درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 12:15   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36443صفحه نخست » ادامه مطلب چهاریکشنبه، 4 مهر 1400 - 11:00
آنچه باید بدانیم!/ تهیه‌ فیلم‌ مستند کوتاه‌
هدف‌ از تولید یک‌ مستند کوتاه‌ معمولاً پرورش‌ یک‌ خبر یا دیدگاه‌ دارای‌ ارزش‌ خبری‌ به‌ منظور بهره‌برداری‌ از آن‌ برای‌ به‌ شهرت‌ رساندن‌ غیرمستقیم‌ مشتری‌ است‌.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| هدف‌ از تولید یک‌ مستند کوتاه‌ معمولاً پرورش‌ یک‌ خبر یا دیدگاه‌ دارای‌ ارزش‌ خبری‌ به‌ منظور بهره‌برداری‌ از آن‌ برای‌ به‌ شهرت‌ رساندن‌ غیرمستقیم‌ مشتری‌ است‌.

 

مستند کوتاه‌ نباید یک‌ پیام‌ بیش‌ از حد بازرگانی‌ باشد. کارشناسان‌ حوزه‌ سخن‌پراکنی‌ می‌گویند در اکثر فیلم‌های‌ مستند کوتاه‌، درصورتی‌که‌ بخواهیم‌ به‌ اعتبار پیام‌ آسیبی‌ وارد نیاید، یک‌ یا حداکثر دوبار می‌توان‌ مستقیماً به‌ مسایل‌ مشتری‌ پرداخت‌ و آشکارا برای‌ وی‌ «تبلیغ‌» کرد. تنها در مواردی‌ استثنایی‌ که‌ پای‌ علایق‌ انسانی‌ در میان‌ است‌ می‌توان‌ مستند کوتاهی‌ را منحصراً به‌ بحث‌ درباره‌ سازمان‌ مشتری‌ اختصاص‌ داد.

 

اگرچه‌ اکنون‌ کنفرانس‌های‌ مطبوعاتی‌ موضوع‌های‌ قابل‌ قبولی‌ برای‌ مستندهای‌ کوتاه‌ هستند. (زیرا که‌ قطعه‌ فیلم‌های‌ مفیدی‌ در اختیار ایستگاه‌های‌ رادیو تلویزیونی‌ غایب‌ در کنفرانس‌ می‌گذارند) اما ایستگاه‌های‌ رادیو تلویزیونی‌ پیش‌ از استفاده‌ از این‌ قطعه‌ فیلم‌ معمولاً آنها را مونتاژ یا ویرایش‌ می‌کنند.


برای‌ دست‌یافتن‌ به‌ یک‌ زاویه‌ خبری‌ قابل‌ انتشار که‌ درخور فیلم‌ کوتاه‌ مستند باشد به‌ این‌ بیندیشید که‌ از چه‌ راه‌هایی‌ می‌توانید مشتری‌تان‌ را با یک‌ رویداد تازه‌، یک‌ روند جدید یا مسئله‌ همگانی‌ مرتبط‌ سازید. سپس‌ گزارشی‌ تهیه‌ کنید که‌ نخست‌ به‌ معرفی‌ مسئله‌ مهم‌ روز بپردازد و آن‌گاه‌ مشتری‌ را به‌طور غیرمستقیم‌ به‌ آن‌ پیوند دهد. تهیه‌ مستندهای‌ کوتاه‌ تلویزیونی‌ در حقیقت‌ گران‌ تمام‌ می‌شوند. اگر بودجه‌ کافی‌ در اختیار نداشتید، بهتر است‌ مستند رادیویی‌ را که‌ می‌تواند با هزینه‌ بسیار کمتری‌ تهیه‌ شود، انتخاب‌ کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد