درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 15:28   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX
  نوآورترین شرکت‌های جهان در سال 2024
  چت‌بات آرنا (Chatbot Arena)
  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36424صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریچهارشنبه، 28 مهر 1400 - 10:39
چگونه «فوربس» انقلاب روزنامه نگاری فرامدرن را پایه ریزی می کند؟
این ابزار جدید Bertie نام دارد و خروجی مقالات مطبوعات را قوی تر سازماندهی می کند. درواقع این ابزار یک نسخه امتحانی از مقالات مورد نظر کاربران ارائه می کند که به راحتی امکان پاکسازی دارند و نیازی به نوشتن مقاله کامل و ادیت نیز وجود ندارد. این سیستم به شدت مورد استقبال فوربس قرار گرفته است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| در طول تابستان 2018 پلتفرم بیزینس پابلیشر یکی از سودمندترین ابزار روزنامه‌نگاری مدرن طی یک دهه اخیرا را رونمایی کرد.

 

این ابزار جدید Bertie نام دارد و خروجی مقالات مطبوعات را قوی تر سازماندهی می کند. درواقع این ابزار یک نسخه امتحانی از مقالات مورد نظر کاربران ارائه می کند که به راحتی امکان پاکسازی دارند و نیازی به نوشتن مقاله کامل و ادیت نیز وجود ندارد. این سیستم به شدت مورد استقبال فوربس قرار گرفته است.

در طول تابستان 2018 پلتفرم بیزینس پابلیشر یکی از سودمندترین ابزار روزنامه نگاری مدرن طی یک دهه اخیرا را رونمایی کرد. این ابزار جدید Bertie نام دارد و خروجی مقالات مطبوعات را قوی تر سازماندهی می کند. درواقع این ابزار یک نسخه امتحانی از مقالات مورد نظر کاربران ارائه می کند که به راحتی امکان پاکسازی دارند و نیازی به نوشتن مقاله کامل و ادیت نیز وجود ندارد. این سیستم به شدت مورد استقبال فوربس قرار گرفته است.

سیستم مدیریت محتوای مذکور هم اکنون برای سردبیران و کارکنان ارشد فوربس در آمریکای شمالی در دسترس است، اما تا پایان سه ماهه اول 2019 این سیستم در اختسار تمامی کارکنان در آمریکا و اروپا قرار می گیرد. این ابزار هوشمند مقاله نویسی هم اکنون از سوی تیم مدیرت محصول فوربس در دست بررسی و آزمایش است.

اما این سیستم چگونه کار می کند؟ با Bertie، یک روزنامه نگار که به طور مرتب در زمینه صنعت خودرو می نویسد، می تواند این ابزار را برای یافتن مقالات خاص برای مثال در مورد تسلا پیدا کند، این امکان، با ایجاد پیوندهایی به مقالات مرتبط که در فوربس و دیگر نشیات منتشر شده ،امکان پذیر است. این ابزار حتی می تواند تصاویری را که ممکن است داستان روزنامه نگار را نیز بهبود بخشد، به نمایش بگذارد.

سرتی زلاوتیو، مدیر ارشد دیجیتال فوربس معتقد است که Bertie بخشی جذاب از تمرکز وسیع بر استفاده از هوش مصنوعی است تا بتواند انتشر مقالات را برای کارکنان فوربس ساده تر و البته جذاب تر کند. وی می گوید این ابزار می تواند حتی روند بازدید از محتوای چند رسانه ای در سایت های فوربس ارتقا دهد. او در این خصوص گفت: "ما هر کاری را که بتواند انتشار مقالات را تسهیل کند انجام می دهیم."

حدود یک سال پیش فوربس سیستم همکاری با برنامه نویسان خود را تغییر داد، این همکاری به شکلی طرح ریزی شد که هر مقاله ای بالاترین بازدید را بین خوانندگان داشت حداقل 250 دلار در ماه دریافت می کرد و البته بر اساس نرخ بازگشت و وفاداری خوانندگان این رقم قابل ارتقا بود. این رقابت تحت نظر هیئت 150 نفری نظارت که از اعضای هیت تحریریه فوربس هستند انجام شده است.

افزون بر این ها ابزارهای هوش مصنوعی به تولید محتوا و انتشار آن نیز کمک کرده اند، ابزارهای هوش مصنوعی روزانه حدود 300 عنوان را گلچین و در خبرها پخش می کنند. این ابزارها برای بررسی خلاقیت نویسندگان نیز طراحی شده اند. البته ابزارهای هوش مصنوعی فوربس قابلیت اختصاصی سازی را هم دارند.

جالب است بدانید هوش مصنوعی معمولا به دریافت برترین خروجی سرمقاله های فوربس نیز کمک می کند. البته فوربس تنها نشریه ای نیست که از این روش کمک می گیرد . برای مثال ابزار Heliograf نیز توسط واشنگتن پست، برای انتخاب داستان های کوتاه یا چیزهایی مانند نتایج انتخابات یا رویدادهای المپیک استفاده می شود. رویترز نیز از ابزار Lynx از آغاز سال 2018 استفاده کرده و اسوشیتد پرس نیز چندین سال است که به استفاده ازهوش مصنوعی برای نوشتن داستان در مورد موضوعاتی از جمله درآمد شرکت ها و ورزش های محلی می پردازد.

این موضوع یعنی اقبال بالای این ابزارها نزد نویسندگان و ناشران نشان می دهد آنها این ابزارها را برای بالاتر بردن کیفیت مقالات خود در عین بهبود کارایی استفاده می کنند.

رون اسچمزلر، تحلیلگر اصلی شرکت تحقیقاتی کاگنلیتیکا که بر هوش مصنوعی متمرکز شده است، می گوید: "هر نوع سازمان که محتوا تولید می کند معمولا پس از مدتی تحت فشار قرار می گیرد که چگونه باید محتواهای خود را مدیریت کند. همین موضوع باعث ظهور و موفقیت هوش مصنوعی در روزنامه نگاری شده است."

اگرچه فوربس مستقیما اعلام نکرده که آیا این ابزار، باعث افزایش خروجی این نشریه می شود یا نه، اما یک منبع آگاه در این زمینه می گوید، این روشهای هوش مصنوعی تعداد بازدید های کاربران وفادار(برگشت پذیر) را دو برابر کرده و میزان ترافیک سایت را نیز افزایش داده است.
 

منبع: انتخاب
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انسان یا ماشین؟ مرزهای مبهم هوش مصنوعی


  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد