درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 2 اردیبهشت 1398 - 19:04   

حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران

  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران


ادامه ادامه مطلب یک

طراحی سایت و مدیریت آن چگونه است؟

  طراحی سایت و مدیریت آن چگونه است؟


ادامه ادامه مطلب دو

با اختلال اضطراب چه می‌توان کرد؟

  با اختلال اضطراب چه می‌توان کرد؟


ادامه ادامه مطلب سه

ربات هوشمند و کلیسای مشتعل

  ربات هوشمند و کلیسای مشتعل


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران
  ده کار که روابط عمومی ادارات هرگز نباید انجام دهند
  ربات هوشمند و کلیسای مشتعل
  کسب درآمد ۴.۵ میلیارد دلاری نت فلیکس با ۱۴۹ میلیون کاربر
  دردسر جدید نقشه گوگل برای تاکسی اینترنتی ایرانی
  نسخ قدیمی همراه بانک ملی از نیمه اردیبهشت ماه غیرفعال می شوند
  قوانین پنج گانه برقراری ارتباط‌های موثر/ قانون سوم: اگر مایل نیستید برخی اظهارات شما نقل قول شوند، اصلا آن‌ها را عنوان نکنید
  مدیرعامل بانک رفاه در دیدار با استاندار لرستان: پیگیری برای رفع مشکلات هموطنان سیل زده به جد دنبال می‌شود
  امهال تسهیلات بانک رفاه برای کشاورزان آسیب دیده از سیل
  پیام تبریک مدیرعامل بانک رفاه به مناسبت فرخنده میلاد حضرت قائم(عج)
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36633صفحه نخست » بانک و بیمهپنجشنبه، 27 دی 1397 - 17:19
در جشنواره ملی بهره‌وری عنوان شد: بانک مسکن «پیشرو» در بهره‌وری میان بانک‌های کشور
در این جشنواره که تعداد زیادی از دستگاه‌های دولتی نیز حضور داشتند وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت نیرو و شرکت ارتباطات زیرساخت نیز موفق به اخذ این جایگاه شدند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| در این جشنواره که تعداد زیادی از دستگاه‌های دولتی نیز حضور داشتند وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت نیرو و شرکت ارتباطات زیرساخت نیز موفق به اخذ این جایگاه شدند.

به گزارش شارا به نقل از
روابط عمومی بانک مسکن، شاخص‌های داوری در این جشنواره شامل اقدامات صورت‌گرفته در حوزه استقرار چرخه بهره‌وری و شاخص‌های استاندارد بهره‌وری شامل بهره‌وری نیروی کار، بهره‌وری سرمایه و بهره‌وری کل عوامل تولید در سازمان‌ها بوده است.

تشکیل شش جلسه کمیته بهره‌وری بانک مسکن، برگزاری جلسات با سازمان ملی بهره‌وری، وزارت امور اقتصادی و دارایی و سایر بانک‌های دولتی برای به اشتراک‌گذاری تجربیات موجود در زمینه استقرار چرخه بهره‌وری و هم‌اندیشی در راستای تدوین «نظام‌نامه بهره‌وری بانک‌های دولتی»،برگزاری جلسات با ادارات ستادی بانک برای تهیه و تدوین برنامه‌های عملیاتی بهبود بهره‌وری در بانک از مهم‌ترین اقداماتی است که توسط بانک مسکن انجام شد که منجر به کسب جایگاه پیشرو شد.


اهتمام مدیرعامل بانک و اعضای هیأت مدیره به موضوع بهره‌وری در سال جاری و اختصاص موضوع همایش سراسری مدیران بانک تحت عنوان «بهره‌وری، تولد دوباره ثروت» در پایان نیم‌سال اول سال جاری و تدارک برنامه‌های متعدد برای فرهنگ‌سازی و اجرای چرخه مدیریت بهره‌وری و رونمایی از برنامه‌های آتی بانک در راستای افزایش بهره‌وری در بانک مسکن، سنجش شاخص‌های عمومی بهره‌وری بانک طی سال‌های 90 الی 96 (بر مبنای سال پایه 1390) شامل شاخص بهره‌وری کار، شاخص بهره‌وری سرمایه و شاخص بهره‌وری کل عوامل تولید مبتنی بر دستورالعمل سنجش شاخص‌های بهره‌وری سازمان بین‌المللی ­­­­OECD و منطبق بر دستورالعمل‌های سازمان ملی بهره‌وری ایران و در نهایت تعدیل مقادیر با شاخص‌های قیمت بانک مرکزی از دیگر اقدامات بانک مسکن است که به کسب جایگاه پیشرو منجر شد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران


  فوت یک روزنامه نگار اینوستیگیتیو معروف


  ده کار که روابط عمومی ادارات هرگز نباید انجام دهند


  برنامه‌ریزی سناریو در روابط عمومی به کمک هوش مصنوعی


  قوانین پنج گانه برقراری ارتباط‌های موثر/ قانون دوم: حتی الامکان از عبارات شخصی استفاده کنید


  دیدار مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اصفهان، تأکید بر اهمیت اطلاع‌رسانی صحیح و به‌موقع


  قوانین پنج گانه برقراری ارتباط‌های موثر/ قانون سوم: اگر مایل نیستید برخی اظهارات شما نقل قول شوند، اصلا آن‌ها را عنوان نکنید


  با اختلال اضطراب چه می‌توان کرد؟


  مخاطب قرن 21 چه انتظاری از نشریه دارد؟


  طراحی سایت و مدیریت آن چگونه است؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ثبت نام سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی