درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 19 تیر 1399 - 18:19   

بهترین هدفون

  بهترین هدفون


ادامه ادامه مطلب یک

بهترین گوشی هوشمند

  بهترین گوشی هوشمند


ادامه ادامه مطلب دو

پیدایش میز خبر و صفحه حوادث

  پیدایش میز خبر و صفحه حوادث


ادامه ادامه مطلب سه

آمازون ۲ میلیارد دلار در صنعت انرژی پاک سرمایه‌گذاری می‌کند

  آمازون ۲ میلیارد دلار در صنعت انرژی پاک سرمایه‌گذاری می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گفت و گوی مدیر عامل بانک رفاه با باشگاه خبرنگاران جوان
  گفت و گوی مدیر عامل بانک رفاه با خبرگزاری ایسنا
  روابط عمومی ها و مهارت لابیگری
  اینترنت «۴جی» با بالن‌های گوگل به آسمان کنیا رفت
  گوگل پلاس رسما تعطیل شد
  تقویم روز ارتباطات/ بازداشت «جودیت میلر» خبرنگار نیویورک تایمز و اظهار نظرهای مختلف درباره تصمیم هیات منصفه و قاضی
  تقویم روز ارتباطات/ داستان مخالفت ساواک با سردبیر شدن صالحیار و ریش گرو گذاردن سناتور مسعودی نزد شاه
  مایکروسافت و زوم ارائه اطلاعات کاربران به دولت هنگ‌کنگ را متوقف کردند
  ارتباط موثر بدون محتوای مناسب شکل نمی گیرد!
  فاکتورهای تأثیر مثبت بر اعتبار و خوشنامی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36476صفحه نخست » بانک و بیمهچهارشنبه، 19 دی 1397 - 21:09
اطلاعیه بانک آینده در خصوص شایعات اخیر: تضعیف بانک‌ها؛ هدف شایعه‌پردازان است
این بانک به‌ عنوان یک بانک خصوصی ایرانی، در طول پنج سال گذشته، همواره با اتکا و اعتماد به ذی‌نفعان، به ویژه مشتریان و دانش و تجربه مدیران و کارکنان خود، توانسته است؛ علاوه بر کسب افتخارات ملی، نظیر: رتبه دهم از نظر فروش در میان ۵۰۰ شرکت برتر، کسب عنوان شرکت پیشرو در اقتصاد ملی در دو سال پیاپی، نام و اعتباری شایسته در کشور و مجامع بین‌المللی کسب نماید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| این بانک به‌ عنوان یک بانک خصوصی ایرانی، در طول پنج سال گذشته، همواره با اتکا و اعتماد به ذی‌نفعان، به ویژه مشتریان و دانش و تجربه مدیران و کارکنان خود، توانسته است؛ علاوه بر کسب افتخارات ملی، نظیر: رتبه دهم از نظر فروش در میان ۵۰۰ شرکت برتر، کسب عنوان شرکت پیشرو در اقتصاد ملی در دو سال پیاپی، نام و اعتباری شایسته در کشور و مجامع بین‌المللی کسب نماید.
 
 به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی 
بانک آینده، از آن جمله می‌توان به کسب عنوان بانک سال ایران در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ میلادی توسط نشریه معتبر بَنکِر، بانک تحول‌ساز خاورمیانه در سال ۲۰۱۷ میلادی و بانک برتر سال ۲۰۱۸ میلادی از طرف مؤسسه وزین یورومانی، و سودآورترین و پربازده‌ترین بانک در اقتصاد ایران اشاره کرد.
 
 در همین چارچوب، ارزش‌آفرینی و مشتری محوری، گسترش شعب در سراسر کشور، ارائه خدمات بانکداری نوین و روزآمد به مشتریان و سرمایه‌گذاری در پروژه‌های سودآور و اشتغال‌زا و عمل به مسئولیت اجتماعی نظیر: احداث ۱۰ مدرسه در مناطق کم برخوردار، ۲۵ خانه بهداشت در مناطق زلزله‌زده غرب کشور، توزیع بیش از چند میلیون بسته لوازم‌التحریر، در اقصی نقاط کشور همواره سرلوحه راهبردها و اقدامات بانک آینده در پنج سال گذشته بوده است.
 
 از آنجایی که بانک ها در نظام اقتصادی کشورمان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند؛ در زمان هجمه بیگانگان به ساختارهای اقتصادی کشور، بیشتر مورد هدف قرار می‌گیرند. چنانچه در روزهای اخیر، شاهد ادعاهای واهی و بی‌اساس از طرف رسانه‌ای معلوم الحال و به تبع بازنشر آن در شبکه‌های اجتماعی در خصوص عملکرد بانک بوده‌ایم.
 
 مدعیان و شایعه‌پراکنان این روزها، همان‌هایی هستند که در طول یک سال گذشته در جنگ اقتصادی، ابزار عملیات روانی شده‌اند، آنها مدتی نظام ارزی و اقتصادی کشور و زمانی بازار محصولات و مایحتاج مورد نیاز مردم را مختل کردند و امروز نیز نام و اعتبار بانک‌ها و کارآفرینان را مورد حمله قرار می‌دهند.
 
 بانک آینده، انتساب هرگونه طرح ادعای واهی به این بانک که در روزهای اخیر در فضای مجازی منتشر شده است را قویاً مردود دانسته و از مشتریان فهیم، فرهیخته و وفادار خود دعوت می‌کند؛ هرگونه اخبار مربوط به بانک را از رسانه اختصاصی و کانال‌های ارتباطی بانک و یا رسانه‌های معتبر داخلی و مراجع رسمی کشور دریافت کنند.
 
 ضمناً، شعب بانک آینده در سراسر کشور و مرکز ارتباط بانک آینده با شماره تماس ۲۷۶۶۳۲۰۰- ۰۲۱ آمادگی کامل جهت پاسخگوئی به سئوالات مشتریان و رفع ابهام و شبهه‌های احتمالی را دارند.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تاثیرات بازاریابی ارتباطات روابط عمومی بر تعامل برند در رسانه اجتماعی


  پیدایش میز خبر و صفحه حوادث


  ریشه روابط عمومی سیاسی در جمهوری اسپین


  تقویم روز ارتباطات/ نظر جهانی ناشران: روزنامه «کم تیراژ» نشریه ای خصوصی (پامفلیت) است، نه عمومی


  تقویم روز ارتباطات/ لاینوتایپ در ایران، 72 سال پس از آمریکا!


  تقویم روز ارتباطات/ بازداشت «جودیت میلر» خبرنگار نیویورک تایمز و اظهار نظرهای مختلف درباره تصمیم هیات منصفه و قاضی


  تقویم روز ارتباطات/ روزی که عکس های نبرد مرگبار «گتیسبورگ» انتشار یافت و فتو ژورنالیسم پا به عرصه وجود گذارد


  ارتباط موثر بدون محتوای مناسب شکل نمی گیرد!


  تقویم روز ارتباطات/ داستان مخالفت ساواک با سردبیر شدن صالحیار و ریش گرو گذاردن سناتور مسعودی نزد شاه


  معرفی کتاب/ «اصول» موفقیت در کار و زندگی، از نگاه یک مدیر موفق


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی با موضوع کرونا