شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی با تاکید بر بهکارگیری دانش تخصصی و فناوری روز در روابط عمومیهای شرکتهای پتروشیمی کشور اظهار کرد: روابط عمومیها باید بر سیاستهای سازمان خود اشراف کامل داشته باشند.
به گزارش شارا، بهزاد محمدی صبح امروز (چهارشنبه، 26 دی ماه) در سومین اجلاس مدیران و رؤسای روابط عمومی صنعت پتروشیمی، با اشاره به اینکه صنعت پتروشیمی سرآمد صنایع کشور است، گفت: این صنعت نقش اول را در اقتصاد کشور بهعهده دارد.
وی با بیان اینکه روابط عمومی ها باید از دانش و تخصص کامل حوزه کاری خود برخوردار باشند، افزود: روابط عمومی نماد و رخ یک سازمان به شمار میرود و چهره یک سازمان، روابط عمومی آن است.
معاون وزیر نفت ادامه داد: روابط عمومی ها باید نسبت به محیط داخل و خارج سازمان، کاملا روابطشناس باشند.
محمدی با اشاره به اینکه انرژی بالا، خوشذوقی و خوشسلیقگی روابط عمومی ها در محیط داخلی سازمان میتواند انگیزه کارکنان را در شرکت افزایش دهد، اظهار کرد: این حوزه همچنین نقش حائز اهمیتی در اجتماع و ذینفعان بهویژه در بحث اجرای مسئولیتهای اجتماعی دارد.
وی مشخصه اصلی یک روابط عمومی خوب را در بهروز بودن و استفاده از فناوری و دانش تخصصی این حرفه عنوان کرد و با تاکید بر برگزاری اجلاس روابط عمومیهای صنعت پتروشیمی در دوره زمان مشخص و منظم گفت: این نشستها کمک شایانی به پیشبرد اهداف صنعت پتروشیمی میکند.
به گفته محمدی، روابط عمومی که حالش خوب باشد، حال صنعت هم خوب است.
ضرورت تشکیل شورای عالی روابط عمومی ها
سیدحسین میرافضلی، مدیرعامل پتروشیمی جم به عنوان میزبان این اجلاس با اشاره به نقش تاثیرگذار روابط عمومیها در صنعت گفت: ظرفیت ویژه روابط عمومیها کمک شایانی به تحقق اهداف صنعت پتروشیمی میکند.
وی به تشکیل شورای عالی روابط عمومیهای صنعت پتروشیمی کشور تاکید کرد و افزود: روابط عمومیها با هدایت افکار عمومی، مسیر توسعه صنعت را تسهیل و موانع را برطرف میکنند.
سومین نشست مدیران و رؤسای روابط عمومی صنعت پتروشیمی به میزبانی شرکت پتروشیمی جم امروز در عسلویه برگزار شد.
|