درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 دی 1397 - 16:07   

سه تفاوت بین آدم مغرور و فرد با وقار

  سه تفاوت بین آدم مغرور و فرد با وقار


ادامه ادامه مطلب یک

حسین محب اهری، بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون درگذشت

  حسین محب اهری، بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون درگذشت


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398

  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


ادامه ادامه مطلب سه

رفتاری که گوگل با لینک‌ها دارد

  رفتاری که گوگل با لینک‌ها دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  محدودیت های روابط عمومی سنتی
  آنچه باید بدانیم!/ تعریف روابط عمومی
  گزارش مجمع جهانی اقتصاد از «ریسک‌های جهان» در سال ۲۰۱۹
  مجمع جهانی اقتصاد
  گردهمایی روابط عمومی اداره های جغتای
  مارتی، ربات کنترل از راه دوری که مواظب تمیزی فروشگاه‌هاست
  مدیرعامل بانک ملی ایران: روابط عمومی فعال و تهاجمی مطلوب ماست
  مدیر روابط‌عمومی ‌نظام‌‌ پزشکی‌ از سمت خود کناره گیری کرد
  کارگروه ارتباطات و اطلاع رسانی شهرستان ملایر برگزار شد
  اثرات منفی تبلیغات تجاری در برنامه‌های کودک: تبلیغات صدا و سیما برای جسم و جان کودکان مضر است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36409صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیدوشنبه، 17 دی 1397 - 08:00
طرحی نو در اندازید
شاید بگویید همه ما محکوم به از پیش تعیین شده ها هستیم. اما من این را قبول ندارم. همه ما محکوم نگرش رفتار و برخوردهایمان هستیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| وقتی در جایی مشغول به کار می شوید معمولا در پایین ترین سطح قراردارید و از همان پایین و با احترام و هیبت به سطوح بالای مدیریت خیره می شوید. روال کار به این ترتیب است که شما کار می کنید ، تجربه می آموزید، به مدارج بالاتر دست می یابید و پیر و بازنشسته می شوید. افراد عاقل و زیرک این مراحل را به سادگی طی نمی کنند.


شاید بگویید همه ما محکوم به از پیش تعیین شده ها هستیم. اما من این را قبول ندارم. همه ما محکوم نگرش رفتار و برخوردهایمان هستیم.


یک بازیگر ماهر "قوانین کار" هرگز به طور اتفاقی و با ابهام و تردید به جایی نمی رسد. همه کارهایش حساب و کتاب دارد، طرح دارد، نقشه دارد و نقشه اش را براساس حرکت از نقطه A و رسیدن به نقطه B و حتی بالاتر از آن رسیدن به نقطه Z ،طراحی کرده است. پس می بینید که هیچ موفقیتی ، تصادفی و باری به هر جهت به دست نمی آید.


یک انسان عاقل منتظر معجزه نمی ماند؛ دست روی دست نمی گذارد تا شاید اتفاقی بیفتد. منتظر نمی ماند تا دست سرنوشت برایش کار کند .روی پاهایش محکم می ایستد و خودش سرنوشتش را رقم می زند .انتخاب و اختیار با شماست.


خب ، حالا در اداره شما روند و تغییر و تحول چگونه است ؟ چگونه می توان پیشرفت کرد و ارتقاء پیدا کرد؟ آیا تا حالا به ان فکر کرده اید؟ آیا آن را مورد مطالعه و بررسی قرارداده اید؟ سوابق همکاران سابق خود را در آورید. اگر لابلای پرونده ها فرصتی یا شانسی را پیدا نکردید خب، خودتان آن را بسازید. البته کمی غیر قابل اعتماد مثل یک قمار می ماند ، تمام زندگی یک قمار است. از کجا می دانید شاید برد با شما باشد.


جدولی از تغییر و تحولات تهیه کنید:
- مراحل رشد و رسیدن به مدارج عالی را علامت بزنید
 

- حالا به پایین ترها نگاه کنید و مراحل آنها را هم علامت بزنید


- کلیه مراحل میانی را طراحی کنید.


- جایگاه و محل خودتان را هم علامت بزنید.


- حال مسیر حرکت را از جایگاه خود به سمت بالا تعیین کنید و سپس طبق علامتهای راهنما حرکت کنید و با اطمینان پیش روید. در حین انجام کاری می توانید فهرستی از مهارتها و تجربیات لازم را تهیه کنید تاسریع تر به مقصد برسید.


- حالا می توانید آموخته هایتان را گرد آوری کنید تا در موقع لزوم به شما کمک کند و می توانید همه آنها را پشت طرح درازمدت پنج ساله خود یادداشت کنید.

کلام آخر:
برای پیشرفت و موفقیت باید خمیر مایه همت و پشتکار داشته باشید.

منبع: صد قانون کار
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مقاله روزنامه نگار نباید «ترتیب داده شده از قبل» و القاء و یا به خواست شخص ثالث باشد


  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


  سومین نشست اعضای کارگروه روابط عمومی های فدراسیون های ورزشی برگزار شد


  اثرات منفی تبلیغات تجاری در برنامه‌های کودک: تبلیغات صدا و سیما برای جسم و جان کودکان مضر است


  مدیرعامل بانک ملی ایران: روابط عمومی فعال و تهاجمی مطلوب ماست


  کتاب رسانه اجتماعی برای ارتباط استراتژیک


  کاربرد جلسات‌ گروهی‌ در روابط عمومی


  کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر می شود


  آشنایی با فعالیت های دکتر حسن ربیعی


  سومین اجلاس مدیران و رؤسای روابط عمومی صنعت پتروشیمی برگزار شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: پنج ویژگی یک متخصص روابط عمومی ممتاز