درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 14:18   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
  جستجوی گوگل در 10 سال آینده
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی منصوب شد
  «مجتبی‌پور» جایگزین «نعمتی» در روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی شد
  هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36435صفحه نخست » یکشنبه، 16 دی 1397 - 23:02
انتشار فهرست رسانه های دارای مجوز کشور درقاب شفاف سازی
روابط عمومی معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد: فهرست رسانههای دارای مجوز منتشره حدود 10 هزار و 524 رسانه شامل رسانه هایی است که تا تاریخ ١٥ دی ماه ١٣٩٧ منتشر شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| روابط عمومی معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد: فهرست رسانههای دارای مجوز منتشره حدود 10 هزار و 524 رسانه شامل رسانه هایی است که تا تاریخ ١٥ دی ماه ١٣٩٧ منتشر شد.


به گزارش شارا، روابط عمومی معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد: فهرست رسانه های دارای مجوز منتشره حدود 10 هزار و 524 رسانه شامل رسانه هایی است که تا تاریخ ١٥ دی ماه ١٣٩٧ منتشر و مجوز فعالیت از هیات نظارت بر مطبوعات دریافت و در سامانه جامع رسانه های کشور ثبت هستند.

** رسانه های کشور در یک نگاه
براین اساس لیست و جدول منتشره تمامی رسانه ها اعم از مجازی و مکتوب را در بر می گیرد که شامل : روزنامه ها، خبرگزاریها ، هفته نامه ها، انواع مجلات ، دوهفته نامه ها، فصلنامه ها ، پایگاه های خبری و اطلاع رسانی، سایت ها ، ماهنامه ها ، سه ماه نامه ها ، دوفصلنامه ، سالنامه ها ، خبرگزاریها می شود.


تمامی رسانه های دارای مجوز هرکدام با توجه به حوزه فعالیت در زمینه های فرهنگی ، اجتماعی ، عمومی ، اجتماعی ، سیاسی ، شهری ، تخصصی ، دانشجویی و دانشگاهی ، استانی ، دینی و مذهبی ، معارف وقرآنی ، روستایی ، تحقیقاتی ، پژوهشی ، علمی ، کودک و نوجوان ، زیست محیطی ، کاریکاتور و.... است.


این رسانه ها علاوه بر زبان فارسی به زبان های انگلیسی ، عربی و بعضا برخی از خبرگزاریها به چندین زبان فرانسوی، ترکیه ای ، اسپانیایی ، آلمانی و دیگر زبانه ها اخبار و مطالب و اطلاعات خود را روی سایت و رسانه های خود منتشر می کنند.
فهرست رسانه های دارای مجوز هم اکنون در سایت سامانه جامع رسانه های کشور معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نشانی https://www.farhang.gov.ir قابل مشاهده است.

** شفاف سازی آئینه تمام نمای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
دولت تدبیر و امید با عنایت به سیاست‌ها و برنامه‌های اعلامی این دولت درخصوص شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی کامل مجموعه فعالیت‌ها و عملکرد خود و دیگر دستگاه‌های وابسته این مسیر را با درایت پیموده و درنتیجه به آنچه وعده کرده بود به طور تقریبی جامه عمل پوشاند.


در این میان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز به عنوان یکی از دستگاه‌های زیر مجموعه دولت جمهوری اسلامی ایران در این راستا همگام با این دولت اقدامات لازم و بایسته را به عمل آورد تا از این طریق بتواند علاوه بر عمل به وعده سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت دوازدهم به نوعی شفاف سازی خود را به عنوان آئینه تمام نمای وزارتخانه متبوع در اختیار همگان قرار دهد.

** دسترسی آزاد به اطلاعات گامی دیگر در شفاف سازی
اینک و در دوره جدید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور سید عباس صالحی، «شفاف‌سازی» و اطلاع‌رسانی سیر صعودی به خود گرفته تا جایی که می‌توان گفت به نقطه اوج خود رسیده و این مهم را در اولویت امور خود قرار داده و ضمن ابلاغ آن به زیر مجموعه‌های این وزارتخانه تا حد زیادی نیز نسبت به دیگر جاهای گوی سبقت را در همراهی و همگامی با قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات را پیش گرفته است.


صالحی که از دوره معاونت فرهنگی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نشان داد همواره به اصل شفافیت اعتقادی راسخ دارد و در جلسه رای اعتماد مجلس شورای اسلامی نیز شفاف‌سازی را یکی از برنامه‌های اصلی خود برشمرد که طی مدت کوتاهی که سکان هدایت این وزارتخانه را در اختیار گرفت، تاکید ویژه‌ای بر این مهم داشته و دارد.


این وزارتخانه همچنین از طرف دیگر تلاش کرده در موضوع مجوزها و جشنواره‌ها با نزدیک شدن به اتاق شیشه‌ای اقدامات انجام گرفته این حوزه نیز به صورت شفاف در اختیار آحاد مردم به ویژه اهالی فرهنگ و هنر قرار ‌بگیرد تا جامعه به سوی اعتمادسازی پیش ‌رود.

** تاکید وزیر بر اجرایی شدن دستورالعمل شفاف‌سازی اطلاعات
عضو کابینه دولت تدبیر و امید همچنین به منظور حمایت و تقویت آفرینش‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای، بهبود و ارتقای بهره‌وری نظام‌های حمایتی و نظارتی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به استناد سیاست‌های کلی نظام اداری کشور، قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات و رویکرد دولت دوازدهم، با تصویب «دستورالعمل شفاف‌سازی اطلاعات» با حضور اعضای شورای معاونان در نشست خرداد ماه امسال دیگر بار ثابت کرد شفافیت به عنوان یکی از دغدغه‌هایش به شمار می‌رود که باید با جدیت هرچه تمام‌تر پیگیری و در اولویت امور قرار گیرد.


این در حالی است که سیدعباس صالحی همچنین تاکید ویژه‌ای بر شفافیت مالی از میزان هزینه‌ها، حمایت‌ها و درآمدهای معاونت‌های این وزراتخانه داشته و دارد و تاکید داشته که پس از اتمام هر رویداد فرهنگی و هنری به ویژه جشنواره‌ها‌، نمایشگاه‌‌ها و دیگر موارد مشابه، در اسرع وقت گزارش تمامی هزینه‌کردها حداکثر تا چند روز پس از پایان آنها مشخص و شفاف از طریق سایت وزارتخانه اطلاع‌رسانی شود تا نقطه ابهامی برای افراد باقی نماند.


این وزارتخانه همچنین در این دوره با تقویت ابعاد فرهنگی و هنری، اهتمام و توجه به اهالی فرهنگ، هنر و رسانه در پرتو شفاف‌سازی و تعامل همه جانبه مجموعه‌های تابعه خود و مشارکت همه جانبه اقدام به انتشار تمامی فعالیت‌ها وعملکرد خود کرده است.

** نمونه ای از شفاف سازی
در ادامه روند شفاف سازی سالهای گذشته این دوره وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور سید عباس صالحی نیز بلافاصله پس از اتمام نمایشگاههای مطبوعات و خبرگزاری‌ها، همچنین جشنواره‌های فیلم، تجسمی، تئاتر، موسیقی و دیگر رویدادهای فجر، جداول و فهرست کامل تمامی هزینه‌کردها و مخارج انجام شده ، انتشار تمامی قراردهای با رقم های مختلف به ویژه بالا ،ارائه مجوز به موسسات و... از طریق سایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اطلاع‌رسانی و در اختیار افکار عمومی قرار داده شد.

منبع : ایرنا/فرهنگی

 


 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  اخبار ممنوعه


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد