درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 23:25   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36542صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 23 دی 1397 - 12:35
مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران: رویکرد روابط عمومی ها باید بهتر کردن حال مردم باشد
همایش روابط عمومیهای فرمانداری های استان مازندران با محوریت توجه به ظرفیت های شهرستانی و ساماندهی سایت های فرمانداری ها برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| همایش روابط عمومیهای فرمانداری های استان مازندران با محوریت توجه به ظرفیت های شهرستانی و ساماندهی سایت های فرمانداری ها برگزار شد.

به گزارش شارا، در این نشست مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مازندران تغییر رویکرد در اطلاع رسانی فرمانداری ها را برای بهره گیری از ظرفیت های شهرستانی لازم و ضروری توصیف کرد.

عباس مهدوی افزود: انتشار اخبار به شیوه سنتی با مخاطبان ارتباط موثر را برقرار نمی کند و باید از شیوهای نوین خبری بهره برد.

وی اظهار داشت:سایت فرمانداری پیشانی اطلاع رسانی یک شهرستان است و نباید صرفا در انتشار اخبار فرمانداری خلاصه شود.
وی افزود:معرفی و روایت داشته های اقتصای،فرهنگی،گردشگری،جغرافیایی،
انسانی،سیاسی و اجتماعی،کشاورزی و صنعتی و....درروند اطلاع رسانی روابط عمومی فرمانداری ها باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی با اشاره به رویکرد اقتصادی و نشاط اجتماعی استاندار مازندران افزود:در شرایط کنونی که مردم با مشکلات اقتصادی مواجه اند باید زمینه سرمایه گذاری های خرد و کلان را با معرفی فرصت های شهرستانی فراهم کرد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران از راه اندازی میز گفتگو در این روابط عمومی خبر داد و افزود:قصد داریم با دعوت ازنخبگان و فعالان اقتصادی حضورشان را در رسانه ها پررنگ ترکنیم.

وی با تاکید بر رصد و پایش رسانه ای در روابط های فرمانداری ها گفت: باید مشکلات مطرح شده از سوی رسانه ها را رصد و از دستگاه و مجموعه مربوطه پاسخ خواست.

وی افزود :۱۰ آیتم انتخاب روابط عمومی های خلاق استان را طراحی کرده ایم که به زودی در قالب فراخوان اعلام خواهد شد.

وی به نقش اساسی روابط عمومی ها در تحقق برنامه های دولت و استاندار مازندران اشاره کرد و گفت:در برنامه صد روزه استاندار مازندران فعال یا منفعل بودن دستگاه ها و سازمان ها مشخص خواهد شد.

وی گفت:از مدیران دستگاه ها،سازمان ها و مجموعه های مرتبط با دولت خواسته ایم تا برنامه های صد روزه خود را در پرتال استانداری مازندران اطلاع رسانی کنند.

وی حضور جدی در شبکه های اجتماعی و مجازی را برای معرفی فعالیت های انجام شده برای روابط عمومی ها ضروری عنوان کرد و گفت:وقتی فضای مجازی را جدی نگیریم ،از آن سوی مرزها برای افکار عمومی برنامه ریزی و محتوا تولید می شود تا مردم نسبت به آینده کشوردلسرد شوند.

وی تاکید کرد:روابط عمومی تنها در فیلم و عکس و بنر خلاصه نمی شود و باید مشاور ، کارشناس و تحلیل گر افکار عمومی باشد .مدیران هم نباید تنها از روابط عمومی ها انتظار درج اخبار و عکس هایشان را داشته باشند.روابط عمومی در عصر حاضر مجموعه ای است که هنرمندانه برای بهتر شدن جامعه و حال مردم تلاش می کند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد