درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 1 فروردین 1398 - 04:54   

نوروز: پیدایش آن و برخی از رویدادهای این روز

  نوروز: پیدایش آن و برخی از رویدادهای این روز


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی

  فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

سرپرست روابط عمومی امداد خودرو ایران منصوب شد

  سرپرست روابط عمومی امداد خودرو ایران منصوب شد


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوروز: پیدایش آن و برخی از رویدادهای این روز
  افزایش سرمایه ٢٠٣ درصدی بانک صادرات ایران ثبت نهایی شد
  چهار خدمت جدید به قابلیت‌های اپلیکیشن«صاپ» اضافه شد
  دسترسی به نسخه IOS تقویم دیجیتال سال 1398 بانک ملی ایران
  کلنگ زنی یک باب مدرسه در استان خراسان جنوبی با مشارکت بانک ملی ایران
  بانک ملی ایران رکورد خود را شکست
  آمادگی کامل بانک ملی ایران برای خدمت رسانی در ایام نوروز
  پیام تبریک مدیر عامل بانک صنعت و معدن به مناسبت فرا رسیدن سال نو
  سال نو مبارک
  تجلیل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان به عنوان روابط عمومی برتر استان یزد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36509صفحه نخست » بانک و بیمهشنبه، 22 دی 1397 - 12:30
تاکید مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران بر خروج از بنگاهداری و افزایش سطح خدمت به مشتریان
مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر لزوم خروج بانک ها از بنگاهداری، گفت: هیچ کس به اندازه ما راغب نیست که املاک مازادو بنگاه هایش را بفروشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر لزوم خروج بانک ها از بنگاهداری، گفت: هیچ کس به اندازه ما راغب نیست که املاک مازادو بنگاه هایش را بفروشد.
 
 
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمد رضا حسین زاده در نشست عصر همایش بررسی عملکرد سه ماهه سوم واحدهای این بانک در سال 97 با اشاره به این که واگذاری املاک و اموال مازاد و نیز بنگاه های بانک می تواند به آزاد شدن منابع و نیز بهبود صورت های مالی بیانجامد، افزود: بسیاری از بنگاه ها، با وجود مخالفت های هیات مدیره به بانک واگذار شده و اداره کردن آن ها هم برای ما مشکل است.
 
 وی همچنین با اشاره به تلاش های انجام شده برای بهبود وضعیت رفاهی بازنشستگان بانک، خاطرنشان کرد: تا حد امکان نباید اجازه دهیم شرایط اقتصادی، کارکنان و بازنشستگان را با مشکل مواجه کند.
 
 حسین زاده همچنین بر لزوم استفاده از همه ظرفیت های قانونی برای کسب منافع توسط واحدهای بانک تاکید کرد و گفت: در روزها آخر سال، باید همه توان بانک در جهت افزایش رضایت مشتریان به کار گرفته شود.
 
 به سمت افزایش درآمدهای بانک پیش می رویم
 عضو هیات مدیره بانک ملی ایران نیز در این همایش با تاکید بر اینکه امروز نظام بانکی در بخش عملکرد، سودآوری و... با موانع متعددی رو به روست، گفت: انتظارات دولت و مردم از بانک ملی ایران به عنوان بزرگ ترین بانک دولتی کشور بسیار ویژه است.
 
 برات کریمی افزود: این بانک به عنوان یک بنگاه اقتصادی و موسسه مالی و اعتباری متفاوت تر از سایر بخش هاست چرا که باید علاوه بر سودآوری، تکالیفمان را نیز انجام دهیم.
 
 وی ادامه داد: باید هزینه ها و درآمدها با هم همخوانی داشته باشند و به سمت افزایش درآمد بانک پیش برویم.
 
 این عضو هیات مدیره بانک با تاکید بر اینکه باید نوع نگاهمان را در بحث خرید دین عوض کنیم، اظهار کرد: امروز می توانیم روش تامین مالی را به سمت خرید دین و اعتبارات اسنادی هدایت کنیم.
 
 کریمی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه فروش اموال مازاد مورد تاکید مقام معظم رهبری و تکلیف دولت و وزارت امور اقتصادی و دارایی برای خروج از بنگاه داری بانک هاست، باید توجه بیشتری در این بخش صورت گیرد. البته فروش اموال مازاد بانک طی چند ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل دو برابر شده است ک باید همچنان ادامه یابد.
 
 قابلیت های اپلیکیشن 60 در نظام بانکی بی سابقه است
 دیگر عضو هیات مدیره بانک هم با بیان اینکه اگر فرآیندها در سازمانی به درستی انجام شوند، از هزاران میلیارد هزینه جلوگیری خواهد شد، گفت: باید هزینه عملکردهای نامناسب کاهش یابد.
 
 مسعود خاتونی تصریح کرد: در یک موسسه مالی و اقتصادی یک هدف بیشتر نباید مورد تاکید باشد و آن هم این است که آثار عملکرد ما به درستی در زندگی مردم پدیدار شود.
 
