درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 دی 1397 - 16:05   

سه تفاوت بین آدم مغرور و فرد با وقار

  سه تفاوت بین آدم مغرور و فرد با وقار


ادامه ادامه مطلب یک

حسین محب اهری، بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون درگذشت

  حسین محب اهری، بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون درگذشت


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398

  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


ادامه ادامه مطلب سه

رفتاری که گوگل با لینک‌ها دارد

  رفتاری که گوگل با لینک‌ها دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  محدودیت های روابط عمومی سنتی
  آنچه باید بدانیم!/ تعریف روابط عمومی
  گزارش مجمع جهانی اقتصاد از «ریسک‌های جهان» در سال ۲۰۱۹
  مجمع جهانی اقتصاد
  گردهمایی روابط عمومی اداره های جغتای
  مارتی، ربات کنترل از راه دوری که مواظب تمیزی فروشگاه‌هاست
  مدیرعامل بانک ملی ایران: روابط عمومی فعال و تهاجمی مطلوب ماست
  مدیر روابط‌عمومی ‌نظام‌‌ پزشکی‌ از سمت خود کناره گیری کرد
  کارگروه ارتباطات و اطلاع رسانی شهرستان ملایر برگزار شد
  اثرات منفی تبلیغات تجاری در برنامه‌های کودک: تبلیغات صدا و سیما برای جسم و جان کودکان مضر است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36500صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 21 دی 1397 - 21:29
تجربه ارتقاء برند یک نوشیدنی با تکنیک‌های روابط عمومی
باکاردی نامی است که هیچ نیازی به بازسازی ندار. این شرکت، در حال حاضر یکی از بزرگ ترین فروشندگان نوشیدنی در آمریکاست.اما سوال اینجاست که آیا باکاردی می تواند موفق تر از چیزی که امروز هست، بشود؟ به نظر ما، بله.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| باکاردی نامی است که هیچ نیازی به بازسازی ندار. این شرکت، در حال حاضر یکی از بزرگ ترین فروشندگان نوشیدنی در آمریکاست.اما سوال اینجاست که آیا باکاردی می تواند موفق تر از چیزی که امروز هست، بشود؟ به نظر ما، بله.
 
 پایگاه اطلاع رسانی نوش آنلاین: ترکیب سنتی برای نوشیدنی “رام”، مخلوط رام و کوکا است که هنوز نیمی‌از مصرف “رام” به همین شیوه در آمریکا انجام می‌شود. ولی همانطور که انتظار دارید، باکاردی، مبلغ زیادی از بودجه ی بازاریابی اش را به گسترده کردن این نام تجاری اختصاص داده است. رام مارتینی، رام و توینک، رام و آب پرتقال، رام پنیا کولادا و رام دیاکری.
 
 شما چه استراتژی روابط عمومی‌برای بهبود وضع رام باکاردی پیشنهاد می‌دهید؟
 
 پیشنهاد ما این است که باکاردی، تمرکزش را روی همان نوشابه ای که باعث شهرتش شده است بگذارد، یعنی رام و کوکا.
 
 خوش شانسی غیر مترقبه، برای یک مسئول روابط عمومی، نعمت سودمندی است. بر حسب اتفاق نام نوشابه ای که از ترکیب رام و کوکا و آب لیموی تازه به دست می‌آید کوبای آزاد Libre Cuba است. در حقیقت باکاردی ادعا می‌کند که اولین نوشابه ی کوبای آزاد همزمان با ارائه ی محصولات باکاردی، در ۱۸۹۸ ابداع شد.
 
 در نتیجه ی تشابه اسمی‌این محصول، در زمان آزادی کوبا در سال ۱۹۵۹، هیچ شرکتی به اندازه ی کوبا، سود نکرد. در یک برنامه ی
روابط عمومی ‌برای باکاردی، هزاران راه مختلف برای استفاده از کوبای آزاد وجود داشت. برای مثال آنها می‌گفتند: “کوبای آزاد تنها نوشیدنی ترکیبی است که هم سلیقه و هم نظرات سیاسی شما را نشان می‌دهد.” و شما فکر کنید زمانی که فیدل کاسترو به دیار باقی شتافت، باکاردی چه ضیافتی در کوبا به راه انداخت.
 
 (منبع: سقوط تبلیغات و ظهور روابط عمومی، آل ریس_لورا ریس)
 http://noushonline.ir/
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مقاله روزنامه نگار نباید «ترتیب داده شده از قبل» و القاء و یا به خواست شخص ثالث باشد


  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


  سومین نشست اعضای کارگروه روابط عمومی های فدراسیون های ورزشی برگزار شد


  اثرات منفی تبلیغات تجاری در برنامه‌های کودک: تبلیغات صدا و سیما برای جسم و جان کودکان مضر است


  مدیرعامل بانک ملی ایران: روابط عمومی فعال و تهاجمی مطلوب ماست


  کتاب رسانه اجتماعی برای ارتباط استراتژیک


  کاربرد جلسات‌ گروهی‌ در روابط عمومی


  کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر می شود


  آشنایی با فعالیت های دکتر حسن ربیعی


  سومین اجلاس مدیران و رؤسای روابط عمومی صنعت پتروشیمی برگزار شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: پنج ویژگی یک متخصص روابط عمومی ممتاز