درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 دی 1397 - 16:01   

سه تفاوت بین آدم مغرور و فرد با وقار

  سه تفاوت بین آدم مغرور و فرد با وقار


ادامه ادامه مطلب یک

حسین محب اهری، بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون درگذشت

  حسین محب اهری، بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون درگذشت


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398

  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


ادامه ادامه مطلب سه

رفتاری که گوگل با لینک‌ها دارد

  رفتاری که گوگل با لینک‌ها دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  محدودیت های روابط عمومی سنتی
  آنچه باید بدانیم!/ تعریف روابط عمومی
  گزارش مجمع جهانی اقتصاد از «ریسک‌های جهان» در سال ۲۰۱۹
  مجمع جهانی اقتصاد
  گردهمایی روابط عمومی اداره های جغتای
  مارتی، ربات کنترل از راه دوری که مواظب تمیزی فروشگاه‌هاست
  مدیرعامل بانک ملی ایران: روابط عمومی فعال و تهاجمی مطلوب ماست
  مدیر روابط‌عمومی ‌نظام‌‌ پزشکی‌ از سمت خود کناره گیری کرد
  کارگروه ارتباطات و اطلاع رسانی شهرستان ملایر برگزار شد
  اثرات منفی تبلیغات تجاری در برنامه‌های کودک: تبلیغات صدا و سیما برای جسم و جان کودکان مضر است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36512صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 22 دی 1397 - 12:37
در روزهایی که ضعف روابط عمومی ها مشهود است: موفقیت کشوری روابط عمومی اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد
نکته بسیار حائز اهمیت دیگر در خصوص روابط عمومی اورژانس 115 استان، تعامل خوب با رسانه ها است به گونه ای که این روابط عمومی که بی شک از فعالترین روابط عمومی ها در خصوص تولید خبر می باشد ، توانسته است بیشترین بازنشری اخبار تولیدی دستگاه خود را در رسانه های کشوری و محلی داشته باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| نکته بسیار حائز اهمیت دیگر در خصوص روابط عمومی اورژانس 115 استان، تعامل خوب با رسانه ها است به گونه ای که این روابط عمومی که بی شک از فعالترین روابط عمومی ها در خصوص تولید خبر می باشد ، توانسته است بیشترین بازنشری اخبار تولیدی دستگاه خود را در رسانه های کشوری و محلی داشته باشد.

در خصوص اهمیت روابط عمومی برای دستگاه های دولتی ، غیردولتی، شرکت ها و ... بارها گفته شده و شنیده ایم اما اینکه مهم بودن این بخش از یک دستگاه تا چه اندازه در میان مسئولین و مدیران جدی گرفته می شود در واقعیت بسیار متفاوت است به گونه ای که بسیاری از دستگاه های دولتی ، اهمیت روابط عمومی را چندان جدی نمی گیرند.

 

 البته هستند دستگاه هایی که در این زمینه بسیار خوب عمل می کنند و موفقیت های خوبی هم در کار خود می بینند. برای نمونه یکی از روابط عمومی های فعال استان که به عنوان شاخص در یکی از وظایف مربوطه توانسته است یک موفقیت کشوری کسب کند، روابط عمومی اورژانس 115 استان است که در سطح کشور توانسته است رتبه دوم تولید خبر را پس از استان تهران به دست بیاورد.

بنابر این گزارش روابط عمومی اورژانس 115 استان توانسته است با تولید 168 خبر از حوادث استان در سال جاری پس از استان تهران رتبه دوم کشور را بدست آورد.


در بخش دیگری از این گزارش نورالله قنبری مدیر روابط عمومی اورژانس 115 استان با احتساب تولید خبر پس از دو مدیر روابط عمومی تهران در رتبه سوم قرار گرفته است که می تواند عملکرد بسیار با ارزشی برای یک مدیر روابط عمومی باشد.


اما نکته بسیار حائز اهمیت دیگر در خصوص روابط عمومی اورژانس 115 استان ، تعامل خوب با رسانه ها است به گونه ای که این روابط عمومی که بی شک از فعالترین روابط عمومی ها در خصوص تولید خبر می باشد ، توانسته است بیشترین بازنشری اخبار تولیدی دستگاه خود را در رسانه های کشوری و محلی داشته باشد. ضمن اینکه کیفیت اخبار این روابط عمومی به گونه است که برای رسانه ها دارای اطلاعات جامع و مفید است .


به هر جهت برای رسانه ها کار کردن با چنین روابط عمومی هایی با این کیفیت کاری مطمئنا بسیار آسانتر و موثرتر است و به برخی از مدیران روابط عمومی های دستگاه هایی که متاسفانه در برخی مسائل خاص در تعامل با رسانه ها و یا بی برنامگی های مفرط در حوزه اطلاع رسانی محو شده اند ، توصیه می شود از این موفقیت همکارشان در اورژانس 115 درس گرفته و به وظایف واقعی خود جامه عمل بپوشانند.

توصیه به روابط عمومی ها برای مطالعه!
برخی اطلاعات مفید در خصوص جایگاه روابط عمومی در گزارشی به قلم "نیلوفر شهدوست" تحت عنوان" روابط عمومی چیست و چه تفاوتی با تبلیغات دارد؟ : روابط عمومی، در واقع به مفهوم "متقاعد کردن" آدم‌هاست. برای اینکه ایده یا محصول خود را بفروشید یا از حُسن اعمال و اقدامات شرکت‌تان به دیگران بگویید، باید مخاطب را متقاعد و توجیه کنید.


جامعه‌ی روابط عمومی امریکا (PRSA) روابط عمومی را این‌طور تعریف می‌کند: «روابط عمومی، فرایند ارتباطات راهبردی است که میان جامعه و سازمان‌ها روابط سودمند دوسویه ایجاد می‌کند». کارمندان بخش روابط عمومی مهارت خوبی در داستان‌سرایی دارند؛ زیرا آنها باید توان روایت کردن اوضاع سازمان را برای سایرین داشته باشند.


روابط عمومی برای حفاظت و افزایش حُسن‌ شهرت کسب‌و‌کار سازمان تلاش می‌کند و این کار را از طریق رسانه‌های گوناگون و شبکه‌های اجتماعی پیش می‌برد.


امروزه شبکه‌های اجتماعی همه چیز را به شدت تحت تأثیر قرار داده‌اند و روابط عمومی نیز از این قاعده مستثنی نیست. نیروهای روابط عمومی باید تمام کانال‌های ارتباطی با سازمان را تحت نظر داشته باشند و با یافتن نکات و نظرات منفی از محیط خارج و مخاطبان، کاستی‌ها و نارضایتی‌ها را به درون شرکت و سازمان انتقال دهند و با پیدا کردن نکات و نظرات مثبت، از آنها برای تبلیغات مؤثر استفاده کند.


در حقیقت روابط عمومی نماینده‌ای برای ارتباط سازمان با محیط خارج است. متخصصین روابط عمومی وظیفه‌ی ایجاد وجهه و تصویر مناسب برای سازمان را بر عهده دارند.


شغل آنها ایجاد ذهنیت مثبت از سازمان در بین مردم، آگاه‌سازی جامعه از فعالیت‌های درون سازمان، توضیح سیاست‌ها و مدیریت کنترل کمپین‌های سیاسی است.


گستره‌ی فعالیت روابط عمومی بسیار وسیع است. این گستره می‌تواند از مدیریت ارتباط با مشتریان تا ایجاد ارتباط میان شاخه‌های مختلف یک سازمان را پوشش دهد.


ابزارهای مورد استفاده در روابط عمومی شامل موارد زیر است:
- برگزاری سخنرانی‌ها و کنفرانس‌ها
- مصاحبه و مدیریت پوشش خبری
- ارتباط با مطبوعات
- تحقیقات بازار مبتنی بر اطلاعات مشتریان و مخاطبان سازمان
- برگزاری مراسم و رویدادها
- استفاده از شبکه‌های مجازی و ارتباطی تحت وب
- کنترل و مدیریت راهبردی بحران‌های مرتبط با روابط عمومی
- پوشش تبلیغات رسانه‌ای و پاسخگویی به نظرات مثبت و منفی خارج سازمان

تابناک کهگیلویه و بویراحمد

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مقاله روزنامه نگار نباید «ترتیب داده شده از قبل» و القاء و یا به خواست شخص ثالث باشد


  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


  سومین نشست اعضای کارگروه روابط عمومی های فدراسیون های ورزشی برگزار شد


  اثرات منفی تبلیغات تجاری در برنامه‌های کودک: تبلیغات صدا و سیما برای جسم و جان کودکان مضر است


  مدیرعامل بانک ملی ایران: روابط عمومی فعال و تهاجمی مطلوب ماست


  کتاب رسانه اجتماعی برای ارتباط استراتژیک


  کاربرد جلسات‌ گروهی‌ در روابط عمومی


  کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر می شود


  آشنایی با فعالیت های دکتر حسن ربیعی


  سومین اجلاس مدیران و رؤسای روابط عمومی صنعت پتروشیمی برگزار شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: پنج ویژگی یک متخصص روابط عمومی ممتاز