درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 18:36   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36595صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 25 دی 1397 - 19:51
«بیان واقعیت ها»، استراتژی رسانه ای وزارت صمت است
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت در نشست با مدیران روابط عمومی سازمان ها و شرکت های تابعه گفت: بیان واقعیت ها، استراتژی رسانه ای وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان های مرتبط است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت در نشست با مدیران روابط عمومی سازمان ها و شرکت های تابعه گفت: بیان واقعیت ها، استراتژی رسانه ای وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان های مرتبط است.

به گزارش شارا، محمدرضا انواری، با بیان اینکه تلاش می‌کنیم فصل نوینی را در حوزه روابط عمومی و ارتباط موثر با رسانه‌ها آغاز کنیم، اظهار کرد: روابط عمومی و ارتباطات امری مشارکتی است و باید بخش‌های مختلف با هم افزایی و تعامل بیشتر برای تقویت حوزه ارتباطات تلاش کنند.


وی با اشاره به اینکه تشریح درست مواضع و تبیین تصمیمات وزارتخانه در این شرایط الزامی است، تصریح کرد: مردم حق دارند از واقعیت‌ها مطلع باشند و انتشار اخبار واقعی در این حوزه ضرورت دارد.


انواری، شناسایی نوع مخاطبان و رسانه، شناخت ابزار‌ها و تکنولوژی ارتباطی و اجتماعی و بیان واقعیت‌ها را ارکان حوزه ارتباطات و اطلاع رسانی برشمرد و افزود: از رسانه‌ها باید به عنوان بازوانی توانمند برای نقد درست و حرکت به سوی رشد و تعالی بهره برد.


وی در پایان ضمن تاکید دوباره بر مشارکتی بودن امور در حوزه روابط عمومی و رسانه عنوان کرد: باید از ظرفیت همه خبرنگاران و رسانه‌ها برای ایجاد فضایی پرنشاط و امید در جامعه بهره ببریم.


در این جلسه همچنین هر یک از مدیران روابط عمومی سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه دیدگاه‌های خود را در حوزه ارتباطات و روابط عمومی تشریح و پیرامون مسائل این حوزه تبادل نظر کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد