درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 14:14   

روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن

  روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن


ادامه ادامه مطلب یک

ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش

  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش


ادامه ادامه مطلب دو

روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید

  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوروز خجسته باد/ بهار طبیعت، نویدبخش بهارِ تعامل و همدلی
  یادداشتی بر انتشار کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی
  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن
  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی
  12 گام برای ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی در سال جدید
  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36458صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 18 دی 1397 - 21:56
حامد شمس، مدیرکل روابط عمومی شرکت ملی پست ایران شد
مدیر عامل شرکت ملی پست ایران در مراسم معرفی مدیر کل روابط عمومی این شرکت، روابط عمومی را حوزه ای تخصصی و زبان گویای سازمان در بین کارکنان و مشتریان دانست و گفت: معرفی نام و نشان معتبر پست و شناساندن خدمات و سرویس های متنوع و به روز شرکت ملی پست از مهمترین وظایف و مسوولیت های این حوزه است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیر عامل شرکت ملی پست ایران در مراسم معرفی مدیر کل روابط عمومی این شرکت، روابط عمومی را حوزه ای تخصصی و زبان گویای سازمان در بین کارکنان و مشتریان دانست و گفت: معرفی نام و نشان معتبر پست و شناساندن خدمات و سرویس های متنوع و به روز شرکت ملی پست از مهمترین وظایف و مسوولیت های این حوزه است.

به گزارش شارا به نقل از سیتنا، حسین نعمتی مدیر عامل شرکت ملی پست ایران در جلسه ای که با حضور اعضای هیات مدیره و مدیران کل ستادی برگزار شد؛ از مدیران جدید این شرکت به عنوان افرادی شناخته شده، شناسنامه دار و متخصص یاد کرد و گفت: انجام تغییر و تحولات در راستای پویایی مجموعه امری گریز ناپذیر است.

وی ثبات سازمانی را مورد تاکید قرار داد و افزود: اعتلای شبکه پستی کشور در گرو رسیدن به ثبات است که امیدواریم تغییراتی که امروز در سطح مدیران صورت می گیرد؛ ضامن رسیدن به این ثبات و پویایی بیشتر شبکه باشد.

نعمتی رسیدن به اهداف متعالی شرکت و ماموریت تعریف شده آن را اصل و اساس تمامی فعالیت ها دانست و گفت: فضای موجود کسب و کار، سرعت و تنوع نیازها و خواسته های مشتریان می طلبد ما نیز همپای این تحولات، برنامه ها و استراتژی های خود را پیش ببریم.

مدیر عامل شرکت ملی پست ایران به رویکرد مثبت و متناسب با شرایط بازار، از سوی تیم جدید هیات مدیره را یادآور شد و گفت: بررسی ها نشان می دهد با وجود مشکلات و تنگاهای موجود اقتصادی در سطح جامعه، امسال عملکرد شبکه پستی براساس پیش بینی های صورت گرفته، به ویژه در حوزه فنی و بازرگانی در بحث ارتقا و بهبود کیفیت محصول خوب عمل کرده است.

نعمتی در ادامه رشد 30 درصدی امانت در سال جاری را مورد تاکید قرار داد و حاکم شدن تفکر تیمی و شرکتی در سایه اعتماد و باور به توانمندی ها و ظرفیت های موجود را عامل توفیقات شبکه دانست.

معاون وزیر در ادامه به پیچیدگی های حوزه بازار پرداخت و از مدیر کل بازاریابی و توسعه محصول خواست برنامه ای مدون، قابل پویش و متناسب با نیاز روز مشتریان را در اولویت اقدامات خود قرار دهد.

وی از حوزه بین الملل نیز به عنوان یکی از بخش های مهم شبکه یاد کرد و افزود: این حوزه می بایست با در نظر گرفتن اصل قلمرو واحد اتحادیه پستی جهانی، خود را با استانداردهای روز دنیا و همچنین شرایط تحریمی حاکم بر کشور هماهنگ کنند.

نعمتی حوزه تامین، نگهداری و پشتیبانی را یکی از پرمسوولیت ترین بخش های پست عنوان کرد و گفت: تهیه و تامین شرایط و امکانات خدمت رسانی 13 هزار کارمند شبکه پستی، اساس فعالیت های این حوزه است که نیازمند مدیریتی قوی، پویا و منسجم است.

وی در خصوص اهمیت جایگاه سرمایه انسانی نیز افزود: توجه ویژه به آموزش تخصصی کارکنان و همچنین تقویت و بهبود انگیزه و تامین منافع آنان ضامن بقا و رشد و توسعه شرکت ملی پست در فضای رقابتی موجود است.

مدیرعامل شرکت ملی پست در ادامه سخنان خود روابط عمومی را نیز حوزه ای تخصصی و زبان گویای سازمان در بین کارکنان و مشتریان خواند و گفت: معرفی نام و نشان معتبر پست و شناساندن خدمات و سرویس های متنوع و به روز شرکت ملی پست از مهمترین وظایف و مسوولیت های این حوزه است که انتظار می رود در سایه مدیریت جدید بیش از پیش محقق شود.

در پایان این جلسه احکام انتصاب افروز به سمت مدیر کل بازاریابی و توسعه کسب و کار، بهرامی مدیر کل پست بین الملل، سلگی مدیر کل تامین، نگهداری و پشتیبانی، حدادیان مدیر کل توسعه سرمایه انسانی و شمس مدیر کل روابط عمومی از سوی مدیر عامل به آنان اعطا شد و از مدیران پیشین این مجموعه ها قدردانی به عمل آمد.

 



 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نوروز خجسته باد/ بهار طبیعت، نویدبخش بهارِ تعامل و همدلی


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن


  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل


  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی


  یادداشتی بر انتشار کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد