درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 07:31   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی منصوب شد
  «مجتبی‌پور» جایگزین «نعمتی» در روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی شد
  هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
  سمیه‌سادات ابراهیمی مدیر‏کل‏ حوزه مدیرعامل، روابط‌عمومی و امور ‌‏بین‌الملل کانون شد
  پنج‌گانه‌ی اطلاعات: غول‌های اینترنتی در حال تغییر جهان
  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر
  روزنامه آلدن سرمقاله‌های هماهنگی را منتشر می‌کنند که گوگل را مورد انتقاد قرار می‌دهند
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک
  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36619صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیسه شنبه، 12 مرداد 1400 - 14:43
4 راهکار برای روابط عمومی جدید در بستر رسانه های اجتماعی
پیش از اینکه بخواهید از رسانه‌های اجتماعی استفاده کنید، بسیار مهم است که طرحی را ایجاد کنید؛ اما هرگز ارزیابی مجدد کارهایی را که امروز انجام می دهید، به تاخیر نیاندازید. از اینکه بگویید: حضور در این رسانه اجتماعی برای کسب و کار من بی معناست، احساس پشیمانی نکنید. این بهتر از این است که وقت خود را برای رویکردی بگذارید که جواب نمی دهد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| نزدیک به دوسوم جمعیت بزرگسال در فیس بوک حضور دارند و 77 درصد آنها یک پروفایل در شبکه‌های اجتماعی دارند، به همین دلیل کاربران رسانه‌های اجتماعی به یکی از موضوعات مهم زمان ما تبدیل‌شده‌اند.


پیش از اینکه بخواهید از  رسانه‌های اجتماعی استفاده کنید، بسیار مهم است که طرحی را ایجاد کنید؛ اما هرگز ارزیابی مجدد کارهایی را که امروز انجام می دهید، به تاخیر نیاندازید. از اینکه بگویید: حضور در این رسانه اجتماعی برای کسب و کار من بی معناست، احساس پشیمانی نکنید. این بهتر از این است که وقت خود را برای رویکردی بگذارید که جواب نمی دهد.

 

ایجاد شبکه های اجتماعی سازمانی


ایجاد شبکه های اجتماعی ویژه در هر سازمان باعث ارتباط بهتر کارمندان در بخشهای مختلف سازمان با یکدیگر می شود. متصل بودن کارمندان یک مجموعه در یک شرکت فاصله سنی و مقامی ایشان را کمتر کرده و بازده کاری را بالا می برد؛ البته با این شرط که فقط مسایل مربوط به آن شرکت مطرح باشد. در غیر این صورت خطر درگیر شدن کارمندان با یک سرگرمی جدید را باید بپذیریم.


با استفاده از این شبکه ها می توان کاربران را به فوریت از خبر یا امکان جدیدی که سازمان به ایشان ارایه می دهد آگاهی داد، از تغییرات داخلی شرکت که بین کارمندان ایجاد می گردد آگاه شد و نظرات مستقیم و غیرمستقیم ایشان را در مورد شرایط کاری دریافت نمود. ایجاد شبکه های اجتماعی با رویکرد تجاری و ارتباط کاربران متخصص با یک دیگر کمک بسیاری به معرفی کالاها و پیشگیری از دوباره کاری می نماید.


به شبکه های اجتماعی به مثابه کانال تبلیغاتی نگاه نکنید

 

وقتی برندها به شبکه های اجتماعی به چشم کانال و میزبان تبلیغات متعددشان نگاه می کنند، یکی از بزرگترین اشتباهات ممکن را صورت می دهند.


بی تردید هر کانالی برای فعالیت دارای عرف و آداب خاص خود است. اگر به دنبال موفقیت در عرصه روابط عمومی و شبکه های اجتماعی هستیم، باید نگاه سطحی به آن را فراموش کنیم. در غیر این صورت فقط وقت و بودجه برندمان را هدر خواهیم داد.

تأثیر واقعی بر تعداد فالوورها پیروز خواهد شد


نام های تجاری و مدیران شرکتها مقادیر قابل توجهی سرمایه را برای بدست آوردن توجه تأثیرگذاران صنعتی بزرگ با صدها هزار فالوور شبکه های اجتماعی صرف کرده اند تا به شبکه آنها دسترسی پیدا کنند و تعداد فالوور خودشان را زیاد کرده و پیامشان را ترویج دهند و در حالی که این تنها به معنی تعداد بیشتری از افراد در بخش فالوور پروفایل شماست و تضمین کننده اینکه این افراد مناسب شما یا برند شما باشند نیست.


سنجش تأثیرات رسانه های اجتماعی


گسترش یک کلمه در سایت خیلی راحت است. در واقع بسیاری از این رسانه ها به یکدیگر متصل هستند و پیامی که در یکی دیده شود در بقیه هم دیده خواهد شد. چیزی که سخت است، سنجش تأثیر استفاده از رسانه های اجتماعی است.

 

 برای مثال، کاربران فیسبوک اغلب هدف تبلیغات و پیام های روابط عمومی در صفحه های شخصی خودشان هستند. پیام های روابط عمومی ممکن است رد شوند یا نادیده گرفته شوند. به عنوان صاحب یک تجارت کوچک، شما با چالش ساخت هنرمندانه پیام های روابط عمومی تان به روشی که کاربران رسانه اجتماعی از آن استقبال کنند، روبرو هستید. بعلاوه، صاحب یک تجارت کوچک باید از مشتریان پرس و جو کند تا ببیند آیا آنها اطلاعات تجارت را از شبکه اجتماعی کسب می کنند یا ابزار دیگر.

1. ارزیابی کنید که چه محتوایی عمل و خواست مخاطبان شما را تامین کرده اند و کدام ها منجر به خرید شده اند، احساسات مثبت را بر انگیخته اند، و بازدید به وبسایت را افزایش داده اند.


2. استراتژی خود را برای محتوای رسانه اجتماعی قرار دهید، اما به خاطر داشته باشید که برند شما در حباب وجود ندارد. مطمئن شوید که صنعت، جامعه و رویدادهای جهانی را تعقیب می کنید. در طول این کار حتما فعالیتهای اثرگذاران را نیز دنبال کنید. با این کار به توضیح نتایج کمک می کنید.


3. نیازی نیست که همه چیز ارزیابی شود، بنابراین مجموعه ای از مقاصد شفاف و اهداف واقع گرایانه باید تحلیل و ارزیابی شوند. اگر شما اینها را بسنجید، آنگاه می دانید که تلاشهایتان کار می کنند، و اگر این کار را انجام ندهید، نیاز دارید که دلایل سقوط و شکست خود را که ناشی از کوتاهی هایتان بوده است را ارزیابی کنید. مطمئن شوید که از بسترهای نرم افزاری صحیح استفاده می کنید، با مخاطبان صحیح تعامل می کنید و از ابزارهای درست ارزیابی استفاده می کنید.

 

 

منابع
 



www.shara.ir
www.ibazaryabi.com
www.forsatonline.com
www.chetor.com
www.hawzah.net

 


 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید


  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی


  اخبار ممنوعه


  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد