درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 22:54   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36525صفحه نخست » آموزش روابط عمومیپنجشنبه، 7 مرداد 1400 - 11:48
تدوین گزارش‌ ارزیابی‌ روزمره‌ به شکلی نوین
متداول‌ترین‌ نوع‌ ارزیابی‌ که‌ یک‌ کارگزار روابط عمومی‌ باید انجام‌ دهد تدوین‌ گزارش‌ غیر رسمی‌ درباره‌ پیشرفت‌ کار است‌ که‌ معمولاً به‌ صورت ماهانه‌، دو ماه‌ یک بار یا فصلی‌، و به‌ شکل‌ جامع تری‌ در پایان‌ هر سال‌ فراهم‌ می‌آید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| متداول‌ترین‌ نوع‌ ارزیابی‌ که‌ یک‌ کارگزار روابط عمومی‌ باید انجام‌ دهد تدوین‌ گزارش‌ غیر رسمی‌ درباره‌ پیشرفت‌ کار است‌ که‌ معمولاً به‌ صورت ماهانه‌، دو ماه‌ یک بار یا فصلی‌، و به‌ شکل‌ جامع تری‌ در پایان‌ هر سال‌ فراهم‌ می‌آید.

 

چنین‌ گزارشی‌ یکی‌ از استانداردهای‌ ضروری‌ در هر بنگاه‌ روابط‌ عمومی‌ است‌، هر چند که‌ برخی‌ اوقات‌، ادارات‌ داخلی‌ یک‌ سازمان‌ هم‌ برای‌ اینکه‌ ناظر خارجی‌ را در جریان‌ آخرین‌ کارهایی‌ که‌ در حوزه‌ روابط‌عمومی‌ انجام‌ گرفته‌ قرار دهند، گزارش‌هایی‌ از این‌ قبیل‌ تهیه‌ می‌کنند.


گزارش‌های‌ ارزیابی‌ اغلب‌ از چارچوب‌ یادداشت‌های‌ اداری‌ پیروی‌ می‌کنند. این‌ گزارش‌ها با توضیح‌ کوتاهی‌ درباره‌ هدف‌هایی‌ که‌ برای‌ یک‌ دوره‌ به‌ خصوص‌ تعیین‌ شده‌ بود آغاز می‌شود و سپس‌ به‌ شرح‌ خلاصه‌ای‌ از نحوه‌ دستیابی‌ به‌ این‌ هدف‌ها می‌پردازد. آن‌گاه‌، یکایک‌ کارهای‌ خاصی‌ که‌ انجام‌ گرفته‌ است‌، معمولاً به‌ صورت‌ فهرستی‌ از فعالیت‌ها یا گزارش‌های‌ تبلیغی‌ مطبوعاتی‌، برشمرده‌ می‌شود.


در گزارش‌هایی‌ که‌ پس‌ از پایان‌ سال‌ یا انجام‌ یک‌ پروژه‌ مهم‌ تهیه‌ می‌شود، معمولاً یک‌ بخش‌ نتیجه‌گیری‌ هم‌ وجود دارد که‌ تأثیرات‌ اجرای‌ این‌ پروژه‌ را تشریح‌ می‌کند و اثر آن‌ را بر روند پروژه‌های‌ آتی‌ نشان‌ می‌دهد. این‌ نتیجه‌گیری‌، گزارش‌ را به‌ پیش‌ درآمد طبیعی‌عرضه‌ یک‌ پیشنهاد تازه‌ یا اصلاحی‌ تبدیل‌ می‌کند.


برای‌ اینکه‌ بتوانید مقدمات‌ گزارشی‌ جامع‌ و متقاعدکننده‌ را تدارک‌ ببینید، باید پرونده‌ کارهایی‌ را که‌ انجام‌ داده‌اید و تاریخ‌ آن‌را به‌ دقت‌ بایگانی‌ کنید. مثلاً در صورت‌ امکان‌ باید قادر باشید هر یک‌ از اطلاعیه‌های‌ خبری‌ را که‌ سبب‌ انتشار گزارشی‌ به‌ مطبوعات‌ شده‌ است‌ ردیابی‌ کنید و در صورتی‌که‌ در یک‌ مدت‌ کوتاه‌ اطلاعیه‌های‌ زیادی‌ منتشر شده‌ باشد، انجام‌ این‌ وظیفه‌ مستلزم‌ بایگانی‌ دقیق‌ تمامی‌ آنها است‌.

 

بریده‌ جراید باید حفظ‌ و به‌ دقت‌ علامت‌گذاری‌ شود (بیشتر بنگاه‌های‌ روابط‌ عمومی‌ نسخه‌هایی‌ از بریده‌ جراید را همراه‌ با گزارش‌ ارسال‌ می‌دارند). به‌خاطر داشته‌ باشید که‌ گزارش‌ ارزیابی‌ در صورت‌ امکان‌ پیش‌ از تقاضای‌ مشتری‌ ارسال‌ شود، به‌ نحوی‌ که‌ هرگز ناگزیر نشوید در برابر شکوه‌ مشتری‌ که‌ می‌پرسد «این‌ اواخر برای‌ من‌ چه‌ کرده‌اید؟» پاسخی‌ انفعالی‌ بدهید.

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد