درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 2 بهمن 1397 - 03:06   

حمایت مالی فیسبوک از پژوهشی اخلاقی در آلمان درباره هوش مصنوعی

  حمایت مالی فیسبوک از پژوهشی اخلاقی در آلمان درباره هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب یک

در راستای تحقق روابط عمومی دیجیتال منتشر شد؛ نشریه الکترونیکی بانک ایران زمین

  در راستای تحقق روابط عمومی دیجیتال منتشر شد؛ نشریه الکترونیکی بانک ایران زمین


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398

  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


ادامه ادامه مطلب سه

شبکه های اجتماعی دریچه ورود به دنیای جدید

  شبکه های اجتماعی دریچه ورود به دنیای جدید


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آکسفام: در سال ۲۰۱۸ ابرثروتمندان جهان ثروتمندتر و فقرا فقیرتر شدند
  پیام رسان واتس اپ، ارسال فله ای پیام را محدود کرد
  رونمایی از اولین کامپیوتر کوانتومی تجاری آی بی ام
  حمایت مالی فیسبوک از پژوهشی اخلاقی در آلمان درباره هوش مصنوعی
  آی‌بی‌ام
  شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان های تهران فعال تر خواهد شد
  اعضای هیات رئیسه شورای روابط عمومی شهرستان ری انتخاب شدند
  مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان: روابط عمومی مرجع ارتباط مردم و دستگاه های اجرایی است
  قدردانی مرکز حراست وزارت امور اقتصادی و دارایی از مدیر حراست بیمه دانا
  در بخش پوستری همایش؛ مقاله بیمه دانا، برگزیده همایش مدیریت ریسک و بیمه شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36570صفحه نخست » بانک و بیمهدوشنبه، 24 دی 1397 - 15:24
دکتر کاردگر در جلسه شورای مدیران مطرح کرد: رشد 27 درصدی بیمه دانا در 9 ماه امسال
نایب رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل بیمه دانا، با اشاره به رشد 27 درصدی این شرکت در 9 ماه امسال، اعمال نظارت هوشمند بر فرآیند عملیات پرداخت خسارت را عامل تأثیر‌گذاری در کاهش ضریب خسارت عنوان کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| نایب رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل بیمه دانا، با اشاره به رشد 27 درصدی این شرکت در 9 ماه امسال، اعمال نظارت هوشمند بر فرآیند عملیات پرداخت خسارت را عامل تأثیر‌گذاری در کاهش ضریب خسارت عنوان کرد.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، دکتر ابراهیم کاردگر در جلسه شورای مدیران این شرکت که در محل ساختمان سعدی برگزار شد، با ارائه‌گزارشی از عملکرد 9 ماهه شرکت، خواستار افزایش نظارت بر حوزه‌های مختلف ستادی و صف شد و اظهار داشت: برای کنترل و رسیدگی بهینه بر امور لازم است از ابزارهای نظارتی به درستی و به بهترین شکل ممکن استفاده شود که یکی از این ابزارها، بهره‌گیری از نظارت هوشمند است که موجب تقویت فرآیند کنترل سیستم خواهد شد.


وی، جلوگیری از پرداخت خسارت غیر واقع و یا تکراری را از فواید استفاده از نظارت هوشمند عنوان کرد و از مدیران شرکت خواست با استفاده درست و بهینه از امکانات و قابلیت‌های "داشبورد مدیریتی"، ضمن‌کوتاه‌کردن فرآیند امور، به تقویت ابزارهای نظارتی کمک شایانی داشته باشند.


دکتر کاردگر، دوری از انعقاد قراردادهای زیان‌ده را مورد تأکید قرار داد و افزود: خوشبختانه در 9 ماهه اول امسال حدود 2200 میلیارد تومان حق بیمه تولید‌کردیم که حاکی از رشد 27 درصدی بیمه دانا در این مدت بوده است.


وی گفت: اگر همین روند تا پایان امسال ادامه یابد، ضمن تحقق بودجه پیش بینی شده، موجب افزایش پرتفوی نیز می‌شود.


مدیر عامل بیمه دانا، ضریب خسارت در رشته بیمه درمان و شخص ثالث را از چالش‌های مهم صنعت بیمه توصیف کرد و اصلاح فرآیند سیستم پرداخت خسارت را یکی از عوامل تأثیرگذار در کاهش ضریب خسارت دانست و افزود: برای موفقیت بیشتر در پیشرفت امور لازم است فرایندهای سازمانی از جمله سیستم پرداخت خسارت اصلاح و بازنگری شود تا با کوتاه کردن این فرایندها، امور در مصدر واقعی خود قرار گرفته و اجرا شوند.


وی در بخش دیگری از سخنان خود، شکل‌گیری کمیته‌های جبران خدمات، ریسک، حسابرسی و سرمایه‌گذاری را مورد تأکید قرار داد و ابراز امیدواری کرد با تشکیل و عملیاتی شدن این کمیته‌ها، نقش و تأثیر‌گذاری بیشتری از بیمه دانا در صنعت بیمه شاهد باشیم.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  4 تا از بهترین و بدترین عمل‌های روابط عمومی در سال 2018


  آنچه از قوانین اخلاقی روابط عمومی باید بدانیم


  نگاه به روابط عمومی تغییر کرد/ نگاهی گذرا به سیر تطور روابط عمومی در ایران


  روابط عمومی جهاد دانشگاهی کردستان منصوب شد


  رشد سه برابری قیمت کاغذ: روزنامه‌ های ایران تعطیل می‌شوند


  جایگاه روابط عمومی ادارات شهرستانی استان تهران تثبیت خواهد شد


  روابط عمومی ها به محیط شخصی برای مدیران تبدیل نشوند


  مقاله/ چالش های سازمان های رادیو و تلویزیون داخلی و بین المللی


  6 درس مثبت روابط عمومی که می توان از طریق دوستیابی آنلاین آموخت


  روز بسیار غم‌انگیز روزنامه‌نگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: پنج ویژگی یک متخصص روابط عمومی ممتاز