درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 02:02   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36616صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 26 دی 1397 - 14:26
سومین اجلاس مدیران و رؤسای روابط عمومی صنعت پتروشیمی برگزار شد
معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی با تاکید بر به‌کارگیری دانش تخصصی و فناوری روز در روابط عمومی‌های شرکت‌های پتروشیمی کشور اظهار کرد: روابط عمومی‎ها باید بر سیاست‎های سازمان خود اشراف کامل داشته باشند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی با تاکید بر به‌کارگیری دانش تخصصی و فناوری روز در روابط عمومی‌های شرکت‌های پتروشیمی کشور اظهار کرد: روابط عمومی‎ها باید بر سیاست‎های سازمان خود اشراف کامل داشته باشند.

به گزارش شارا، بهزاد محمدی صبح امروز (چهارشنبه، 26 دی ماه) در سومین اجلاس مدیران و رؤسای روابط عمومی صنعت پتروشیمی، با اشاره به اینکه صنعت پتروشیمی سرآمد صنایع کشور است، گفت: این صنعت نقش اول را در اقتصاد کشور به‌عهده دارد.


وی با بیان اینکه روابط عمومی ‎ ها باید از دانش و تخصص کامل حوزه کاری خود برخوردار باشند، افزود: روابط عمومی نماد و رخ یک سازمان به شمار می‌رود و چهره یک سازمان، روابط عمومی آن است.


معاون وزیر نفت ادامه داد: روابط عمومی ‎ ها باید نسبت به محیط داخل و خارج سازمان، کاملا روابط‌شناس باشند.


محمدی با اشاره به اینکه انرژی بالا، خوش‌ذوقی و خوش‌سلیقگی روابط عمومی ‎ ها در محیط داخلی سازمان می‌تواند انگیزه کارکنان را در شرکت افزایش دهد، اظهار کرد: این حوزه همچنین نقش حائز اهمیتی در اجتماع و ذی‌نفعان به‌ویژه در بحث اجرای مسئولیت‌های اجتماعی دارد.


وی مشخصه اصلی یک روابط عمومی خوب را در به‌روز بودن و استفاده از فناوری و دانش تخصصی این حرفه عنوان کرد و با تاکید بر برگزاری اجلاس روابط عمومی‌های صنعت پتروشیمی در دوره زمان مشخص و منظم گفت: این نشست‌ها کمک شایانی به پیشبرد اهداف صنعت پتروشیمی می‌کند.


به گفته محمدی، روابط عمومی که حالش خوب باشد، حال صنعت هم خوب است.


ضرورت تشکیل شورای عالی روابط عمومی ‎ ها
سیدحسین میرافضلی، مدیرعامل پتروشیمی جم به عنوان میزبان این اجلاس با اشاره به نقش تاثیرگذار روابط عمومی‌ها در صنعت گفت: ظرفیت ویژه روابط عمومی‌ها کمک شایانی به تحقق اهداف صنعت پتروشیمی می‌کند.


وی به تشکیل شورای عالی روابط عمومی‌های صنعت پتروشیمی کشور تاکید کرد و افزود: روابط عمومی‌ها با هدایت افکار عمومی، مسیر توسعه صنعت را تسهیل و موانع را برطرف می‌کنند.


سومین نشست مدیران و رؤسای روابط عمومی صنعت پتروشیمی به میزبانی شرکت پتروشیمی جم امروز در عسلویه برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد