درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 تیر 1398 - 08:45   

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد


ادامه ادامه مطلب یک

انقلاب نسل پنجم اینترنت نزدیک است

  انقلاب نسل پنجم اینترنت نزدیک است


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان

  انتصاب مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان


ادامه ادامه مطلب سه

مجوز انتشار 27 نشریه دستگاه‌های دولتی صادر شد

  مجوز انتشار 27 نشریه دستگاه‌های دولتی صادر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بیل گیتس واگذاری عرصه به گوگل و اندروید را بزرگ ترین اشتباه عمرش می داند
  طالبان خبرنگاران و رسانه‌های افغانستان را به حمله نظامی تهدید کردند
  کتاب« آداب معاشرت» منتشر شد
  مجوز انتشار 27 نشریه دستگاه‌های دولتی صادر شد
  نام‌نویسی بیمه درمان تکمیلی فرهنگ، هنر و رسانه شروع شد
  توجه بیشتر روابط عمومی ها به تولید محتوا در راستای مدیریت مصرف آب و برق
  خود مدیریتی با هوش هیجانی
  دیدار مدیرعامل بانک توسعه تعاون با استاندار خراسان جنوبی
  پرداخت 9 میلیارد ریال تسهیلات بانک توسعه تعاون به تعاونی عسل تاجکوه استان خراسان جنوبی
  طی سال 97 صورت گرفت: بانک توسعه تعاون استان خراسان جنوبی هزار و چهارصد میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36562صفحه نخست » بانک و بیمهدوشنبه، 24 دی 1397 - 12:56
در برنامه زنده تلویزیونی صورت گرفت: حمایت غافلگیرانه بانک ملت از بچه های کافه داونتیسم
بانک ملت در واکنش به پخش آیتمی در برنامه زنده تلویزیونی تهران ۲۰، کافه داونتیسم، محل کار تعدادی از بچه های مبتلا به اوتیسم و سندرم داون، را مورد حمایت نقدی قرار داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| بانک ملت در واکنش به پخش آیتمی در برنامه زنده تلویزیونی تهران ۲۰، کافه داونتیسم، محل کار تعدادی از بچه های مبتلا به اوتیسم و سندرم داون، را مورد حمایت نقدی قرار داد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، در پی پخش آیتمی در برنامه زنده تلویزیونی تهران ۲۰ از شبکه ۵ سیما درباره کافه داونتیسم که توسط تعدادی از پسران و دختران مبتلا به اوتیسم و سندرم داون اداره می شود و بیان مشکلات مالی این مجموعه از زبان موسس آن، مدیر کل روابط عمومی این بانک براساس دستور دکتر بیگدلی مدیرعامل بانک ملت، روی خط برنامه آمد و از کمک نقدی بلاعوض به این کسب و کار نیکوکارانه خبر داد.


علی اکبر صابریان در این ارتباط تلفنی با برنامه تهران ۲۰ گفت: دکتر بیگدلی مدیرعامل بانک ملت گزارش برنامه تهران ۲۰ با حضور موسس کافه داونتیسم را مشاهده و دستوری مبنی بر کمک مالی به این کسب و کار خلاقانه و خیرخواهانه صادر کردند.
مجری برنامه تلویزیونی نیز در واکنش به این اقدام بانک ملت از مدیرعامل و کارکنان این بانک قدردانی کرد و از مدیرکل دفتر مدیریت و روابط عمومی این بانک خواست تا با حضور در کافه داونتیسم، کمک نقدی را به صورت مستقیم به بچه های سندرم داون و اوتیسم اهدا کند.


براساس این گزارش، صابریان در اجابت درخواست مجری برنامه تهران ۲۰، روز پس از پخش برنامه، با همراهی عوامل برنامه تلویزیونی در کافه داونتیسم حاضر شد و کمک نیکوکارانه مدیرعامل و کارکنان بانک ملت را به مدیر مجموعه اهدا کرد.


مدیر کل روابط عمومی بانک ملت در دیدار با مدیر کافه داونتیسم و بچه های شاغل در کافه اظهار داشت: تولید یا ایجاد اشتغال نیاز به عشق و حتی نیرویی فراتر از آن دارد.


وی افزود: محاسبات و تحلیل هزینه فایده در اموری این چنین خیرخواهانه جایی ندارد اما باعث حس و حال خوب برای افراد و جامعه می شود.


این مقام مسوول در بانک ملت راه اندازی و توسعه کسب و کارهای خدماتی را به دلیل سطح بالای انتظارات مشتریان دشوار توصیف کرد و جسارت و شجاعت موسس کافه داونتیسم را ستود.


وی در عین حال خواستار توجه بیش از پیش نهادهای ذیربط به فعالیت های نیکوکارانه خلاقانه شد.


صابریان به سوابق خدمتی مدیرعامل بانک ملت از ابتدای خدمت در این بانک اشاره کرد و گفت: دکتر بیگدلی مدیرعامل بانک ملت فردی برخاسته از میان کارکنان بانک است که با طی مدارج مختلف اکنون مدیریت عاملی بانک را برعهده دارد.
وی ادامه داد: مدیرعامل بانک ملت در خصوص کارکنان و مردم حساسیت ویژه ای دارند و معتقدند هیچ کسب و کاری بدون توجه به سرمایه های انسانی موفق نخواهد بود.


دبیرکمیته عالی تبلیغات بانک ملت همچنین به نمونه هایی از اقدامات این بانک در حوزه مسوولیت های اجتماعی اشاره کرد و از ساخت ۶۶ مدرسه و ۱۳ خانه بهداشت در مناطق کم برخوردار، خوابگاه دانشجویی، تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی و مشارکت در آزادسازی ۱۷ هزار زندانی جرایم غیرعمد به عنوان نمونه هایی در این حوزه نام برد.


صابریان همچنین هدف بانک ملت از کمک مالی به کافه داونتیسم را رفع بخشی از مشکلات اقتصادی مجموعه و همچنین فرهنگ سازی در میان سایر نهادهای کشور ذکر کرد.


وی در عین حال تاکید کرد: مبتلایان به اوتیسم و سندرم داون بخش جدانشدنی جامعه و نیروی کار با استعدادی هستند که باید در اجتماع حضور فعال داشته باشند.
 

موسس کافه داونتیسم:
بانک ملت اولین سازمانی است که به کمک ما آمده است

آیلین آگاهی، موسس و مدیر کافه داونتیسم در دیدار با صابریان گفت: هدف از راه اندازی این کافه، منافع اقتصادی نبوده و تلاش ما بر حضور فعال اجتماعی بچه های سندروم داون و اوتیسم است.


وی اضافه کرد: بانک ملت اولین سازمانی است که به کمک ما آماده است و این هدیه، شور و نشاط را به جمع ما بازگرداند چرا که با مشکلات مالی و هزینه های سنگین اداره ی کافه مواجه بودیم.


دبیرکمیته عالی تبلیغات بانک ملت در جریان این بازدید، از بخش رسانه روابط عمومی خواست تا از ظرفیت های رسانه ای و اطلاع رسانی بانک در راستای کمک به فعالیت کافه داونتیسم استفاده کند.


در جریان بازدید صابریان از کافه داونتیسم،"علی" یکی از بچه های شاغل در کافه، قطعه موسیقی ای به افتخار جمع حاضر نواخت.


براساس این گزارش، فیلم های مرتبط با این رویداد نیکوکارانه هم اکنون در صفحه رسمی بانک ملت در آپارات به نشانیaparat.com/bankmellat.official قابل مشاهده است.

 



 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  قتل دست اندرکاران نشریات در باغ شاه


  زوال روابط عمومی ها


  افزایش اعتبارات اطلاع‌رسانی و تبلیغی دستاورد‌های دستگاه‌های اجرایی/ یک اقدام قابل تحسین


  وزیر علوم آیین‌نامه جدید ارتقای ساختار و عملکرد روابط عمومی‌ها را ابلاغ کرد


  دومین نشست کمیته هماهنگی اطلاع رسانی مدیریت مصرف برق استان تهران


  انقلاب نسل پنجم اینترنت نزدیک است


  باشگاه توانمندسازی استارتاپ‌ها (بتا) در دانشگاه صنعتی قم راه‌اندازی شد


  خمارلو: برانکو خواست فقط مدیر رسانه ای باشم


  خسرویی که به دریا زد


  5 مانع برقراری ارتباط موثر رهبران و راه کارهای غلبه بر آنها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: رانندگی با روابط عمومی حداکثر دید