درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 16 خرداد 1399 - 10:48   

آلمان خواستار توضیح در مورد حمله به خبرنگار دویچه‌وله در آمریکا شد

  آلمان خواستار توضیح در مورد حمله به خبرنگار دویچه‌وله در آمریکا شد


ادامه ادامه مطلب یک

برنامه‌های جدید فیس‌بوک

  برنامه‌های جدید فیس‌بوک


ادامه ادامه مطلب دو

مصرف اینترنت؛ سبز یا ناپاک؟

  مصرف اینترنت؛ سبز یا ناپاک؟


ادامه ادامه مطلب سه

اسنپ‌چت دیگر پست‌های ترامپ را تبلیغ نمی‌کند

  اسنپ‌چت دیگر پست‌های ترامپ را تبلیغ نمی‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پیام تسلیت روابط عمومی پارک علم و فناوری خوزستان در پی درگذشت آقای حاج رضا طاهری
  اسنپ‌چت دیگر پست‌های ترامپ را تبلیغ نمی‌کند
  ممنوعیت «تلفن حرف زدن حین راه رفتن» در یکی ازشهرهای ژاپن
  برنامه‌های جدید فیس‌بوک
  آلمان خواستار توضیح در مورد حمله به خبرنگار دویچه‌وله در آمریکا شد
  دو دسته‌گی در فیس‌بوک؛ پیام ترامپ زاکربرگ را از چشم کارکنانش انداخت
  شیوع کرونا؛ شبکه‌های اجتماعی میدان اصلی رقابت برای انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا
  «تاثیر چشم‌گیر» فاصله‌گیری و ماسک بر کرونا
  بازار داغ اخبار جعلی در رابطه با اعتراضات آمریکا
  مصرف اینترنت؛ سبز یا ناپاک؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36500صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 21 دی 1397 - 21:29
تجربه ارتقاء برند یک نوشیدنی با تکنیک‌های روابط عمومی
باکاردی نامی است که هیچ نیازی به بازسازی ندار. این شرکت، در حال حاضر یکی از بزرگ ترین فروشندگان نوشیدنی در آمریکاست.اما سوال اینجاست که آیا باکاردی می تواند موفق تر از چیزی که امروز هست، بشود؟ به نظر ما، بله.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| باکاردی نامی است که هیچ نیازی به بازسازی ندار. این شرکت، در حال حاضر یکی از بزرگ ترین فروشندگان نوشیدنی در آمریکاست.اما سوال اینجاست که آیا باکاردی می تواند موفق تر از چیزی که امروز هست، بشود؟ به نظر ما، بله.
 
 پایگاه اطلاع رسانی نوش آنلاین: ترکیب سنتی برای نوشیدنی “رام”، مخلوط رام و کوکا است که هنوز نیمی‌از مصرف “رام” به همین شیوه در آمریکا انجام می‌شود. ولی همانطور که انتظار دارید، باکاردی، مبلغ زیادی از بودجه ی بازاریابی اش را به گسترده کردن این نام تجاری اختصاص داده است. رام مارتینی، رام و توینک، رام و آب پرتقال، رام پنیا کولادا و رام دیاکری.
 
 شما چه استراتژی روابط عمومی‌برای بهبود وضع رام باکاردی پیشنهاد می‌دهید؟
 
 پیشنهاد ما این است که باکاردی، تمرکزش را روی همان نوشابه ای که باعث شهرتش شده است بگذارد، یعنی رام و کوکا.
 
 خوش شانسی غیر مترقبه، برای یک مسئول روابط عمومی، نعمت سودمندی است. بر حسب اتفاق نام نوشابه ای که از ترکیب رام و کوکا و آب لیموی تازه به دست می‌آید کوبای آزاد Libre Cuba است. در حقیقت باکاردی ادعا می‌کند که اولین نوشابه ی کوبای آزاد همزمان با ارائه ی محصولات باکاردی، در ۱۸۹۸ ابداع شد.
 
 در نتیجه ی تشابه اسمی‌این محصول، در زمان آزادی کوبا در سال ۱۹۵۹، هیچ شرکتی به اندازه ی کوبا، سود نکرد. در یک برنامه ی
روابط عمومی ‌برای باکاردی، هزاران راه مختلف برای استفاده از کوبای آزاد وجود داشت. برای مثال آنها می‌گفتند: “کوبای آزاد تنها نوشیدنی ترکیبی است که هم سلیقه و هم نظرات سیاسی شما را نشان می‌دهد.” و شما فکر کنید زمانی که فیدل کاسترو به دیار باقی شتافت، باکاردی چه ضیافتی در کوبا به راه انداخت.
 
 (منبع: سقوط تبلیغات و ظهور روابط عمومی، آل ریس_لورا ریس)
 http://noushonline.ir/
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  شیوع کرونا؛ شبکه‌های اجتماعی میدان اصلی رقابت برای انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا


  آیا ویروس کرونا با حرف زدن منتقل می شود؟


  دو دسته‌گی در فیس‌بوک؛ پیام ترامپ زاکربرگ را از چشم کارکنانش انداخت


  مصرف اینترنت؛ سبز یا ناپاک؟


  خیره شدن به صفحه گوشی در تاریکی شب می‌تواند باعث افسردگی شود


  بازار داغ اخبار جعلی در رابطه با اعتراضات آمریکا


  برنامه‌های جدید فیس‌بوک


  اسنپ‌چت دیگر پست‌های ترامپ را تبلیغ نمی‌کند


  آلمان خواستار توضیح در مورد حمله به خبرنگار دویچه‌وله در آمریکا شد


  ممنوعیت «تلفن حرف زدن حین راه رفتن» در یکی ازشهرهای ژاپن


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کتاب الکترونیکی: کنفرانس از راه دور (یک راهنمای جامع)/ 2