درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 02:02   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36418صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 16 دی 1397 - 12:17
معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار کرمان: نمایشگاه فن‌آوری‌های نوین در روابط‌عمومی، از کیفیت بالایی برخوردار است
معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار کرمان گفت: نخستین نمایشگاه ملی فناوری های نوین در روابط عمومی، با حضور شرکت‌هایی که حضور دارند، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار کرمان گفت:  نخستین نمایشگاه ملی فناوری های نوین در روابط عمومی، با حضور شرکت‌هایی که حضور دارند، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.


رضا دادگرپور در گفت‌و‌گو با کرمان‌آن‌لاین، با بیان این‌که جای خوشحالی است که شهرداری کرمان چنین نمایشگاهی برگزار کرده است، گفت: این کار مرهون تلاش‌های همکارانم در روابط عمومی شهرداری کرمان است.


وی افزود: هم‌شهریان هم از برگزاری نخستین نمایشگاه فن‌آوری‌های نوین در روابط‌عمومی بسیار راضی هستند و بازتاب مطلوبی در سطح شهر داشته است.


معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار کرمان با بیان این‌که در پایان قرن بیستم که عصر ارتباطات است و ورود به قرن بیست‌ویکم که عصر اطلاعات است، باید به سمت فن‌آوری‌های نوین برویم، گفت: یکی از کارهای مهم در این زمینه، اجرای فیبر نوری شهر کرمان است که فاز نخست آن توسط شهرداری کرمان شروع شده و امیدواریم با اعتبارات شهرداری و جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی، بتوانیم این مهم را به‌طور کامل به نتیجه برسانیم.


دادگرپور افزود: اجرای فیبر نوری شهر کرمان برای شهرداری درآمد پایدار در پی خواهد داشت؛ چراکه می‌توانیم از بستر فیبر نوری در تمام زمینه‌ها استفاده کنیم.


وی ادامه داد: شهر کرمان به ۱۵۰ کیلومتر فیبر نوری نیاز دارد که در فاز نخست چهار کیلومتر آن اجرا می‌شود؛ ضمن این‌که اگر بتوانیم از محل اعتبارات داخلی شهرداری، اعتبارات دولتی و یا سرمایه‌گذار بخش خصوصی، بودجه مورد نیاز را تامین کنیم، طی یک‌سال می‌توانیم تمام شهر کرمان را به فیبر نوری مجهز کنیم.


معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار کرمان اعتبار مورد نیاز چهار کیلومتر فاز نخست اجرای فیبر نوری را حدود ۳۲۰ میلیون تومان اعلام کرد که از محل اعتبارات شهرداری تامین می‌شود و گفت: چهار کیلومتر فیبر نوری فاز نخست، از سازمان فن‌آوری شهرداری در بولوار فردوسی شروع می‌شود و تا شهرداری منطقه یک در میدان عاشورا ادامه خواهد داشت که ساختمان‌های مختلف شهرداری ازجمله سازمان فاوا، شهرداری مرکزی، معاونت فرهنگی اجتماعی، فرهنگ‌سرای کوثر، اداره تشخیص و وصول درآمدهای شهرداری، ساختمان جدید شهرداری، شورای اسلامی شهر و شهرداری منطقه یک، به سیستم فیبر نوری متصل می‌شوند.


دادگرپور افزود: تقاطع‌هایی هم که در این محدوده قرار دارند، می‌توانند به دوربین‌های پایش تصویری مجهز شوند.


وی هم‌چنین با بیان این‌که در دوره‌های قبل کارهای قابل تقدیری در زمینه استفاده از فن‌آوری‌های نوین در شهرداری کرمان انجام گرفته است، گفت: در دوره جدید که آقای مهندس عالم‌زاده، شهردار کرمان شدند، اهمیت زیادی برای فن‌آوری قائل هستند و از این حوزه حمایت می‌کنند تا کارها با سرعت بیشتری پیش برود.


معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار کرمان افزود: در این راستا سازمان فاوای شهرداری کرمان، به‌دنبال استفاده از نرم‌افزارهای مختلف در حوزه‌های شهرداری است که بخشی از کار به نتیجه رسیده است.


دادگرپور افزود: اکنون، در حال جایگزینی نرم‌افزار شهرسازی هستیم که نرم‌افزاری با قابلیت‌های بسیار مطلوب است و زیرگروه‌ها و زیرسیستم‌های بسیار خوبی دارد که موجب می‌شود حضور ارباب‌رجوع در شهرداری بسیار کم شود و شهروندان می‌توانند از خانه یا محل کار، اقدامات مورد نظر مربوط به ملک خود را انجام دهند.


وی ادامه داد: هم‌چنین در حال برنامه‌ریزی برای استفاده از نرم‌افزار جامع اداری مالی شهرداری هستیم که اگر این اتفاق بیفتد، تمام سیستم مالی و اداری شهرداری در تمام واحدها، به یک سیستم تبدیل خواهد شد و شهردار کرمان به‌عنوان مقام ارشد شهرداری می‌تواند تمام مسایل مالی شهرداری را رصد کند؛ ضمن این‌که معاونان شهردار و مدیران عامل سازمان‌ها نیز براساس دسترسی‌ای که دارند، می‌توانند در جریان مسایل مالی شهرداری قرار گیرند.


معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار کرمان بیان کرد: قرارداد این نرم‌آفزارها تا پایان امسال منعقد و طی شش‌ماه هم هر دو نرم‌افزار مستقر خواهد شد.


وی با تاکید بر این‌که با گسترش فن‌آوری اطلاعات، روابط عمومی‌ها هم باید به این سمت حرکت کنند، در رابطه با فعالیت‌های روابط‌عمومی‌ها در دوره‌های مختلف گفت: روابط‌عمومی‌ها تاکنون، سه دوره داشته‌اند؛ دوره اول، روابط عمومی‌ها ارشادی و سیاسی بودند و فقط در زمینه ارشادی و سیاسی کار می‌کردند، در دوره دوم، روابط‌عمومی‌ها به سمت اقتصادی و تبلیغات رفتند، اما الان وجهه اصلی روابط‌عمومی‌ها، اطلاع‌رسانی است و با وجود فن‌آوری‌های نوین می‌تواند با دقت، سرعت و کم‌هزینه، در زمینه اطلاع‌رسانی فعالیت کنند که روابط‌عمومی شهرداری کرمان هم از این قاعده مستثنی نیست و همان‌طور که تاکنون دیده‌ایم و این نمایشگاه هم نشان‌دهنده توانمندی روابط‌عمومی شهرداری کرمان است، هر روز موفق‌تر از روز گذشته باشد.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد