درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 2 بهمن 1397 - 03:09   

حمایت مالی فیسبوک از پژوهشی اخلاقی در آلمان درباره هوش مصنوعی

  حمایت مالی فیسبوک از پژوهشی اخلاقی در آلمان درباره هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب یک

در راستای تحقق روابط عمومی دیجیتال منتشر شد؛ نشریه الکترونیکی بانک ایران زمین

  در راستای تحقق روابط عمومی دیجیتال منتشر شد؛ نشریه الکترونیکی بانک ایران زمین


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398

  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


ادامه ادامه مطلب سه

شبکه های اجتماعی دریچه ورود به دنیای جدید

  شبکه های اجتماعی دریچه ورود به دنیای جدید


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آکسفام: در سال ۲۰۱۸ ابرثروتمندان جهان ثروتمندتر و فقرا فقیرتر شدند
  پیام رسان واتس اپ، ارسال فله ای پیام را محدود کرد
  رونمایی از اولین کامپیوتر کوانتومی تجاری آی بی ام
  حمایت مالی فیسبوک از پژوهشی اخلاقی در آلمان درباره هوش مصنوعی
  آی‌بی‌ام
  شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان های تهران فعال تر خواهد شد
  اعضای هیات رئیسه شورای روابط عمومی شهرستان ری انتخاب شدند
  مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان: روابط عمومی مرجع ارتباط مردم و دستگاه های اجرایی است
  قدردانی مرکز حراست وزارت امور اقتصادی و دارایی از مدیر حراست بیمه دانا
  در بخش پوستری همایش؛ مقاله بیمه دانا، برگزیده همایش مدیریت ریسک و بیمه شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36572صفحه نخست » بانک و بیمهدوشنبه، 24 دی 1397 - 18:34
تشریح الزامات فضای رقابتی توسط عضو هیات مدیره بانک ملی ایران
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با اشاره به وضعیت رقابتی بازار میان بانک ها، گفت: ریسک پذیری و مسئولیت پذیری از عوامل موثر بر نحوه پاسخگویی به نیازهای متنوع مشتریان است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با اشاره به وضعیت رقابتی بازار میان بانک ها، گفت: ریسک پذیری و مسئولیت پذیری از عوامل موثر بر نحوه پاسخگویی به نیازهای متنوع مشتریان است.
 
 
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، مسعود خاتونی در جمع کارکنان اداره امور شعب غرب تهران بانک افزود: شناخت محیط توسط مدیران و در نتیجه پذیرش ریسک های معقول در مواجهه با شرایط کنونی، نیاز امروز صنعت بانکداری است.
 
 وی همچنین غرب تهران را از مناطق دارای پتانسیل بالا برای رشد دانست و ابراز امیدواری کرد با بهبود شیوه های بازاریابی و استمرار ارتباط موثر با مشتریان، شرایط در این منطقه بیش از پیش مطلوب شود.
 
 خاتونی همچنین خواستار حضور بیشتر نیروهای ستاد در بین کارکنان شد و اظهار کرد: در بازدید از شعب، شخصا تا حل شدن مشکلات آن واحد، مسائل مربوط را پیگیری می کنم و انتظار دارم همکاران نیز نسبت به این موضوع جدیت لازم را داشته باشند.
 
 افشین کاظمی رئیس اداره امور شعب غرب تهران بانک هم در این جلسه که با حضور معاونان اداره و روسای دوایر برگزار شد، با اشاره به وجود صنایع بزرگ کشور از جمله صنایع خودروسازی، فرودگاه های بزرگ کشور و دانشگاه آزاد اسلامی، پتانسیل غرب تهران را بی نظیر دانست و بر تلاش همه جانبه کارکنان در ایام پایانی سال برای حفظ و ارتقای جایگاه این اداره امور در تمام شاخص ها از جمله جذب منابع تاکید کرد.
 
 عضو هیات مدیره بانک ملی ایران همچنین در جلسه تخصصی بازاریابی اداره امور شعب غرب تهران حضور یافت.
 
 در این نشست که با حضور مجید باجلان مدیرعامل صندوق امداد ولایت برگزار شد، نیازمندی های این صندوق به عنوان یکی از مشتریان بزرگ بانک ملی ایران به صورت تخصصی بررسی شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  4 تا از بهترین و بدترین عمل‌های روابط عمومی در سال 2018


  آنچه از قوانین اخلاقی روابط عمومی باید بدانیم


  نگاه به روابط عمومی تغییر کرد/ نگاهی گذرا به سیر تطور روابط عمومی در ایران


  روابط عمومی جهاد دانشگاهی کردستان منصوب شد


  رشد سه برابری قیمت کاغذ: روزنامه‌ های ایران تعطیل می‌شوند


  جایگاه روابط عمومی ادارات شهرستانی استان تهران تثبیت خواهد شد


  روابط عمومی ها به محیط شخصی برای مدیران تبدیل نشوند


  مقاله/ چالش های سازمان های رادیو و تلویزیون داخلی و بین المللی


  6 درس مثبت روابط عمومی که می توان از طریق دوستیابی آنلاین آموخت


  روز بسیار غم‌انگیز روزنامه‌نگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: پنج ویژگی یک متخصص روابط عمومی ممتاز