درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 25 مهر 1400 - 20:00   

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رسانه‌های اجتماعی

  رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب دو

نتایج یک تحقیق جدید: گوشی‌های اندرویدی از شما جاسوسی می‌کنند

  نتایج یک تحقیق جدید: گوشی‌های اندرویدی از شما جاسوسی می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

انتصاب مدیر روابط عمومی شهرداری اردبیل

  انتصاب مدیر روابط عمومی شهرداری اردبیل


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سه نکته مهم درخصوص ساخت برندی محبوب و غیرقابل تفکیک از زندگی مخاطب
  رئیس امور فرهنگی روابط عمومی ستاد از منطقه استان مرکزی بازدید کرد
  نقش روابط‌عمومی در مدیریت امروز
  انتصاب مشاور فرهنگی و رسانه‌ای وزیر ارتباطات
  13 دلیل برای توجه به بازاریابی محتوامحور
  برنامه روابط‌عمومی‌های سازمان جهاد کشاورزی استان ها برای سال ۱۴۰۱ آماده می‌شود
  طرز رفتار و سلو/ اخلاق و تربیت مقدم بر علم و دانش
  برخی بهترین تکنیک های روابط عمومی
  پنج راهکار برای خلق تبلیغات موفق در شبکه های اجتماعی
  رسانه‌های اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36530صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریجمعه، 26 شهریور 1400 - 12:26
تحولات روزمره را چگونه انعکاس دهیم؟
اغلب‌ کارکنان‌ روابط عمومی‌ بخش‌ زیادی‌ از وقت‌ خود را صرف‌ نشر اطلاعات‌ درباره‌ تحولات‌ و رویدادهای‌ روزمره‌ داخلی‌ سازمان‌های‌ خود می‌کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| اغلب‌ کارکنان‌ روابط عمومی‌ بخش‌ زیادی‌ از وقت‌ خود را صرف‌ نشر اطلاعات‌ درباره‌ تحولات‌ و رویدادهای‌ روزمره‌ داخلی‌ سازمان‌های‌ خود می‌کنند. این‌ رویدادها می‌تواند شامل‌ موارد زیر باشد:


1. انتصاب‌، ترفیع‌ یا بازنشستگی‌ مقامات‌ مهم‌ سازمان‌.
2. نشر فصلنامه‌ یا گزارش‌ مالی‌ سالیانه‌.
3. اطلاعات‌ در مورد خدمات‌ همگانی‌.
4. تغییرات‌ معمول‌ یا اصلاحاتی‌ که‌ در تولید، فرایند کار و یا نوشته‌های‌ عادی‌ شرکت‌ روی‌ داده‌ است‌.


این‌ اطلاعات‌ از چنان‌ اهمیتی‌ که‌ جهان‌ را تکان‌ دهند برخوردار نیستند، اما باید انتشار یابند، زیرا اشخاص‌ معینی‌ همیشه‌ علاقه‌مندند تا از آنها آگاه‌ شوند و ضمناً پخش‌ آن‌ به‌ حفظ‌ شهرت‌ و معروفیت‌ سازمان تان‌ در نزد رسانه‌ها کمک‌ خواهد کرد. عوامل‌ اساسی‌ انتقال‌ مؤثر این‌ اطلاعات‌، وضوح‌ و کارآیی‌ آن‌ است‌.


به‌ طور کلی‌ بهترین‌ راه‌ این‌ است‌ که‌ با این‌ رویدادهای‌ معمول‌ مانند خبری‌ تازه‌ برخورد کرد و همان‌ قالب‌ استاندارد اطلاعیه‌ خبری‌ را در پخش‌ آن‌ به‌ کار گرفت‌.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


  رسانه‌های اجتماعی


  هفت نکته ارتباطی برای مدیران روابط عمومی


  طرز رفتار و سلو/ اخلاق و تربیت مقدم بر علم و دانش


  برخی بهترین تکنیک های روابط عمومی


  13 دلیل برای توجه به بازاریابی محتوامحور


  پنج راهکار برای خلق تبلیغات موفق در شبکه های اجتماعی


  سه نکته مهم درخصوص ساخت برندی محبوب و غیرقابل تفکیک از زندگی مخاطب


  سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه‌ و شهرسازی منصوب شد


  مشاور رسانه‌ای سرپرست دانشگاه تهران منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی