درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 29 خرداد 1398 - 17:53   

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد


ادامه ادامه مطلب یک

باشگاه خبرنگاران منطقه آزاد قشم راه اندازی می شود

  باشگاه خبرنگاران منطقه آزاد قشم راه اندازی می شود


ادامه ادامه مطلب دو

سرپرست جدید مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) منصوب شد

  سرپرست جدید مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) منصوب شد


ادامه ادامه مطلب سه

آیین معارفه و تودیع مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین برگزار شد

  آیین معارفه و تودیع مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین برگزار شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تدوین مدل کسب کار بانک توسعه تعاون در راستای بانکداری دیجیتال
  رئیس باشگاه خبرنگاران جوان منصوب شد
  استاندار یزد: روابط عمومی‌ها مروج و مجری مفهوم عدالت در جامعه
  مدیرجدید روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کردستان منصوب شد
  مدیرعامل شرکت تامین سرمایه بانک مسکن خبر داد: انتشار اوراق خرید دین استهلاکی برای اولین بار در کشور
  نیت خیرخواهانه تان را با بانک ملی ایران عملی کنید!
  آغاز پنجمین دوره جشنواره سپرده‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک آینده
  نماینده مجلس باید یک متخصص روابط عمومی و ارتباطات هم باشد
  تقویم روز ارتباطات/ رسانه ها در آمریکا و تاسیس اف.سی.سی FCC
  تقویم روز ارتباطات/ مسیری را که یک امپراتوری بزرگ رسانه ای پیموده است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36408صفحه نخست » مقالات روابط عمومییکشنبه، 16 دی 1397 - 08:00
شنونده صبور حرف های دیگران باشید
خوب شنیدن، یک مهارت و یک استعداد خاص است که باید آن را بیاموزید وتمرین کنید. یک شبه درست نمی شود،خودبخود هم اتفاق نمی افتد،نیاز به تمرین دارد. امروزه شنونده دلسوز و صبور کیمیاست. با صبر و حوصله به حرف های دیگران گوش دهید و در تجربیاتشان سهیم شوید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| همه ما عادت کرده ایم بیشتر از آنکه بشنویم،حرف بزنیم. در ضمن دوست داریم دیگران نیز به حرفهای ما، هر چند کم اهمیت و تکراری، با دقت و توجه گوش دهند. خوب حالا خود شما چقدر به دیگران گوش می دهید. منظورم این نیست که شانه ای برای گریه های دیگران باشید، نه حداقل وقتی همکارتان با شما حرف می زند حواستان با او باشد.


یک شنونده خوب کسی است که با توجه کافی به حرفهای دیگران گوش دهد. شما می توانید برای این کار موارد زیر را انجام دهید:


- لابلای حرف های او بگویید: آهان، خوب، بله، آره دارم می شنوم.


- از حرکات و اشارات زبانی مناسب استفاده کنید. چشمانتان را باز کنید و مستقیما به او نگاه کنید. خمیازه نکشید و مرتبا به ساعت تان نگاه نکنید.


- بعضی از حرف های او را تکرار کنید تا مطمئن شود که به حرفش گوش می دهید مثلا بگویید: آهان گفتی ساعت سه روز جمعه، باشه.


- چیزی بگویید که بداند بعضی از حرفهایش را متوجه نشده اید مثلا بگویید: میشه لطفا یک بار دیگه تکرار کنی، متوجه نشدم.


- سوال کنید. مثلا بپرسید: پس به نظر تو بهتر نیست با همکاران دیگر هم مشورت کنیم؟


- یادداشت بردارید و همانطور که حرف می زند بعضی از حرف های مهم او را روی کاغذ بیاورید.


خوب حالا می دانید که چرا می خواهم یک شنونده خوب و صبور باشید؟ معلومه، برای اینکه حقایق بیشتری را بدانید ، درک بهتری از اتفاقات دور و برتان داشته باشید و تجربه شما بیشتر شود.


با دیگران همدردی کنید، آدم با هوشی باشید و به مدارج بالا برسید. خوب شنیدن، یک مهارت و یک استعداد خاص است که باید آن را بیاموزید وتمرین کنید. یک شبه درست نمی شود،خودبخود هم اتفاق نمی افتد،نیاز به تمرین دارد.
 

کلام آخر:
امروزه شنونده دلسوز و صبور کیمیاست. با صبر و حوصله به حرف های دیگران گوش دهید و در تجربیاتشان سهیم شوید.
 

منبع: صد قانون کار


 

 

 


 



 

 


 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ مسیری را که یک امپراتوری بزرگ رسانه ای پیموده است


  تقویم روز ارتباطات/ رسانه ها در آمریکا و تاسیس اف.سی.سی FCC


  نماینده مجلس باید یک متخصص روابط عمومی و ارتباطات هم باشد


  دومین نشست مدیران ارتباطات شرکت های گروه خودروسازی سایپا به میزبانی پارس خودرو برگزار شد


  مدرس و پیشکسوت روابط‌عمومی: روابط‌عمومی‌ها باید زیر نظر بالاترین مقام دستگاه فعالیت کنند


  شماره جدید فصلنامه کارگزار روابط عمومی منتشر شد


  انتظار از نهادهای صنفی روابط عمومی/ یک طرفه به محکمه نرویم


  نشست مدیران روابط عمومی پارک های علم و فناوری سراسر کشور


  مدیرکل روابط عمومی مجلس تغییر کرد


  روابط عمومی در عصر هوش مصنوعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: استاد هوشنگ عباس زاده چهره ماندگار روابط عمومی ایران چشم از جهان فرو بست