون سازمانی

 

۹) کارشناس برتر انتشارات روابط عمومی
در این بخش، کارشناسان فعال در حوزه انتشارات، آثار و مستندات خود را به شکل حقیقی و یا حقوقی برای ارزیابی به دبیرخانه جشنواره ارائه خواهند نمود تا از میان آنها فعالان این حوزه انتخاب شوند.


۱۰) نحوه ارائه آثار
در این بخش شرکت کنندگانی که بهترین دسته بندی و ارائه آثار را به دبیرخانه جشنواره داشته انتخاب و مورد تقدیر قرار می گیرند.

جوایز
نفرات برگزیده هر بخش: تندیس زرین/ دیپلم افتخار /
تقدیر از نفرات دوم و سوم: لوح سپاس /


شرایط شرکت در جشنواره
۱٫ جشنواره در دو بخش ملی و استانی برگزار شده و همه روابط عمومی ها در بخشهای دولتی و خصوصی می توانند در آن شرکت نمایند.
۲٫ شرکت کنندگان می توانند آثار خود را که از فروردین 1397 به بعد تولید کرده اند به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
۳٫ ضروری است در همه بخشهای جشنواره به همراه اصل اثر و نسخه های کاغذی آن، فایل لوح فشرده (به تفکیک هر بخش یا زیربخش یک سی دی یا دی وی دی) آن نیز فرستاده شوند.
۴٫ هر شرکت کننده می تواند حداکثر برای هر رشته و بخش دو اثر ارسال کند.
۵٫ روابط عمومی ها باید آثارشان را در بخشهای اعلام شده، به طور جداگانه و تفکیکی تعیین نموده و برای ارزیابی ارسال نمایند. فهرست تفکیکی آثار و بخشهای دهگانه جشنواره (همراه با تعیین زیرمحورهای آن) باید دقیقا در “نامه ارسال آثار و فرم های ثبت نام” ذکر شود؛ در غیر این صورت مطلقاً پذیرفته نمی شود. در واقع آثار ارایه شده باید دارای فرم ثبت نام، عنوان بندی و فهرست شرکت در بخشهای مختلف جشنواره و همچنین فیش هزینه شرکت در جشنواره و داوری باشد.
۶٫ مسئولیت اصالت آثار به عهده شرکت کنندگان است. در صورت نقض آن، ارسال کننده مسئول بوده و هیچ گونه مسئولیتی متوجه دبیرخانه جشنواره نخواهد بود.
۷٫ استفاده از آثار ارسالی جهت انتشار و سایر اقلام انتشاراتی و برگزاری نمایشگاه با ذکر نام صاحب اثر برای انجمن متخصصان روابط عمومی مجاز است.
۸٫ در صورت عدم رعایت مقررات جشنواره، آثار ارسالی از فرا

یند ارزیابی حذف می شود.
۹٫ تکمیل فرم ثبت نام و ارسال آثار به منزله قبول شرایط و

 مقررات جشنواره است.
۱۰٫ تصمیم گیری در خصوص موارد پیش بینی نشده و اعلام نشده بر عهده دبیرخانه جشنواره است.


پنجمین همایش تخصصی تولید محتوا در روابط عمومی

پنجمین همایش تخصصی تولید محتوا در روابط عمومی با هدف ارایه پیشنهادات و راهکارهای اجرایی برای تولید محتوای ارزشمند و تاثیرگذار تیرماه سال آینده توسط انجمن متخصصان روابط عمومی برگزار خواهد شد. از استادان، مدیران، کارشناسان، دانشجویان و پژوهشگران دعوت می شود مقالات و دستاوردهای علمی و پژوهشی خود را به دبیرخانه همایش ارسال نمایند.

 

محورهای همایش

- جایگاه و اهمیت تولید محتوا در فعالیت‌های انتشاراتی روابط عمومی
- برنامه ریزی، ایجاد و ارائه محتوای استراتژیک موفقیت آمیز
- الگوی ساختار و فرآیند تولید محتوا در وبسایت‌های سازمانی و پایگاههای خبری
- ضعف‌ها و موانع تولید محتوای انتشاراتی در سازمان‌های دولتی و خصوصی
- استفاده از محتواهای انتشاراتی در برگزاری دوره های آموزشی
- اهمیت و نقش تولید محتوای انتشاراتی به منظور افزایش مخاطب یک رویداد
- قابلیت‌های یک سیستم مدیریت محتوای الکترونیکی (شامل نرم افزارهای آموزشی، وب سایت آموزشی، اپلیکیشن موبایل، بازی های آموزشی، کتاب و مجلات الکترونیکی، فیلم های آموزشی، پادکست، پویانمایی، اینفوگراف، واقعیت افزوده، واقعیت مجازی و ...)
- محتوای الکترونیکی، خلاقیت و نوآوری
- تولید اپلیکیشن و پیام رسان ها جهت ارائه محتوای الکترونیکی
- تولید محتوای چندرسانه‌ای متناسب با نیاز روابط عمومی ها و استفاده هوشمندانه از آن

 

مقررات همایش
- به شرکت‌کنندگان در همایش، گواهینامه انجمن متخصصان روابط عمومی اعطا می‌شود.

- امکان جایگزینی افراد ثبت‌نام شده تا یک ماه قبل از برگزاری همایش میسر است.
- تاریخ و محل تحویل کارت حضور در همایش متعاقباً از طریق سایت انجمن اعلام خواهد شد.
- همراه داشتن کارت معتبر برای حضور در سالن همایش الزامی است.
 

 مشخصات تماس

تهران- بزرگراه همت -نبش همت غرب به شرق – تقاطع شیراز جنوبی و همت (پایین همت جنب موسسه اعتباری ملل)- بن بست یاس شرقی - پلاک 4 - طبقه سوم– واحد 5- انتشارات کارگزار روابط عمومی

تلفن: 88617576-88617577-88216277- 88068148
نمابر: 88602308
وب سایت: www.shara.ir- www.irancpr.ir- www.iranpr.org
پست الکترونیک: info@iranpr.org – kargozar80@yahoo.com -info@irancpr.ir

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  12 گام برای ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی در سال جدید


  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی


  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش


  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید


  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن


  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل


  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد