درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 دی 1397 - 16:38   

سه تفاوت بین آدم مغرور و فرد با وقار

  سه تفاوت بین آدم مغرور و فرد با وقار


ادامه ادامه مطلب یک

حسین محب اهری، بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون درگذشت

  حسین محب اهری، بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون درگذشت


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398

  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


ادامه ادامه مطلب سه

رفتاری که گوگل با لینک‌ها دارد

  رفتاری که گوگل با لینک‌ها دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  محدودیت های روابط عمومی سنتی
  آنچه باید بدانیم!/ تعریف روابط عمومی
  گزارش مجمع جهانی اقتصاد از «ریسک‌های جهان» در سال ۲۰۱۹
  مجمع جهانی اقتصاد
  گردهمایی روابط عمومی اداره های جغتای
  مارتی، ربات کنترل از راه دوری که مواظب تمیزی فروشگاه‌هاست
  مدیرعامل بانک ملی ایران: روابط عمومی فعال و تهاجمی مطلوب ماست
  مدیر روابط‌عمومی ‌نظام‌‌ پزشکی‌ از سمت خود کناره گیری کرد
  کارگروه ارتباطات و اطلاع رسانی شهرستان ملایر برگزار شد
  اثرات منفی تبلیغات تجاری در برنامه‌های کودک: تبلیغات صدا و سیما برای جسم و جان کودکان مضر است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36431صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریدوشنبه، 17 دی 1397 - 09:00
آیا شیوه‌های دیگری وجود دارد که می‌توان آنها را در روزنامه‌نگاری در کنار ویدیو استفاده کرد؟
روزنامه نگاری فتوگرامتری
بن کریمر، متخصص روزنامه‌نگاری ترجمه حنانه باقریان - این فرآیند فتوگرامتری نامیده می‌شود. این شامل گرفتن عکس‌ها به روش بسیار خاص است، و اساسا شما عکس‌ها را به محتوای سه بعدی و همچنین به محتوای واقعیت مجازی تبدیل می‌کنید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-||قطعاً، این یکی از سوالاتی است که از سال 2012 تاکنون مطرح شده است، زمانی که شروع به کار با هواپیماهای بدون سرنشین و استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین برای روزنامه‌نگاری کردم و اولین نمونه از آنچه آنها می‌توانند فراتر از ویدیو و فراتر از عکس‌ها انجام دهند استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین برای تولید مدل‌های سه بعدی است. به عبارت دیگر، بازسازی‌های سه بعدی از ساختمان‌ها، سازه‌ها، مناظر و غیره.

 

بنابراین اگرچه شما در واقع از هواپیماهای بدون سرنشین (پهپاد) برای عکس گرفتن استفاده می‌کنید، در نهایت با محتوای سه بعدی روبرو خواهید شد. این بدان معنی است که شما می‌توانید از هواپیماهای بدون سرنشین برای تولید محتوای واقعیت مجازی یا از طریق ویدئو 360 درجه یا یک محیط واقعیت مجازی کامل سه بعدی مانند یک بازی ویدئویی سه بعدی استفاده کنید.


این فرآیند فتوگرامتری نامیده می‌شود. این شامل گرفتن عکس‌ها به روش بسیار خاص است، و اساسا شما عکس‌ها را به محتوای سه بعدی و همچنین به محتوای واقعیت مجازی تبدیل می‌کنید.


مثال دیگری که مردم واقعا در مورد آن زیاد صحبت نکرده‌اند، تصویربرداری گاه‌گذر هوایی است. شاید صرفاً عکاسی باشد، اما پتانسیل زیادی فراتر از صرفا گرفتن عکس با یک هواپیمای بدون سرنشین وجود دارد، فرود آن، و سپس انتشار آن عکس است. بسیاری از اپلیکیشن‌های خلاقانه برای محتوای بصری که هواپیماهای بدون سرنشین می‌توانند ضبط کنند وجود دارد.


همچنین چیزی که شخصا هنوز به آن نپرداخته ام، اما مدتهاست به آن فکر کرده ام، این است که در واقع هیچگونه تصاویری از هواپیماهای بدون سرنشین تولید نمی‌شود. یعنی، هیچ محتوای سه بعدی، هیچ ویدئویی، هیچ تصویری، هیچ محتوای واقعیت مجازی، اما در واقع یک سنسور یا سنسورهایی به پرواز در می‌آیند، و استفاده از هواپیمای بدون سرنشین به عنوان یک پلتفرم سنسور را شکل می‌دهد.

 

یک هواپیمای بدون سرنشین وسیله نقلیه‌ای است که می‌تواند در فضا حرکت کند و می‌تواند هر باری را که می‌خواهید حمل کند، بنابراین فقط به دوربین‌ها محدود نمی‌شود. این می‌تواند یک سنسور باشد، که می‌تواند اطلاعات را در طول پرواز، در مورد محیط، جمع‌آوری کند. بنابراین، برای مثال، شما می‌توانید یک شمارنده Geiger را روی یک هواپیمای بدون سرنشین نصب کنید و آن را به یک منطقه رادیواکتیوی شده ببرید و اطلاعات را به این شیوه جمع‌آوری کنید. یا شما می‌توانید یک سنسور آلودگی مانند سنسور آلودگی هوا را روی یک هواپیمای بدون سرنشین سوار کنید تا دریابید که آلودگی هوا در یک منطقه در چه وضعیتی قرار دارد.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مقاله روزنامه نگار نباید «ترتیب داده شده از قبل» و القاء و یا به خواست شخص ثالث باشد


  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


  سومین نشست اعضای کارگروه روابط عمومی های فدراسیون های ورزشی برگزار شد


  اثرات منفی تبلیغات تجاری در برنامه‌های کودک: تبلیغات صدا و سیما برای جسم و جان کودکان مضر است


  مدیرعامل بانک ملی ایران: روابط عمومی فعال و تهاجمی مطلوب ماست


  کتاب رسانه اجتماعی برای ارتباط استراتژیک


  کاربرد جلسات‌ گروهی‌ در روابط عمومی


  سومین اجلاس مدیران و رؤسای روابط عمومی صنعت پتروشیمی برگزار شد


  کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر می شود


  آشنایی با فعالیت های دکتر حسن ربیعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: پنج ویژگی یک متخصص روابط عمومی ممتاز