درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 2 بهمن 1397 - 03:06   

حمایت مالی فیسبوک از پژوهشی اخلاقی در آلمان درباره هوش مصنوعی

  حمایت مالی فیسبوک از پژوهشی اخلاقی در آلمان درباره هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب یک

در راستای تحقق روابط عمومی دیجیتال منتشر شد؛ نشریه الکترونیکی بانک ایران زمین

  در راستای تحقق روابط عمومی دیجیتال منتشر شد؛ نشریه الکترونیکی بانک ایران زمین


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398

  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


ادامه ادامه مطلب سه

شبکه های اجتماعی دریچه ورود به دنیای جدید

  شبکه های اجتماعی دریچه ورود به دنیای جدید


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آکسفام: در سال ۲۰۱۸ ابرثروتمندان جهان ثروتمندتر و فقرا فقیرتر شدند
  پیام رسان واتس اپ، ارسال فله ای پیام را محدود کرد
  رونمایی از اولین کامپیوتر کوانتومی تجاری آی بی ام
  حمایت مالی فیسبوک از پژوهشی اخلاقی در آلمان درباره هوش مصنوعی
  آی‌بی‌ام
  شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان های تهران فعال تر خواهد شد
  اعضای هیات رئیسه شورای روابط عمومی شهرستان ری انتخاب شدند
  مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان: روابط عمومی مرجع ارتباط مردم و دستگاه های اجرایی است
  قدردانی مرکز حراست وزارت امور اقتصادی و دارایی از مدیر حراست بیمه دانا
  در بخش پوستری همایش؛ مقاله بیمه دانا، برگزیده همایش مدیریت ریسک و بیمه شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36562صفحه نخست » بانک و بیمهدوشنبه، 24 دی 1397 - 12:56
در برنامه زنده تلویزیونی صورت گرفت: حمایت غافلگیرانه بانک ملت از بچه های کافه داونتیسم
بانک ملت در واکنش به پخش آیتمی در برنامه زنده تلویزیونی تهران ۲۰، کافه داونتیسم، محل کار تعدادی از بچه های مبتلا به اوتیسم و سندرم داون، را مورد حمایت نقدی قرار داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| بانک ملت در واکنش به پخش آیتمی در برنامه زنده تلویزیونی تهران ۲۰، کافه داونتیسم، محل کار تعدادی از بچه های مبتلا به اوتیسم و سندرم داون، را مورد حمایت نقدی قرار داد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، در پی پخش آیتمی در برنامه زنده تلویزیونی تهران ۲۰ از شبکه ۵ سیما درباره کافه داونتیسم که توسط تعدادی از پسران و دختران مبتلا به اوتیسم و سندرم داون اداره می شود و بیان مشکلات مالی این مجموعه از زبان موسس آن، مدیر کل روابط عمومی این بانک براساس دستور دکتر بیگدلی مدیرعامل بانک ملت، روی خط برنامه آمد و از کمک نقدی بلاعوض به این کسب و کار نیکوکارانه خبر داد.


علی اکبر صابریان در این ارتباط تلفنی با برنامه تهران ۲۰ گفت: دکتر بیگدلی مدیرعامل بانک ملت گزارش برنامه تهران ۲۰ با حضور موسس کافه داونتیسم را مشاهده و دستوری مبنی بر کمک مالی به این کسب و کار خلاقانه و خیرخواهانه صادر کردند.
مجری برنامه تلویزیونی نیز در واکنش به این اقدام بانک ملت از مدیرعامل و کارکنان این بانک قدردانی کرد و از مدیرکل دفتر مدیریت و روابط عمومی این بانک خواست تا با حضور در کافه داونتیسم، کمک نقدی را به صورت مستقیم به بچه های سندرم داون و اوتیسم اهدا کند.


براساس این گزارش، صابریان در اجابت درخواست مجری برنامه تهران ۲۰، روز پس از پخش برنامه، با همراهی عوامل برنامه تلویزیونی در کافه داونتیسم حاضر شد و کمک نیکوکارانه مدیرعامل و کارکنان بانک ملت را به مدیر مجموعه اهدا کرد.


مدیر کل روابط عمومی بانک ملت در دیدار با مدیر کافه داونتیسم و بچه های شاغل در کافه اظهار داشت: تولید یا ایجاد اشتغال نیاز به عشق و حتی نیرویی فراتر از آن دارد.


