درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 دی 1397 - 16:19   

سه تفاوت بین آدم مغرور و فرد با وقار

  سه تفاوت بین آدم مغرور و فرد با وقار


ادامه ادامه مطلب یک

حسین محب اهری، بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون درگذشت

  حسین محب اهری، بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون درگذشت


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398

  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


ادامه ادامه مطلب سه

رفتاری که گوگل با لینک‌ها دارد

  رفتاری که گوگل با لینک‌ها دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  محدودیت های روابط عمومی سنتی
  آنچه باید بدانیم!/ تعریف روابط عمومی
  گزارش مجمع جهانی اقتصاد از «ریسک‌های جهان» در سال ۲۰۱۹
  مجمع جهانی اقتصاد
  گردهمایی روابط عمومی اداره های جغتای
  مارتی، ربات کنترل از راه دوری که مواظب تمیزی فروشگاه‌هاست
  مدیرعامل بانک ملی ایران: روابط عمومی فعال و تهاجمی مطلوب ماست
  مدیر روابط‌عمومی ‌نظام‌‌ پزشکی‌ از سمت خود کناره گیری کرد
  کارگروه ارتباطات و اطلاع رسانی شهرستان ملایر برگزار شد
  اثرات منفی تبلیغات تجاری در برنامه‌های کودک: تبلیغات صدا و سیما برای جسم و جان کودکان مضر است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36479صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 19 دی 1397 - 21:26
سرپرست مرکز ارتباطات و‌امور بین الملل شهردار تهران تاکید کرد: لزوم هم گرایی روابط عمومی شهرداری های کلانشهرها برای انتقال تجربیات
سرپرست مرکز ارتباطات امور بین‌الملل شهرداری تهران خواستار همکاری بیشتر روسای مراکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری های کلانشهرها با یکدیگر شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| سرپرست مرکز ارتباطات امور بین‌الملل شهرداری تهران خواستار همکاری بیشتر روسای مراکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری های کلانشهرها با یکدیگر شد.

به گزارش شارا به نقل از شهرنوشت، پوریا سوری در بیست و ششمین اجلاس مدیران
ارتباطات و امور بین الملل کلانشهرهای کشور گفت: با توجه به اینکه بسیاری از مسائل و مشکلات شهرهای بزرگ مانند همدیگر است، چه خوب است که مدیران ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ها برنامه های مشترک با هم داشته باشند و به هم دیگر از طریق انتقال تجربیات و اجرای برنامه های مشترک کمک کنند.


سوری در ادامه عنوان کرد: مجموعه ما قدرت زیادی دارد و می توانیم به کمک هم در برخی زمینه های فرهنگی تحولات زیادی در شهرها ایجاد کنیم و منشأ تحولات فرهنگی زیادی در شهرهایمان باشیم.

سرپرست مرکز ارتباطات و اموربین الملل شهرداری تهران در ادامه به دستور کارهای این نشست پرداخت و گفت: در زمینه کنترل بحران می توانیم با انتقال تجربیات به یکدیگر موفق عمل کنیم؛ به عنوان مثال، اخیراً در تهران بوی متعفن کل شهر را در برگرفت، این در حالی بود که همزمان ما در حال برگزاری مراسم برای همشهری های ارمنی و آشوری مان بودیم. در همان زمان با سیل تماس‌ها و خبرها در این زمینه مواجه شدیم که با توجه به تجربه و درایت همکاران توانستیم جلوی تبدیل این موضوع به یک بحران را بگیریم. حال مناسب است که ما تجربیات این چنین را با هم به اشتراک بگذاریم و از آنها برای مدیریت بهتر شهر استفاده کنیم.

سوری به دیپلماسی شهری نیز اشاره کرد و یادآور شد: در این زمینه می توانیم از تجربیات هم استفاده کنیم، به عنوان مثال شهردار تهران در این هفته میزبان سفیر نروژ بود و در هفته آینده نیز با سفیر سوئیس دیدار خواهد کرد. می‌توان در قالب این دیدارها از ظرفیت دیپلماسی شهری و ارتباط شهرهای کشور با شهرهای بزرگ سایر کشورها و تبادلات فرهنگی با آنها استفاده کرد.

سرپرست مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران همچنین با اشاره به موضوع گردشگری در شهرها گفت: مراکزی مانند سازمان میراث فرهنگی از توانایی و منابع عظیم شهرداری بی بهره اند، ما می توانیم با کمک به این مراکز زمینه های گردشگری و کسب درامد در شهرهای بزرگ را فراهم کنیم. با پرداختن به صنعت گردشگری می‌توان بسیاری از مسائل و مشکلات اقتصادی را برطرف کرد و در این زمینه شهرداری ها نقش مهم و بی‌بدیلی دارند.
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مقاله روزنامه نگار نباید «ترتیب داده شده از قبل» و القاء و یا به خواست شخص ثالث باشد


  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


  سومین نشست اعضای کارگروه روابط عمومی های فدراسیون های ورزشی برگزار شد


  اثرات منفی تبلیغات تجاری در برنامه‌های کودک: تبلیغات صدا و سیما برای جسم و جان کودکان مضر است


  مدیرعامل بانک ملی ایران: روابط عمومی فعال و تهاجمی مطلوب ماست


  کتاب رسانه اجتماعی برای ارتباط استراتژیک


  کاربرد جلسات‌ گروهی‌ در روابط عمومی


  کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر می شود


  آشنایی با فعالیت های دکتر حسن ربیعی


  سومین اجلاس مدیران و رؤسای روابط عمومی صنعت پتروشیمی برگزار شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: پنج ویژگی یک متخصص روابط عمومی ممتاز