درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 2 بهمن 1397 - 03:05   

حمایت مالی فیسبوک از پژوهشی اخلاقی در آلمان درباره هوش مصنوعی

  حمایت مالی فیسبوک از پژوهشی اخلاقی در آلمان درباره هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب یک

در راستای تحقق روابط عمومی دیجیتال منتشر شد؛ نشریه الکترونیکی بانک ایران زمین

  در راستای تحقق روابط عمومی دیجیتال منتشر شد؛ نشریه الکترونیکی بانک ایران زمین


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398

  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


ادامه ادامه مطلب سه

شبکه های اجتماعی دریچه ورود به دنیای جدید

  شبکه های اجتماعی دریچه ورود به دنیای جدید


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آکسفام: در سال ۲۰۱۸ ابرثروتمندان جهان ثروتمندتر و فقرا فقیرتر شدند
  پیام رسان واتس اپ، ارسال فله ای پیام را محدود کرد
  رونمایی از اولین کامپیوتر کوانتومی تجاری آی بی ام
  حمایت مالی فیسبوک از پژوهشی اخلاقی در آلمان درباره هوش مصنوعی
  آی‌بی‌ام
  شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان های تهران فعال تر خواهد شد
  اعضای هیات رئیسه شورای روابط عمومی شهرستان ری انتخاب شدند
  مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان: روابط عمومی مرجع ارتباط مردم و دستگاه های اجرایی است
  قدردانی مرکز حراست وزارت امور اقتصادی و دارایی از مدیر حراست بیمه دانا
  در بخش پوستری همایش؛ مقاله بیمه دانا، برگزیده همایش مدیریت ریسک و بیمه شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36525صفحه نخست » آموزش روابط عمومیدوشنبه، 24 دی 1397 - 08:00
تدوین گزارش‌ ارزیابی‌ روزمره‌ به شکلی نوین
متداول‌ترین‌ نوع‌ ارزیابی‌ که‌ یک‌ کارگزار روابط عمومی‌ باید انجام‌ دهد تدوین‌ گزارش‌ غیر رسمی‌ درباره‌ پیشرفت‌ کار است‌ که‌ معمولاً به‌ صورت ماهانه‌، دو ماه‌ یک بار یا فصلی‌، و به‌ شکل‌ جامع تری‌ در پایان‌ هر سال‌ فراهم‌ می‌آید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| متداول‌ترین‌ نوع‌ ارزیابی‌ که‌ یک‌ کارگزار روابط عمومی‌ باید انجام‌ دهد تدوین‌ گزارش‌ غیر رسمی‌ درباره‌ پیشرفت‌ کار است‌ که‌ معمولاً به‌ صورت ماهانه‌، دو ماه‌ یک بار یا فصلی‌، و به‌ شکل‌ جامع تری‌ در پایان‌ هر سال‌ فراهم‌ می‌آید.

 

چنین‌ گزارشی‌ یکی‌ از استانداردهای‌ ضروری‌ در بنگاه‌ روابط‌ عمومی‌ است‌، هر چند که‌ برخی‌ اوقات‌، ادارات‌ داخلی‌ یک‌ سازمان‌ هم‌ برای‌ اینکه‌ ناظر خارجی‌ را در جریان‌ آخرین‌ کارهایی‌ که‌ در حوزه‌ روابط‌عمومی‌ انجام‌ گرفته‌ قرار دهند، گزارش‌هایی‌ از این‌ قبیل‌ تهیه‌ می‌کنند.


گزارش‌های‌ ارزیابی‌ اغلب‌ از چارچوب‌ یادداشت‌های‌ اداری‌ پیروی‌ می‌کنند. این‌ گزارش‌ها با توضیح‌ کوتاهی‌ درباره‌ هدف‌هایی‌ که‌ برای‌ یک‌ دوره‌ به‌ خصوص‌ تعیین‌ شده‌ بود آغاز می‌شود و سپس‌ به‌ شرح‌ خلاصه‌ای‌ از نحوه‌ دستیابی‌ به‌ این‌ هدف‌ها می‌پردازد. آن‌گاه‌، یکایک‌ کارهای‌ خاصی‌ که‌ انجام‌ گرفته‌ است‌، معمولاً به‌ صورت‌ فهرستی‌ از فعالیت‌ها یا گزارش‌های‌ تبلیغی‌ مطبوعاتی‌، برشمرده‌ می‌شود.


در گزارش‌هایی‌ که‌ پس‌ از پایان‌ سال‌ یا انجام‌ یک‌ پروژه‌ مهم‌ تهیه‌ می‌شود، معمولاً یک‌ بخش‌ نتیجه‌گیری‌ هم‌ وجود دارد که‌ تأثیرات‌ اجرای‌ این‌ پروژه‌ را تشریح‌ می‌کند و اثر آن‌ را بر روند پروژه‌های‌ آتی‌ نشان‌ می‌دهد. این‌ نتیجه‌گیری‌، گزارش‌ را به‌ پیش‌ درآمد طبیعی‌عرضه‌ یک‌ پیشنهاد تازه‌ یا اصلاحی‌ تبدیل‌ می‌کند.


برای‌ اینکه‌ بتوانید مقدمات‌ گزارشی‌ جامع‌ و متقاعدکننده‌ را تدارک‌ ببینید، باید پرونده‌ کارهایی‌ را که‌ انجام‌ داده‌اید و تاریخ‌ آن‌را به‌ دقت‌ بایگانی‌ کنید. مثلاً در صورت‌ امکان‌ باید قادر باشید هر یک‌ از اطلاعیه‌های‌ خبری‌ را که‌ سبب‌ انتشار گزارشی‌ به‌ مطبوعات‌ شده‌ است‌ ردیابی‌ کنید و در صورتی‌که‌ در یک‌ مدت‌ کوتاه‌ اطلاعیه‌های‌ زیادی‌ منتشر شده‌ باشد، انجام‌ این‌ وظیفه‌ مستلزم‌ بایگانی‌ دقیق‌ تمامی‌ آنها است‌.

 

بریده‌ جراید باید حفظ‌ و به‌ دقت‌ علامت‌گذاری‌ شود (بیشتر بنگاه‌های‌ روابط‌ عمومی‌ نسخه‌هایی‌ از بریده‌ جراید را همراه‌ با گزارش‌ ارسال‌ می‌دارند). به‌خاطر داشته‌ باشید که‌ گزارش‌ ارزیابی‌ در صورت‌ امکان‌ پیش‌ از تقاضای‌ مشتری‌ ارسال‌ شود، به‌ نحوی‌ که‌ هرگز ناگزیر نشوید در برابر شکوه‌ مشتری‌ که‌ می‌پرسد «این‌ اواخر برای‌ من‌ چه‌ کرده‌اید؟» پاسخی‌ انفعالی‌ بدهید.

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  4 تا از بهترین و بدترین عمل‌های روابط عمومی در سال 2018


  آنچه از قوانین اخلاقی روابط عمومی باید بدانیم


  نگاه به روابط عمومی تغییر کرد/ نگاهی گذرا به سیر تطور روابط عمومی در ایران


  روابط عمومی جهاد دانشگاهی کردستان منصوب شد


  رشد سه برابری قیمت کاغذ: روزنامه‌ های ایران تعطیل می‌شوند


  جایگاه روابط عمومی ادارات شهرستانی استان تهران تثبیت خواهد شد


  روابط عمومی ها به محیط شخصی برای مدیران تبدیل نشوند


  مقاله/ چالش های سازمان های رادیو و تلویزیون داخلی و بین المللی


  6 درس مثبت روابط عمومی که می توان از طریق دوستیابی آنلاین آموخت


  روز بسیار غم‌انگیز روزنامه‌نگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: پنج ویژگی یک متخصص روابط عمومی ممتاز