وی افزود: محاسبات و تحلیل هزینه فایده در اموری این چنین خیرخواهانه جایی ندارد اما باعث حس و حال خوب برای افراد و جامعه می شود.


این مقام مسوول در بانک ملت راه اندازی و توسعه کسب و کارهای خدماتی را به دلیل سطح بالای انتظارات مشتریان دشوار توصیف کرد و جسارت و شجاعت موسس کافه داونتیسم را ستود.


وی در عین حال خواستار توجه بیش از پیش نهادهای ذیربط به فعالیت های نیکوکارانه خلاقانه شد.


صابریان به سوابق خدمتی مدیرعامل بانک ملت از ابتدای خدمت در این بانک اشاره کرد و گفت: دکتر بیگدلی مدیرعامل بانک ملت فردی برخاسته از میان کارکنان بانک است که با طی مدارج مختلف اکنون مدیریت عاملی بانک را برعهده دارد.
وی ادامه داد: مدیرعامل بانک ملت در خصوص کارکنان و مردم حساسیت ویژه ای دارند و معتقدند هیچ کسب و کاری بدون توجه به سرمایه های انسانی موفق نخواهد بود.


دبیرکمیته عالی تبلیغات بانک ملت همچنین به نمونه هایی از اقدامات این بانک در حوزه مسوولیت های اجتماعی اشاره کرد و از ساخت ۶۶ مدرسه و ۱۳ خانه بهداشت در مناطق کم برخوردار، خوابگاه دانشجویی، تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی و مشارکت در آزادسازی ۱۷ هزار زندانی جرایم غیرعمد به عنوان نمونه هایی در این حوزه نام برد.


صابریان همچنین هدف بانک ملت از کمک مالی به کافه داونتیسم را رفع بخشی از مشکلات اقتصادی مجموعه و همچنین فرهنگ سازی در میان سایر نهادهای کشور ذکر کرد.


وی در عین حال تاکید کرد: مبتلایان به اوتیسم و سندرم داون بخش جدانشدنی جامعه و نیروی کار با استعدادی هستند که باید در اجتماع حضور فعال داشته باشند.
 

موسس کافه داونتیسم:
بانک ملت اولین سازمانی است که به کمک ما آمده است

آیلین آگاهی، موسس و مدیر کافه داونتیسم در دیدار با صابریان گفت: هدف از راه اندازی این کافه، منافع اقتصادی نبوده و تلاش ما بر حضور فعال اجتماعی بچه های سندروم داون و اوتیسم است.


وی اضافه کرد: بانک ملت اولین سازمانی است که به کمک ما آماده است و این هدیه، شور و نشاط را به جمع ما بازگرداند چرا که با مشکلات مالی و هزینه های سنگین اداره ی کافه مواجه بودیم.


دبیرکمیته عالی تبلیغات بانک ملت در جریان این بازدید، از بخش رسانه روابط عمومی خواست تا از ظرفیت های رسانه ای و اطلاع رسانی بانک در راستای کمک به فعالیت کافه داونتیسم استفاده کند.


در جریان بازدید صابریان از کافه داونتیسم،"علی" یکی از بچه های شاغل در کافه، قطعه موسیقی ای به افتخار جمع حاضر نواخت.


براساس این گزارش، فیلم های مرتبط با این رویداد نیکوکارانه هم اکنون در صفحه رسمی بانک ملت در آپارات به نشانیaparat.com/bankmellat.official قابل مشاهده است.

 



 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  4 تا از بهترین و بدترین عمل‌های روابط عمومی در سال 2018


  آنچه از قوانین اخلاقی روابط عمومی باید بدانیم


  نگاه به روابط عمومی تغییر کرد/ نگاهی گذرا به سیر تطور روابط عمومی در ایران


  روابط عمومی جهاد دانشگاهی کردستان منصوب شد


  رشد سه برابری قیمت کاغذ: روزنامه‌ های ایران تعطیل می‌شوند


  جایگاه روابط عمومی ادارات شهرستانی استان تهران تثبیت خواهد شد


  روابط عمومی ها به محیط شخصی برای مدیران تبدیل نشوند


  مقاله/ چالش های سازمان های رادیو و تلویزیون داخلی و بین المللی


  6 درس مثبت روابط عمومی که می توان از طریق دوستیابی آنلاین آموخت


  روز بسیار غم‌انگیز روزنامه‌نگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: پنج ویژگی یک متخصص روابط عمومی ممتاز