درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 19 آذر 1398 - 23:43   

فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

تحقق چند پیش بینی در کتاب های علمی- تخیلی

  تحقق چند پیش بینی در کتاب های علمی- تخیلی


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب سه

انتصاب مدیر روابط عمومی ایمیدرو

  انتصاب مدیر روابط عمومی ایمیدرو


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط عمومی ها باید سخنگوی دستگاه های اجرایی و زبان گویای مردم باشند
  رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان: روابط عمومی ها آموزش را جدی بگیرند
  7 تا از بهترین کتاب های جدید روابط عمومی که در سال ۲۰۲۰ باید خوانده شود
  اندیشمندان روابط عمومی و ارتباطات: دکتر احمد یحیایی ایله ای
  اندیشمندان روابط عمومی و ارتباطات: دکتر حسینعلی افخمی
  اپ‌های منتخب سال
  چگونه بر چالش های روابط عمومی های نوپا غلبه کنیم
  مدیر کل پیشین روابط عمومی بانک مهر اقتصاد تکریم شد
  3 دلیل اینکه مدیریت داده برای موفقیت بسیار مهم است
  تلفن‌های موبایل برای رشد و تکامل مغز خردسالان مضر است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36435صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومییکشنبه، 16 دی 1397 - 23:02
انتشار فهرست رسانه های دارای مجوز کشور درقاب شفاف سازی
روابط عمومی معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد: فهرست رسانههای دارای مجوز منتشره حدود 10 هزار و 524 رسانه شامل رسانه هایی است که تا تاریخ ١٥ دی ماه ١٣٩٧ منتشر شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| روابط عمومی معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد: فهرست رسانههای دارای مجوز منتشره حدود 10 هزار و 524 رسانه شامل رسانه هایی است که تا تاریخ ١٥ دی ماه ١٣٩٧ منتشر شد.


به گزارش شارا، روابط عمومی معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد: فهرست رسانه های دارای مجوز منتشره حدود 10 هزار و 524 رسانه شامل رسانه هایی است که تا تاریخ ١٥ دی ماه ١٣٩٧ منتشر و مجوز فعالیت از هیات نظارت بر مطبوعات دریافت و در سامانه جامع رسانه های کشور ثبت هستند.

** رسانه های کشور در یک نگاه
براین اساس لیست و جدول منتشره تمامی رسانه ها اعم از مجازی و مکتوب را در بر می گیرد که شامل : روزنامه ها، خبرگزاریها ، هفته نامه ها، انواع مجلات ، دوهفته نامه ها، فصلنامه ها ، پایگاه های خبری و اطلاع رسانی، سایت ها ، ماهنامه ها ، سه ماه نامه ها ، دوفصلنامه ، سالنامه ها ، خبرگزاریها می شود.


تمامی رسانه های دارای مجوز هرکدام با توجه به حوزه فعالیت در زمینه های فرهنگی ، اجتماعی ، عمومی ، اجتماعی ، سیاسی ، شهری ، تخصصی ، دانشجویی و دانشگاهی ، استانی ، دینی و مذهبی ، معارف وقرآنی ، روستایی ، تحقیقاتی ، پژوهشی ، علمی ، کودک و نوجوان ، زیست محیطی ، کاریکاتور و.... است.


این رسانه ها علاوه بر زبان فارسی به زبان های انگلیسی ، عربی و بعضا برخی از خبرگزاریها به چندین زبان فرانسوی، ترکیه ای ، اسپانیایی ، آلمانی و دیگر زبانه ها اخبار و مطالب و اطلاعات خود را روی سایت و رسانه های خود منتشر می کنند.
فهرست رسانه های دارای مجوز هم اکنون در سایت سامانه جامع رسانه های کشور معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نشانی https://www.farhang.gov.ir قابل مشاهده است.

** شفاف سازی آئینه تمام نمای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
دولت تدبیر و امید با عنایت به سیاست‌ها و برنامه‌های اعلامی این دولت درخصوص شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی کامل مجموعه فعالیت‌ها و عملکرد خود و دیگر دستگاه‌های وابسته این مسیر را با درایت پیموده و درنتیجه به آنچه وعده کرده بود به طور تقریبی جامه عمل پوشاند.


در این میان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز به عنوان یکی از دستگاه‌های زیر مجموعه دولت جمهوری اسلامی ایران در این راستا همگام با این دولت اقدامات لازم و بایسته را به عمل آورد تا از این طریق بتواند علاوه بر عمل به وعده سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت دوازدهم به نوعی شفاف سازی خود را به عنوان آئینه تمام نمای وزارتخانه متبوع در اختیار همگان قرار دهد.

** دسترسی آزاد به اطلاعات گامی دیگر در شفاف سازی
اینک و در دوره جدید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور سید عباس صالحی، «شفاف‌سازی» و اطلاع‌رسانی سیر صعودی به خود گرفته تا جایی که می‌توان گفت به نقطه اوج خود رسیده و این مهم را در اولویت امور خود قرار داده و ضمن ابلاغ آن به زیر مجموعه‌های این وزارتخانه تا حد زیادی نیز نسبت به دیگر جاهای گوی سبقت را در همراهی و همگامی با قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات را پیش گرفته است.


صالحی که از دوره معاونت فرهنگی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نشان داد همواره به اصل شفافیت اعتقادی راسخ دارد و در جلسه رای اعتماد مجلس شورای اسلامی نیز شفاف‌سازی را یکی از برنامه‌های اصلی خود برشمرد که طی مدت کوتاهی که سکان هدایت این وزارتخانه را در اختیار گرفت، تاکید ویژه‌ای بر این مهم داشته و دارد.


این وزارتخانه همچنین از طرف دیگر تلاش کرده در موضوع مجوزها و جشنواره‌ها با نزدیک شدن به اتاق شیشه‌ای اقدامات انجام گرفته این حوزه نیز به صورت شفاف در اختیار آحاد مردم به ویژه اهالی فرهنگ و هنر قرار ‌بگیرد تا جامعه به سوی اعتمادسازی پیش ‌رود.

** تاکید وزیر بر اجرایی شدن دستورالعمل شفاف‌سازی اطلاعات
عضو کابینه دولت تدبیر و امید همچنین به منظور حمایت و تقویت آفرینش‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای، بهبود و ارتقای بهره‌وری نظام‌های حمایتی و نظارتی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به استناد سیاست‌های کلی نظام اداری کشور، قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات و رویکرد دولت دوازدهم، با تصویب «دستورالعمل شفاف‌سازی اطلاعات» با حضور اعضای شورای معاونان در نشست خرداد ماه امسال دیگر بار ثابت کرد شفافیت به عنوان یکی از دغدغه‌هایش به شمار می‌رود که باید با جدیت هرچه تمام‌تر پیگیری و در اولویت امور قرار گیرد.


این در حالی است که سیدعباس صالحی همچنین تاکید ویژه‌ای بر شفافیت مالی از میزان هزینه‌ها، حمایت‌ها و درآمدهای معاونت‌های این وزراتخانه داشته و دارد و تاکید داشته که پس از اتمام هر رویداد فرهنگی و هنری به ویژه جشنواره‌ها‌، نمایشگاه‌‌ها و دیگر موارد مشابه، در اسرع وقت گزارش تمامی هزینه‌کردها حداکثر تا چند روز پس از پایان آنها مشخص و شفاف از طریق سایت وزارتخانه اطلاع‌رسانی شود تا نقطه ابهامی برای افراد باقی نماند.


این وزارتخانه همچنین در این دوره با تقویت ابعاد فرهنگی و هنری، اهتمام و توجه به اهالی فرهنگ، هنر و رسانه در پرتو شفاف‌سازی و تعامل همه جانبه مجموعه‌های تابعه خود و مشارکت همه جانبه اقدام به انتشار تمامی فعالیت‌ها وعملکرد خود کرده است.

** نمونه ای از شفاف سازی
در ادامه روند شفاف سازی سالهای گذشته این دوره وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور سید عباس صالحی نیز بلافاصله پس از اتمام نمایشگاههای مطبوعات و خبرگزاری‌ها، همچنین جشنواره‌های فیلم، تجسمی، تئاتر، موسیقی و دیگر رویدادهای فجر، جداول و فهرست کامل تمامی هزینه‌کردها و مخارج انجام شده ، انتشار تمامی قراردهای با رقم های مختلف به ویژه بالا ،ارائه مجوز به موسسات و... از طریق سایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اطلاع‌رسانی و در اختیار افکار عمومی قرار داده شد.

منبع : ایرنا/فرهنگی

 


 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انتصاب مدیر روابط عمومی ایمیدرو


  درونی‌سازی و باورمندی به مفهوم بیمه


  برگزاری دوره آموزشی مسئولان روابط عمومی ادارات شهرستان ملارد


  انتصاب های جدید در معاونت فرهنگی و روابط عمومی ارتش


  ۳ کلید ارتباط بین خدمات مشتری و شهرت برند


  واتساپ باز هم سرویس جدیدی ارائه کرد: این‌ بار «چند لحظه پشت خط بمانید»


  مدیر کل پیشین روابط عمومی بانک مهر اقتصاد تکریم شد


  مسئول روابط عمومی نمایندگی آستان قدس رضوی استان مازندران: مازندران ۷۹خادمیار در عرصه خبر و رسانه دارد


  سرپرست روابط عمومی استانداری همدان: دستگاه‌های برتر حوزه اطلاع رسانی استان همدان معرفی می‌شوند


  تبدیل‌ساز زبان انسانی به زبان رایانه‌‌ای


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود