درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 12:18   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36641صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 27 دی 1397 - 17:36
انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی‌های همدان بهمن ماه برگزار می‌شود
اسدالله ربانی‌مهر ظهر امروز در مجمع عمومی شورای هماهنگی روابط عمومی استان همدان اظهار داشت: استاندار همدان تاکید بسیار بر روابط عمومی و اطلاع رسانی دارد ضمن اینکه در آستانه جشن 40 سالگی انقلاب در فضای فعلی جامعه اطلاع‌رسانی اهمیت بسیار زیادی دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، اسدالله ربانی‌مهر ظهر امروز در مجمع عمومی شورای هماهنگی روابط عمومی استان همدان اظهار داشت: استاندار همدان تاکید بسیار بر روابط عمومی و اطلاع رسانی دارد ضمن اینکه در آستانه جشن 40 سالگی انقلاب در فضای فعلی جامعه اطلاع‌رسانی اهمیت بسیار زیادی دارد.
 
 وی با اشاره به اینکه سه محور اصلی مدیر، روابط عمومی و رسانه را داریم که باید از ظرفیت آنها استفاده شود عنوان کرد: باید بین مدیران و رسانه‌ها سعی بر ارتباط و تعامل داشته باشد و هر سه محور در راستای تقویت اطلاع‌رسانی استان تلاش کنند.
 
 مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری همدان بیان کرد: سند اطلاع‌رسانی استان با همکاری مسئولان روابط عمومی‌ آماده شده و اجرای این سند باید در اولویت دستگاه‌های اجرایی استان قرار گیرد.
 
 ربانی‌مهر با تاکید بر اینکه اقدامات انجام شده در 40 سالگی انقلاب اسلامی در راستای خدمت رسانی به مردم بوده است افزود: از مدیران روابط عمومی می خواهم اطلاع‌رسانی در ایام دهه فجر، با توجه به شرایط موجود امسال و تحریم ها به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.
 
 وی تصریح کرد: مدیر یا مسئول روابط عمومی نباید بگوید در فضای مجازی حضور دارم و بس، بلکه در حوزه اطلاع رسانی اکتفا به یک رسانه یا فضای مجازی کافی نیست.
 
 مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری همدان با بیان اینکه از روابط عمومی فرمانداری های برخی شهرستان‌ها راضی نیستم افزود: اقدامات بسیاری در دولت انجام می شود ولی اطلاع رسانی برخی روابط عمومی ها ضعیف است.
 
 وی خواستار نظارت خانه مطبوعات بر رسانه ها، نشریات و مجوزهایی که به آنها اعطا می شود شد.
 
 فعالان فضای مجازی را به نشست‌ خبری دعوت نکنید
 
 مدیرعامل خانه مطبوعات همدان نیز اظهار داشت: سند اطلاع‌رسانی استان سند جامع و کاملی است که از مدیران دستگاه‌ها در خواست می کنیم تا این سند را به طور تمام اجرایی کنند تا مشکلات بر سر راه اطلاع رسانی استان حل شود.
 
 مهرداد حمزه با اشاره به اینکه برخی دستگاه ها در طول سال کمترین ارتباط را با رسانه‌ها برقرار می‌کنند گفت: متاسفانه بسیاری از مدیران روابط عمومی ناشناخته هستند و این به سبب عدم برقراری تعامل با رسانه‌های استان است.
 مدیرعامل خانه مطبوعات همدان با بیان اینکه درخواست داریم تا اشتراک نشریات کاهش پیدا نکند بیان کرد: با توجه به نزدیک شدن به پایان سال وضعیت پرداختی اشتراک روزنامه‌ها نشریات زودتر روشن شود، در حالی که همیشه ادارات این موضوع را به روز‌های آخر سال موکول می‌کنند.
 
 حمزه عنوان کرد: وزارت ارشاد تعرفه آگهی‌های دولتی را ابلاغ کرده و تقاضا داریم این تعرفه آگهی‌ها رعایت شود و دستگاه‌ها آگهی‌های خود را بین نشریات تقسیم کنند نه همانند برخی ادارات که تنها با یک روزنامه خاص کار می کنند. برخی از روابط عمومی‌ دستگاه‌ها به صورت مستقیم وارد عمل شده و با قیمت توافقی آگهی‌ها را به برخی رسانه‌ها می‌دهند که باعث مشکلاتی شده است.
 
 وی در ادامه خطاب به مدیران روابط عمومی گفت: فضایی باب شده که در نشست خبری ادارات از فعالان فضای مجازی دعوت می‌کنند در حالی که این افراد خبرنگار نیستند و در خانه مطبوعات استان نیز هیچ سابقه و پرونده ای ندارند، خواهش می‌کنیم این افراد را به نشست‌های خبری دعوت نکنید.
 
 مدیرعامل خانه مطبوعات همدان عنوان کرد: رسانه رسمی شامل نشریه محلی، پایگاه خبری محلی، روزنامه سراسری، خبرگزاری می‌شود در حالی که برخی دستگاه‌ها خبر‌های خود را به برخی از کانال‌های مجازی می‌دهند که همین موضوع توهین به خبرنگاران است.
 
 وی با اشاره به فرا رسیدن جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی اظهار داشت: چند بخش برای پرداختن به انقلاب اسلامی در رسانه‌ها مد نظر قرار گرفته است که مرور خاطرات انقلاب و انقلابیون، ارائه دستاورد‌های 40 ساله انقلاب اسلامی از سوی دستگاه‌های اجرایی و معرفی چهره‌های انقلابی در استان به عنوان برند استان مطرح است.
 
 حمزه تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی دستاورد‌های انقلاب را در قالب گزارشی در اختیار رسانه‌ها قرار دهند ضمن اینکه در همدان مجاهد انقلابی همچجون شهید همدانی، جوان مومن انقلابی چون شهید احمدی روشن، بانوی انقلابی چون مرحومه دباغ و غیره را داریم که می‌توان این چهره‌ها را به عنوان برند انقلاب همدان معرفی کرد.
 
 
 
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد