درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 23:47   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36409صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیدوشنبه، 17 دی 1397 - 08:00
طرحی نو در اندازید
شاید بگویید همه ما محکوم به از پیش تعیین شده ها هستیم. اما من این را قبول ندارم. همه ما محکوم نگرش رفتار و برخوردهایمان هستیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| وقتی در جایی مشغول به کار می شوید معمولا در پایین ترین سطح قراردارید و از همان پایین و با احترام و هیبت به سطوح بالای مدیریت خیره می شوید. روال کار به این ترتیب است که شما کار می کنید ، تجربه می آموزید، به مدارج بالاتر دست می یابید و پیر و بازنشسته می شوید. افراد عاقل و زیرک این مراحل را به سادگی طی نمی کنند.


شاید بگویید همه ما محکوم به از پیش تعیین شده ها هستیم. اما من این را قبول ندارم. همه ما محکوم نگرش رفتار و برخوردهایمان هستیم.


یک بازیگر ماهر "قوانین کار" هرگز به طور اتفاقی و با ابهام و تردید به جایی نمی رسد. همه کارهایش حساب و کتاب دارد، طرح دارد، نقشه دارد و نقشه اش را براساس حرکت از نقطه A و رسیدن به نقطه B و حتی بالاتر از آن رسیدن به نقطه Z ،طراحی کرده است. پس می بینید که هیچ موفقیتی ، تصادفی و باری به هر جهت به دست نمی آید.


یک انسان عاقل منتظر معجزه نمی ماند؛ دست روی دست نمی گذارد تا شاید اتفاقی بیفتد. منتظر نمی ماند تا دست سرنوشت برایش کار کند .روی پاهایش محکم می ایستد و خودش سرنوشتش را رقم می زند .انتخاب و اختیار با شماست.


خب ، حالا در اداره شما روند و تغییر و تحول چگونه است ؟ چگونه می توان پیشرفت کرد و ارتقاء پیدا کرد؟ آیا تا حالا به ان فکر کرده اید؟ آیا آن را مورد مطالعه و بررسی قرارداده اید؟ سوابق همکاران سابق خود را در آورید. اگر لابلای پرونده ها فرصتی یا شانسی را پیدا نکردید خب، خودتان آن را بسازید. البته کمی غیر قابل اعتماد مثل یک قمار می ماند ، تمام زندگی یک قمار است. از کجا می دانید شاید برد با شما باشد.


جدولی از تغییر و تحولات تهیه کنید:
- مراحل رشد و رسیدن به مدارج عالی را علامت بزنید
 

- حالا به پایین ترها نگاه کنید و مراحل آنها را هم علامت بزنید


- کلیه مراحل میانی را طراحی کنید.


- جایگاه و محل خودتان را هم علامت بزنید.


- حال مسیر حرکت را از جایگاه خود به سمت بالا تعیین کنید و سپس طبق علامتهای راهنما حرکت کنید و با اطمینان پیش روید. در حین انجام کاری می توانید فهرستی از مهارتها و تجربیات لازم را تهیه کنید تاسریع تر به مقصد برسید.


- حالا می توانید آموخته هایتان را گرد آوری کنید تا در موقع لزوم به شما کمک کند و می توانید همه آنها را پشت طرح درازمدت پنج ساله خود یادداشت کنید.

کلام آخر:
برای پیشرفت و موفقیت باید خمیر مایه همت و پشتکار داشته باشید.

منبع: صد قانون کار
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد