درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 دی 1397 - 16:31   

سه تفاوت بین آدم مغرور و فرد با وقار

  سه تفاوت بین آدم مغرور و فرد با وقار


ادامه ادامه مطلب یک

حسین محب اهری، بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون درگذشت

  حسین محب اهری، بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون درگذشت


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398

  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


ادامه ادامه مطلب سه

رفتاری که گوگل با لینک‌ها دارد

  رفتاری که گوگل با لینک‌ها دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  محدودیت های روابط عمومی سنتی
  آنچه باید بدانیم!/ تعریف روابط عمومی
  گزارش مجمع جهانی اقتصاد از «ریسک‌های جهان» در سال ۲۰۱۹
  مجمع جهانی اقتصاد
  گردهمایی روابط عمومی اداره های جغتای
  مارتی، ربات کنترل از راه دوری که مواظب تمیزی فروشگاه‌هاست
  مدیرعامل بانک ملی ایران: روابط عمومی فعال و تهاجمی مطلوب ماست
  مدیر روابط‌عمومی ‌نظام‌‌ پزشکی‌ از سمت خود کناره گیری کرد
  کارگروه ارتباطات و اطلاع رسانی شهرستان ملایر برگزار شد
  اثرات منفی تبلیغات تجاری در برنامه‌های کودک: تبلیغات صدا و سیما برای جسم و جان کودکان مضر است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36519صفحه نخست » بانک و بیمهشنبه، 22 دی 1397 - 22:11
رویکرد حمایتی بانک مسکن در بخش مسکن
عبده تبریزی معتقد است که بانک مسکن طی سال های گذشته توانسته رویکرد حمایتی در بخش مسکن را از سوی دولت به خوبی نمایندگی کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-||  عبده تبریزی معتقد است که بانک مسکن طی سال های گذشته توانسته رویکرد حمایتی در بخش مسکن را از سوی دولت به خوبی نمایندگی کند.

به گزارش شارا به نقل از
روابط عمومی بانک مسکن، حسین عبده تبریزی اقتصاددان و صاحب نظر حوزه مسکن با بیان اینکه در مواجهه با بازار مسکن دو رویکرد قابل تعریف است، به پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، اعلام کرد: این دو رویکرد شامل رویکرد بازار آزاد و رویکرد حمایتی می شود. در این میان در حوزه املاک مسکونی ارزان قیمت برای اقشار کم درآمد، رویکرد تامین مالی بر مبنای دیدگاه های حمایتی شکل می گیرد. طی سال های گذشته بانک مسکن همچون یک بانک توسعه ای تخصصی در بخش مسکن، این رویکرد را نمایندگی کرده و پیش برده است.

وی ادامه داد: برای آنکه دولت بتواند رویکرد حمایتی در بخش مسکن را همچون سال های گذشته پیش ببرد می تواند علاوه بر اقدامات و سیاست هایی که هم اکنون پیاده کرده، چهار اقدام مکمل دیگر نیز اجرایی کند.

این صاحبنظر حوزه مسکن اقدام نخست را راه اندازی سامانه جامع بازار اجاره و اعتبارسنجی در این بازار دانست و افزود: دولت و بانک مسکن نخست برای تکمیل کردن رویکرد حمایتی خود از اقشار کم درآمد، می تواند اولویت در اعطای تسهیلات را به خانوارهایی اختصاص دهد که به صورت بلندمدت مستاجر بوده و هیچ یک از اعضای خانواده صاحب ملک مسکونی نیستند. این اقدام از طریق راه اندازی سامانه جامع بازار اجاره و اعتبارسنجی در این بازار پیاده سازی کند.

وی به اقدام دوم اشاره کرد و گفت: اقدام دولت می تواند کمک به سازندگان واحدهای مسکونی ارزان قیمت از طریق خرید مصالح به صورت عمده از سوی بانک تخصصی حوزه باشد. در این صورت امکان چانه زنی بیشتر در برابر تولیدکنندگان مصالح ساختمانی افزایش پیدا می کند.
عبده تبریزی در عین حال اقدام سوم را ایجاد تیم خرید حرفه ای عنوان کرد و توضیح داد: این تیم به منظور رصد فرصت ها و خرید مستمر واحدهای مسکونی ارزان قیمت نوساز و دست دوم(به صورت مستقل یا براساس اعلام نیاز متقاضیان تسهیلات) با قیمت مناسب در

سطح کشور و و اگذاری آنها به قیمت مناسب به متقاضیان (خانه اولی ها) تسهیلات مسکن می تواند پیگیری شود.

به گفته وی اقدام مکمل چهارم نیز ایجاد صندوق های سرمایه گذاری اجاره به شرط تملیک است.

وی تصریح کرد: بانک مسکن در مقام بانکی توسعه ای می تواند صندوق هایی تخصصی در حوزه املاک ارزان قیمت و ویژه اقشار کم درآمد ایجاد کند که براساس آن مدل های تامین مالی ترکیبی، با تجمیع منابع شامل کمک های دولتی، کمک افراد خیر، منابع بیمه بیکاری و منابع خود اقشار ضعیف، واحدهای مسکونی را در قالب قرارداد اجاره به شرط تملیک از عرضه کنندگان تحویل گرفته و در اختیار آن اقشار قرار دهند.


وی ادامه داد: در این صورت اجاره بهای پرداختی توسط فرد عملا هزینه نبوده و نوعی سرمایه گذاری برای او محسوب خواهد شد.


عبده تبریزی تاکید کرد: این صندوق ها براساس سازوکارهای سازمان بورس و به صورت خصوصی تاسیس و اداره خواهند شد. این صندوق ها، کارمزدهای تعریف شده خواهند داشت تا باعث ایجاد رقابت بین بخش خصوصی شوند و تجمیع و مرتبط سازی عرضه و تقاضا به بهترین شکل ممکن صورت گیرد.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مقاله روزنامه نگار نباید «ترتیب داده شده از قبل» و القاء و یا به خواست شخص ثالث باشد


  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


  سومین نشست اعضای کارگروه روابط عمومی های فدراسیون های ورزشی برگزار شد


  اثرات منفی تبلیغات تجاری در برنامه‌های کودک: تبلیغات صدا و سیما برای جسم و جان کودکان مضر است


  مدیرعامل بانک ملی ایران: روابط عمومی فعال و تهاجمی مطلوب ماست


  کتاب رسانه اجتماعی برای ارتباط استراتژیک


  کاربرد جلسات‌ گروهی‌ در روابط عمومی


  کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر می شود


  آشنایی با فعالیت های دکتر حسن ربیعی


  سومین اجلاس مدیران و رؤسای روابط عمومی صنعت پتروشیمی برگزار شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: پنج ویژگی یک متخصص روابط عمومی ممتاز