درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 تیر 1398 - 08:41   

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد


ادامه ادامه مطلب یک

انقلاب نسل پنجم اینترنت نزدیک است

  انقلاب نسل پنجم اینترنت نزدیک است


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان

  انتصاب مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان


ادامه ادامه مطلب سه

مجوز انتشار 27 نشریه دستگاه‌های دولتی صادر شد

  مجوز انتشار 27 نشریه دستگاه‌های دولتی صادر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بیل گیتس واگذاری عرصه به گوگل و اندروید را بزرگ ترین اشتباه عمرش می داند
  طالبان خبرنگاران و رسانه‌های افغانستان را به حمله نظامی تهدید کردند
  کتاب« آداب معاشرت» منتشر شد
  مجوز انتشار 27 نشریه دستگاه‌های دولتی صادر شد
  نام‌نویسی بیمه درمان تکمیلی فرهنگ، هنر و رسانه شروع شد
  توجه بیشتر روابط عمومی ها به تولید محتوا در راستای مدیریت مصرف آب و برق
  خود مدیریتی با هوش هیجانی
  دیدار مدیرعامل بانک توسعه تعاون با استاندار خراسان جنوبی
  پرداخت 9 میلیارد ریال تسهیلات بانک توسعه تعاون به تعاونی عسل تاجکوه استان خراسان جنوبی
  طی سال 97 صورت گرفت: بانک توسعه تعاون استان خراسان جنوبی هزار و چهارصد میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36531صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومییکشنبه، 23 دی 1397 - 07:17
آنچه باید بدانیم!/ سنجش‌ ارتباطات‌ چیست؟
سنجش‌ رسمی‌ ارتباطات‌ اقدامی‌ است‌ که‌ نشان‌ می‌دهد یک‌ سازمان‌ با چه‌ میزان‌ تأثیرگذاری‌ با مخاطبان‌ مطلوب‌ خود ارتباط‌ برقرار می‌کند.اما اخیراً بسیاری‌ از سنجش‌های‌ ارتباطی‌، گروه‌های‌ دیگری‌ را نیز که‌ عقایدشان‌ بر مخاطبان‌ مطلوب‌ سازمان تأثیرگذار است‌ مورد بررسی‌ قرار می‌دهند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| سنجش‌ رسمی‌ ارتباطات‌ اقدامی‌ است‌ که‌ نشان‌ می‌دهد یک‌ سازمان‌ با چه‌ میزان‌ تأثیرگذاری‌ با مخاطبان‌ مطلوب‌ خود ارتباط‌ برقرار می‌کند.اما اخیراً بسیاری‌ از سنجش‌های‌ ارتباطی‌، گروه‌های‌ دیگری‌ را نیز که‌ عقایدشان‌ بر مخاطبان‌ مطلوب‌ سازمان تأثیرگذار است‌ مورد بررسی‌ قرار می‌دهند.


به‌ عبارت‌ دیگر، چنین‌ سنجش‌هایی‌ اطلاعاتی‌ را در دو سطح‌ فراهم‌ می‌آورد: سطح‌ ادراک‌ عمومی‌ [عامه]‌، و سطحی‌ که‌ این‌ ادراک‌ در آن‌ به‌وسیله‌ رهبران‌ فکری‌ و تصمیم‌گیرندگانی‌ که‌ بیشترین‌ مواضع‌ مهم‌ را در یک‌ حوزه‌ به‌ خصوص‌، صنعت‌ و عموماً در اجتماع‌ اشغال‌ کرده‌اند شکل‌ می‌گیرد[خواص‌]. کسب‌ دانش‌ و اطلاعات‌ در این‌ دو سطح‌ به همان‌ میزان‌ که‌ دست‌اندرکاران‌ روابط عمومی در جست‌وجوی‌ راهنما برای‌ ارتباط‌ با مخاطبین‌ خود هستند روز به‌ روز اهمیت‌ بیشتری‌ پیدا می‌کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  قتل دست اندرکاران نشریات در باغ شاه


  زوال روابط عمومی ها


  افزایش اعتبارات اطلاع‌رسانی و تبلیغی دستاورد‌های دستگاه‌های اجرایی/ یک اقدام قابل تحسین


  وزیر علوم آیین‌نامه جدید ارتقای ساختار و عملکرد روابط عمومی‌ها را ابلاغ کرد


  دومین نشست کمیته هماهنگی اطلاع رسانی مدیریت مصرف برق استان تهران


  انقلاب نسل پنجم اینترنت نزدیک است


  باشگاه توانمندسازی استارتاپ‌ها (بتا) در دانشگاه صنعتی قم راه‌اندازی شد


  خمارلو: برانکو خواست فقط مدیر رسانه ای باشم


  خسرویی که به دریا زد


  5 مانع برقراری ارتباط موثر رهبران و راه کارهای غلبه بر آنها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: رانندگی با روابط عمومی حداکثر دید