درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 3 آبان 1400 - 00:23   

فراخوان دوم آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان دوم آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب سرپرست معاونت ارتباطات معاون حقوقی ریاست جمهوری

  انتصاب سرپرست معاونت ارتباطات معاون حقوقی ریاست جمهوری


ادامه ادامه مطلب سه

فیسبوک، گرفتار در بحران افشاگری

  فیسبوک، گرفتار در بحران افشاگری


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مقاله علمی/ روابط عمومی و هوش مصنوعی: فقط راجع به ماشین ها نیست
  بحران های روابط عمومی برای کسب و کارهای کوچک
  فیسبوک، گرفتار در بحران افشاگری
  نشست مشترک مسئولین روابط عمومی شرکت های پالایشی در شرکت پالایش نفت اصفهان
  سرپرست روابط عمومی شرکت برق منطقه ای خوزستان منصوب شد
  وادکست چیست؟
  پنج قانون جدید برای موفقیت در بازاریابی ویدئویی
  12 قاعده روابط رسانه ای
  مقاله/ نقش روابط عمومی در پایدارسازی سازمان
  بانک رفاه کارگران، مسابقات دوره ای "هوش حفاظتی" برگزار می کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36528صفحه نخست » فناوری نوجمعه، 26 شهریور 1400 - 14:03
محدودیت های روابط عمومی سنتی
دکتر ایلچول کیم - چه تعداد از ما هنوز باور داریم که می توانیم گروه های مختلف مخاطبان را آن گونه که مایلیم پیش بینی، کنترل یا اداره کنیم؟ برعکس، تغییر مسیر بازار از فروشندگان به سمت خریداران به مصرف کنندگان امکان داده است تا بازار را در کنترل خود داشته باشند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| انجمن بازاریابی آمریکا روابط عمومی را این گونه تعریف می­کند: "نوعی مدیریت ارتباطات است که سعی دارد با استفاده از تبلیغات بدون هزینه در رسانه و انواع اطلاع رسانی بدون هزینه بر احساسات، نظر یا عقاید خریداران، مشتریان احتمالی و گروه­های ذی نفع درباره یک شرکت، محصولات و خدمات آن، ارزش یک محصول و خدمات یا فعالیت های یک سازمان تأثیر بگذارد."


تعریفی که در ویکی پدیا از روابط عمومی ارایه شده است این گونه است: "مدیریت جریان اطلاعات میان یک سازمان و مخاطبان آن. روابط عمومی سعی می­کند تا وجهه ای مثبت از یک سازمان یا فرد را برای گروه های ذی نفع آن به تصویر بکشد. فعالیت های معمول در روابط عمومی عبارتند از سخنرانی در کنفرانس ها، بردن جوایز صنعتی، همکاری با مطبوعات و ارتباطات کارمندان."


این تعاریف، منطقی و متعادل به نظر می رسند اما نشان دهنده رویکردی سازمان محور هستند. چه تعداد از ما هنوز باور داریم که می توانیم گروه های مختلف مخاطبان را آن گونه که مایلیم پیش بینی، کنترل یا اداره کنیم؟ برعکس، تغییر مسیر بازار از فروشندگان به سمت خریداران به مصرف کنندگان امکان داده است تا بازار را در کنترل خود داشته باشند.

 

چهارc به جای چهارp بیانگر این واقعیت است. (خواست و نیاز مصرف کننده به جای محصول، هزینه ای قابل پرداخت به جای قیمت، سهولت خرید به جای مکان، ارتباطات به جای ترویج) این واگرایی و همگرایی رسانه ها شرایط "اقتصاد کلان" در صنعت رسانه را فروریخت و برای تک تک افراد این امکان را به وجود آورده است تا رسانه خود را داشته باشند.

 

علاوه بر این، فن آوری ارتباطات از راه دور که توسط اینترنت حمایت می شود، ارتباطات شبکه ای تعاملی را با محتوای مولتی مدیا ممکن می سازد و مهمتر این که ما در حال ورود به بعد چهارم بازاریابی رقابتی می شویم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  مقاله/ نقش روابط عمومی در پایدارسازی سازمان


  فراخوان دوم آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


  وادکست چیست؟


  مقاله علمی/ روابط عمومی و هوش مصنوعی: فقط راجع به ماشین ها نیست


  12 قاعده روابط رسانه ای


  پنج قانون جدید برای موفقیت در بازاریابی ویدئویی


  از مدی پیروی کنید که شما را از دیگران متمایز کند


  3 مسئله ارتباطی بزرگ که توجه فوری می طلبد


  انتصاب سرپرست معاونت ارتباطات معاون حقوقی ریاست جمهوری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دوم آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی