درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 دی 1397 - 16:05   

سه تفاوت بین آدم مغرور و فرد با وقار

  سه تفاوت بین آدم مغرور و فرد با وقار


ادامه ادامه مطلب یک

حسین محب اهری، بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون درگذشت

  حسین محب اهری، بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون درگذشت


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398

  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


ادامه ادامه مطلب سه

رفتاری که گوگل با لینک‌ها دارد

  رفتاری که گوگل با لینک‌ها دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  محدودیت های روابط عمومی سنتی
  آنچه باید بدانیم!/ تعریف روابط عمومی
  گزارش مجمع جهانی اقتصاد از «ریسک‌های جهان» در سال ۲۰۱۹
  مجمع جهانی اقتصاد
  گردهمایی روابط عمومی اداره های جغتای
  مارتی، ربات کنترل از راه دوری که مواظب تمیزی فروشگاه‌هاست
  مدیرعامل بانک ملی ایران: روابط عمومی فعال و تهاجمی مطلوب ماست
  مدیر روابط‌عمومی ‌نظام‌‌ پزشکی‌ از سمت خود کناره گیری کرد
  کارگروه ارتباطات و اطلاع رسانی شهرستان ملایر برگزار شد
  اثرات منفی تبلیغات تجاری در برنامه‌های کودک: تبلیغات صدا و سیما برای جسم و جان کودکان مضر است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36419صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 16 دی 1397 - 12:19
بیانیه پایانی نخستین نمایشگاه ملی فناوری های نوین در روابط عمومی
به گزارش شارا؛ شهردار کرمان بیانیه نخستین نمایشگاه ملی فناوری های نوین در روابط عمومی را صادر کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| به گزارش شارا؛ شهردار کرمان بیانیه نخستین نمایشگاه ملی فناوری های نوین در روابط عمومی را صادر کرد.
 

متن این بیانیه به شرح زیر است:
بی شک فناوری های نوین در ابر کهکشان ارتباطی دنیای امروز ، فراهم کننده و تسهیل گر ارتباط دو سویه و تعاملی است، ارتباطی که برای هم نوایی و هم صدایی با مخاطبان ، ناگزیر از پیمودن مسیر پر از ابهام و پیچیده آن به ویژه در برابر مخاطبان گوناگون سازمانی ست .

امروز که با همت همه شما عزیزان، نخستین نمایشگاه ملی فناوری های نوین در روابط عمومی پایان می یابد در حقیقت گامهای نخستین راهی است که باید به بسط و گسترش ارتباطی دو سویه و تسهیل شده با مخاطبان بواسطه به کارگیری فناوری های نوین ارتباطی بیانجامد.

بدون تردید، ارتباط جان مایه زندگی اجتماعی و اصل و اساس تصمیم های مطلوب در مدیریت ماست.

خداوند را شاکریم که به همت شهرداری کرمان، ایده برپایی نخستین نمایشگاه ملی فناوری های نوین در
روابط عمومی جان گرفت تا به برکت حضور و همراهی دبیرخانه مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران ، استانداری کرمان، شهرداری تهران، شهرداری اصفهان ، فرماندهی انتظامی استان ، دادگستری کل استان ، اداره کل بهزیستی استان ، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان ، بانک های ملی ، ملت ، رسالت، شرکت مخابرات کرمان ، پارک علم و فناوری ، بنیاد ICDL ایران و سایر فعالان این عرصه زمینه توجه به کارآمدی فناوری های نوین در برقراری ارتباط کامل با مخاطبان فراهم گردد و گامی هر چند کوچک در جهت تحقق رسالت های روابط عمومی سازمانها، در برقراری ارتباطی دو سویه با مجموعه مخاطبان برداشته شود.

شهرداری کرمان امیدوار است با حمایت ، همراهی و همکاری همه شهرداری های کلانشهرهای کشور نسبت به تاسیس دبیرخانه دائمی نمایشگاه فناوری های نوین در روابط عمومی در شهر کرمان به عنوان مرکز پهناورترین استان کشور اقدام نماید و در نظر دارد در پی تعامل صورت گرفته با مجموعه های محترم نیروی انتظامی ، دستگاه محترم قضایی و همچنین عزیزان اتاق بازرگانی صنایع و معادن ایران به عنوان پارلمان بخش خصوصی در سال آینده، دومین نمایشگاه فناوری های نوین در روابط عمومی و جشنواره ایده های استارت آپی را تلفیق نموده و با مکانیزمی مورد توافق برای همه دستگاههای اجرایی ، ایده های مذکور را ارزیابی و مورد تقدیر ، تجلیل و حمایت مادی و معنوی قرار دهد.

شهرداری کرمان در این مسیر، نیازمند هدایت و حمایت همه دستگاههای اجرایی دولتی و نهادهای عمومی غیردولتی و همچنین همه دغدغه مندان عرصه فناوری های نوین در روابط عمومی خواهد بود.

در پایان بر خود لازم می دانم از مجموعه برگزار کنندگان و همه دستگاههای دولتی و غیر دولتی، بانک ها و موسسات مالی، استارت آپ ها، شر کت های دانش بنیان و شرکت های خصوصی تولید کننده سخت افزارها و نرم افزارهای تخصصی روابط عمومی حاضر در نخستین نمایشگاه فناوری های نوین در روابط عمومی و همچنین مدیریت محترم بازار موبایل کرمان تشکر و قدردانی نمایم.

چهاردهم دیماه نود و هفت
سید مهران عالم زاده
شهردار کرمان

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مقاله روزنامه نگار نباید «ترتیب داده شده از قبل» و القاء و یا به خواست شخص ثالث باشد


  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


  سومین نشست اعضای کارگروه روابط عمومی های فدراسیون های ورزشی برگزار شد


  اثرات منفی تبلیغات تجاری در برنامه‌های کودک: تبلیغات صدا و سیما برای جسم و جان کودکان مضر است


  مدیرعامل بانک ملی ایران: روابط عمومی فعال و تهاجمی مطلوب ماست


  کتاب رسانه اجتماعی برای ارتباط استراتژیک


  کاربرد جلسات‌ گروهی‌ در روابط عمومی


  کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر می شود


  آشنایی با فعالیت های دکتر حسن ربیعی


  سومین اجلاس مدیران و رؤسای روابط عمومی صنعت پتروشیمی برگزار شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: پنج ویژگی یک متخصص روابط عمومی ممتاز