 وی با بیان اینکه مردم انتظار دارند سرویس های بانکی به ویژه سرویس های برون شعب پا به پای تحولات بانکی دنیا به روز شوند، اضافه کرد: طی چند ماه گذشته میزان استمرار سامانه تحویلداری تحت وب به بیش از ۹۵ درصد رسید و همراه با این سامانه، حسابداری متمرکز نیز استقرار یافت که در تلاشیم تا پایان امسال ۷۰ درصد شعب بانک به این سامانه تجهیز شوند.
 
 این عضو هیات مدیره بانک بیان کرد: اپلیکیشن ۶۰ با قابلیت صدور رمز اول و دوم کارت در نظام بانکی بی سابقه است و به دنبال توسعه و ارایه محصولات جدید در این اپلیکیشن هستیم.
 
 فروش دارایی های مازاد مورد توجه است
 عضو دیگر هیات مدیره بانک با تاکید بر اینکه باید در بخش فروش دارایی های مازاد توجه ویژه صورت گیرد، گفت: مزایده هایی در این بخش برگزار شده و همچنان ادامه دارد.
 
 محمود شایان درباره استقرار ناظران پولی در استان ها نیز افزود: مذاکراتی با بانک مرکزی صورت گرفته و قرار است ناظران پولی در استان ها استقرار یابند.
 
 وی با اشاره به سودآور بودن بانک کارگشایی برای بانک ملی ایران نیز بیان کرد: باید بانک کارگشایی همتراز با شعب بانک ملی ایران دیده شود و حدود اختیارات شعب این بانک در استان ها افزایش یابد. همچنین باید منابع قرض الحسنه شعب بانک ملی ایران نیز به سمت این بانک هدایت شوند.
 
 شایان در پایان به مزایای صدور اعتبارات اسنادی نسبت به تسهیلات اشاره و خاطر نشان کرد: افزایش پیش دریافت و میان دریافت و تقویت منابع ارزان قیمت، کسب درآمد غیرمشاع و پایین بودن هزینه برای بانک و مشتری، کانالیزه بودن اعتبارات اسنادی، کاهش ریسک بانک و افزایش ظرفیت اعتباری بانک از جمله این مزایاست.
 
 یاری بانک ملی ایران به بهبود شرایط اقتصادی کشور
 عضو دیگر هیات مدیره بانک ملی ایران نیز در ادامه این همایش با اشاره به نقش مهم بانک ها در بهبود هر چه بیشتر شرایط اقتصادی کشور، گفت: بانک ملی ایران در این زمینه مسئولیت مهمی بر عهده دارد و تلاش می کند از همه امکاناتش برای رسیدن به این هدف استفاده کند.
 
 ناصر شاهباز همچنین با بیان این که بانک ملی ایران خدمات گسترده ای برای ارائه به مشتریان دارد، افزود: در روزهای پایانی سال برخی خدمات مانند کارت هدیه و یا خرید دین می تواند بیش از پیش مورد استقبال مشتریان باشد.
 
 عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر ارائه تسهیلات ارزی و ریالی، گشایش اعتبارات اسنادی داخلی و خارجی و انواع خدمات بانکداری به واحد های صنعتی و تولیدی بزرگ در شعبه، خواستار حمایت از واحدهای تولیدی کوچک و متوسط شد.
 
 در این همایش همچنین چند پانل تخصصی با موضوعات مرتبط با بانک برگزار و به پرسش های حاضران پاسخ داده شد.
 
 در پایان همایش همچنین از احمد ملکی راد رئیس اداره امور شعب استان مرکزی، طاهر مولایی نیا رئیس اداره امور شعب استان اردبیل، حسن مونسان رئیس اداره امور شعب استان خراسان رضوی، بهزاد جلیلیان رئیس اداره امور شعب استان کرمانشاه، احمد بهکار مرام رئیس اداره امور شعب استان سمنان و شاهین اسکندرزاده رئیس شعبه مستقل حافظ به عنوان رتبه های برتر عملکردی، سعدالله عیسی زاده مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی به جهت کسب نشان های برتر در جشنواره های مختلف روابط عمومی، نفیسی، شکری زاده و معالی روسای سابق ادارات بانک که به تازگی بازنشسته شده اند و محمد عقبایی جزنی پژوهشگر برتر بانک با اهدای لوح تقدیر شد.
 
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نوروز: پیدایش آن و برخی از رویدادهای این روز


  پیامک های عید نوروز و روابط عمومی


  سال نو مبارک


  آوازه موسسه


  سرپرست روابط عمومی امداد خودرو ایران منصوب شد


  استقرار مدیریت دانش در دفتر روابط عمومی برق باختر


  تجلیل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان به عنوان روابط عمومی برتر استان یزد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: تیرماه ۹۸ برگزار می‌شود/ چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی